Annons:
Etikettallt-mellan-himmel-och-jord
Läst 5515 ggr
DixiStampeson
2010-06-28 23:04

En liten söt presentation om dig =D

Skriv en liten söt presentation om dig! Så lär vi känna varandra mer.

Givetvist måste du inte! Detta är absolut inget tvång! Tungan ute

Annons:
Dodat
2010-06-29 00:02
#1

Jag heter Johan, är 11 och älskar hamstrar. Jag är även intresserad av handboll, göra saker av lera, fotboll och en massa annat. Jag bor i en liten Håla utanför Höör, som ligger i Skåne :D

// Dodat :)

Jossangizmo
2010-06-29 01:04
#2

Jag heter Josefine (kallas för josse eller pepá) och är 13år. Jag har en hund, katt och 2 hamstrar. Mina intressen är att rida och dansa (street/hiphop dance). Konst och musik är en stor del av mitt liv, även djur. Jag gillar att sketa. För 2½ år sedan skildes mina föräldrar <__<


DixiStampeson
2010-06-29 10:15
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Jag heter Saga, vissa kallar mig Skrutten i familjen. Jag är 11 år, eller fyller. Jag älskar hästar och kaniner. MJ är min största idol, och Ramones. Jag är data-beroende. Jag bor i en liten by i Dalarna. Mina intressen är att rida, och hålla på med kaninhoppning. Lantlivet här där jag bor är ganska jobbigt, särskilt när man kör hö.

Också en bild på mig Tungan ute

Jossangizmo
2010-06-29 15:59
#4

#3 mjj är oxå min största idol ^^


DixiStampeson
2010-06-29 17:43
#5

#4: Mj är verkligen en stor idol ;)

Jossangizmo
2010-06-29 22:26
#6

#5 Yupp


Annons:
EmmaVarg
2010-07-09 19:27
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

haha.. jag är 13 ska fylla 14 detta året och jag bor i göteborg och har bott här i tre år, innan bodde jag i malmö<3 jag tycker malmö är mycket mycket bättre än i göteborg :P

jag älskar djur och att sitta vid datorn eller bada på stranden, jag har hundar,hästar och en katt.

jag älskar att lyssna på musik, Jag lyssnar mest på typ hiphop, rap o sånt men gillar nästan att lyssna på allting. Jag har många idoler men dom jag har mest respekt för är Kartellen, Advance patrol, Lilleman, Chris brown, Ken ring och Timbuktu  :p

EmmaVarg
2010-07-09 19:28
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

oj glömde också att skriva att jag har en egen häst som heter Figaro och en egen hund som heter Lukas. min häst är gammal så jag rider bara lätt med honom men innan tävlade jag med honom. Min hund tränar jag jättemycket coola tricks och agility. Vill ni se filmer på han när han gör tricks så gå in på youtube och sök på Jossan312.

jag går inte i någon sport men ska börja i det jag älskar mest. karate, street dance och gymnastik :)

[Fruktiz]
2010-11-10 20:45
#9

Jag heter Julia och jag är 12 år. Jag har två kaniner som jag tävlar i kaninhoppning med. Sen tycker jag också att det är kul att rida och spela fiol. Jag har spelat fiol ganska länge nu, i ungefär 6 år, men det är jättekul! Jag älskar att lyssna på musik och jag lyssnar mest på Muse, Tokio Hoel och Amy MacDonald. Jag bor på ett litet ställe i Värmland. Skrattande

Luckyt5
2010-11-13 12:11
#10

Jag heter Tilda och är 12 år. Jag är född i Belgien och jag har bott där i 10 år. Jag har en kanin,en katt och några fiskar. Maja (kaninen) tränar jag i kaninhoppning. Lillasöt (katten) bor i Belgien hos min pappa.         Jag ska kanske börja rida snart, men när jag är i Belgien rider jag ibland. Mina idoler är Lily Allen, Tom Dice och Eric Saade.

/ Tilda

Dodat
2010-11-13 12:19
#11

Gör en ny :P

Heter Johan, har blivit kallad Dodat länge, min syster sa det när hon var liten till mig xP (minnahorse)

Älskar räkor och hamstrar, har 5 hamstrar och 2 räkakvarium :)

Roborovkis ^^

Är 12 år, och bor utanför lilla Höör :)

// Dodat :)

Dodat
2010-11-13 12:31
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

Här är en liten barnens bild ;)

// Dodat :)

GhostHouse
2010-11-13 20:28
#13

Jag heter Sofija, kalls ibland för Soja och är 12 år.

Jag är medryttare på en ponny och är fanatiskt intresserad av hästar - jag kan namnen på alla kroppsdelar, alla skelettdelar och de flesta muskler. Och alla färger, tecken och sånt. Jag skulle kunna skryta hela dagen om vad jag kan, men jag vill inte trötta ut er. :P

Min största dröm är att forska på hästar.

Jag är en plugghäst ända ut i fingerspetsarna - jag har enorma krav på mig själv om man tänker efter och det är inte helt ovanligt att jag pluggar på kvällarna när "normala" tolvåringar hellre sitter framför datorn eller tittar på TV. Pluggandet ger ju resultat, men det kan bli lite jobbigt i längden.

Eh.. Jo just det, jag är sjukt intresserad av Japan, manga och anime också! När min kompis åkte till Japan i våras så planerade jag att krypa ner i hans resväska för att kunna följa med. När planen gick i stöpet så bad jag honom iallafall att ta massor av kort, och om han hade råd så fick han gärna köpa lite manga och en kimono åt mig. Mangan fick jag inte, men däremot fick jag en jättevacker kimono som jag stolt bär varje dag.

I musikväg lyssnar jag mycket på gammal pop, rock, jazz och blues. Ny musik faller mig inte i smaken, oavsett genre.

…Det var min lilla presentation. ^^'

Annons:
ara09
2010-11-16 15:01
#14

 jag heter maria och är 10 år.jag har en kanin som jag brukar träna kaninhoppning mad men aldrig tävla med.jag har också en undulat.min kanin heter stampe och fågeln heter pelle.jag går på tennis och har spela fotboll jätte länge.i min familj är vi jag´mamma´pappa och min stora syster jag bor i stockholms län.

fliza
2010-11-17 20:44
#15

Hej

Jag hetter Elizabeth + Liza liza har jag kalats sen jag födes. Jag har 2 hundar 1 katt 5 ormar 2 ödler 2 spindlar. Jag kanske men bara ett gjätte stort kanske så ska jag kanske få en till hund Skrattande som hetter Blondi.

jag älskar djur och i hella livet har jag alldrigt vart utan ett djur djuren är min pansjon hella livet jag kommer alldrig släpa djuren i från mig. förut  brukade jag ridaförut men jag la av före det så körde jag jumpa och hockey jag va ensam tjej i laget.

Just nu går jag i årskurs 5, i min klass går det 22 barn men på hella skolan går det ca 502 barn.

Jag älskar att spela spel tv spel och  hand konsoler.

jag tyker om det mästa, fast inte skolan

ja det va jag. hej då

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

 

MoaP
2010-11-18 19:03
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#16

jag är en tjej och jag heter MoaP och jag leker med mina kompisar mycket ofta men kan seta en bild sen jag har gulbrunt hår men inte så vandlit har 2små systrar som är jobbiga jätte jobbiga vill inte gå till dagis går i klass 2 är åtta år är född 03/28/2002 det var det och är 1och44lång min mamma heter Ylva min pappa heter Jouni och små sysrarna heter Jenni som är6år den andra heter Julia och hon är snart 4år har ett eget rum delar inte en hamster och 3möss som är 6veckor inte gamla en mus heter Alexandra Den anrda heter Elin och den sista heter Julia och tvspel spelar jag fotar och ska på ridskola när jag blir10år det var jag vi synsGlad

jag är på en motor båt så ni vet

Hej! Checka in mig på mina 2 YouTube kanaler!

http://www.youtube.com/user/Moa100000 det är min musik kanal

http://www.youtube.com/user/MinecraftBuilderXBOX min minecraft kanal

och bloggen till minecraft finns också ;P

http://www.minecraftxbox.bloggplatsen.se det är min blogg så

allt finns i ett! :)

 

Jossangizmo
2010-11-20 20:51
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#17

Jag gör nog oxå en ny ^^

Chaaa!
Jag heter josefine och kallas för josse eller jossan. Har en hamster och en hund. Jag älskar musik, men få sorter; pop, conrtysong och all sorts rock. Ääääskar att ha nya frisyrer hela tiden, så nu har jag klippt av all mitt långa "fina" hår.

Lots of love, Jossan


Saga-M
2010-11-20 21:37
#18

#17 Din frisyr passar verkligen dig! ;D

”Livet är som en dans ─ när man kan stegen”
Stolt medis på barnens.ifokusSajten för dig som är under 16 år. Är du under 16, och vill ha skoj, säger jag bara: VÄLKOMMEN IN >8D

Jossangizmo
2010-11-20 21:50
#19

#18 tack ^^


fliza
2010-11-20 23:17
#20

Coolt….

Alla ni  värkar snälla och goa :)

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

 

Annons:
[TheoA]
2010-11-21 11:27
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#21

Jag kopierar min text från Redbee.se.

Dodat känner igen den :P
 

Bifogar den.

Dodat
2010-11-21 11:34
#22

Haha, den kan jag nästan utantill ^^

Saknar denna smileyn just nu ;) http://www.redbee.se/images/smilies/Evil_grin.gif

// Dodat :)

[TheoA]
2010-11-21 12:35
#23

#22 Ja den skulle vara bra att ha här ;)

southdakota
2010-11-21 20:58
#24

Veronika heter jag, är 15 år (Går i nian). Mitt största intresse är djur, har 7 gerbiler, 2 hamstrar & 2 kaniner. Skrattande Är en tjej som oftast är glad. Flört Förutom djuren så sitter jag mycket vid datorn & umgås med mina vänner, tycker också om att fotografera, virka, baka & skriva noveller. Skrattande
Ja, det var allt om mig men om du undrar något så är det bara att fråga. Flört

Dodat
2010-11-21 21:14
#25

#24 15 :O

Då är det mindre än 1 år kvar här för dig :/

// Dodat :)

southdakota
2010-11-22 17:55
#26

Jo, tyvärr :/ :P

riiffen
2010-11-22 18:33
#27

Jag heter Ulrika men alla kallar mig för Ullis utom mina lärare & mina föräldrar Oskyldig jag bor med min familj i Malmö med 3 kaniner, 1 katt och numera även 1 hamster :>, Jag gillar att va med kompisar, ta hand om alla mina djur, sitta vid datorn och redigera bilder osv. ;) jag brukar också rida 1 gång i veckan, har haft en sköthäst som jag hade 2 gånger/vecka men han flyttade till ett nytt hem i början på sommaren.. sen spelar jag piano 1 gång / vecka men det ska jag sluta med efter denna terminen, men jag spelar ofta själv hemma, brukar spela efter turtorials på youtube speciellt låtar av Owl City. :] det var nog allt,haha!

medarbetare på allergier.ifokus .

Annons:
Dodat
2010-11-22 20:17
#28

Owl city är bäst :D

Vanilla Twilight <3

// Dodat :)

southdakota
2010-11-22 20:27
#29

Tycker också om Owl City Flört De gör bra musik Skrattande

riiffen
2010-11-22 20:35
#30

Ja ellerhur^^
Mina favoriter är Vanilla Twilight, Hello Seattle, West Coast Friends och några till x] nu gör jag tråden OT (förlåt,förlåt, andra tråden på två dagar:P) men här är en jätteduktig tjej som sjunger Hello Seattle ;3

medarbetare på allergier.ifokus .

southdakota
2010-11-22 20:46
#31

Hello Seattle är en asfin låt, och de andra du nämnde också, men som sagt så ska ju detta vara en presentations-tråd, hihi Skrattande

riiffen
2010-11-22 20:55
#32

Hahaha Skäms

medarbetare på allergier.ifokus .

Hallelujah
2010-12-21 17:51
#33

Jag heter Michaela och är en tjej på 15 år som är förälskad i sköldpaddor, hästar, fantasy och manga.

På fritiden pysslar jag med mina grekiska landsköldpaddor, läser böcker/manga, lyssnar på musik eller är i stallet och tar hand om min sköthäst. Tyvärr är jag väldigt begränsad när det gäller hästarna, jag kan till exempel inte hämta i hagen eller leda då jag är förlamad i benen och sitter i rullstol efter en trafikolycka. Men rida, rykta, mocka osv kan jag och det är jag nöjd med. Min sköthäst heter för övrigt Queen men jag kallar henne ibland Loppan. Mina sköldpaddor heter Buster och Poseidon. Fråga mig inte varför Poseidon heter som han heter eftersom han är en landsköldpadda, men men. Och jag tar nu för givet att alla vet Poseidon är en grekisk havsgud.

Orkar inte skriva mer, men jag tror jag har berättat allt nödvändigt nu. x')

CaptainBunchie
2010-12-21 22:49
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#34

Jag heter då Pernilla och är 12 år gammal och fyller 13 till våren. Jag går i sjunde klass och älskar djur, då jag har en kanin, en hund, en gerbil, två chinchillor och en häst. (: Jag tar mest hand om min häst på fritiden hon heter Andy och är en 17årig valack (alltså killhäst som inte kan göra föl) av rasen haflinger. Jag tränar mest med honom och gillar att sjunga. Jag kallas "Päron" eller "Pernillz", fråga mig inte varför, det är inte jag som har kommit på det. (: När jag inte är i stalet sitter jag helst framför datorn eller äter godis eller ser på TV.

Slänger upp en sån *host* jättefin bild på mig och min pojke på en tävling. (:

//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa)        _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_

Annons:
CaptainBunchie
2010-12-21 22:56
#35

*Dubbelpost*

// Dodat

//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa)        _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_

vickis
2010-12-22 14:44
#36

jag heter victoria är alltid glad, älskar naturen och att vara ute. jag älskar barn. jag går i en skola som heter vittra i frösunda..

är tretton år har en pappa som heter anders och min pappa bor i örnsköldsvik och min mamma camilla som bor i stockholm. min familj just nu består av mamma, min halv pappa peter och min lillebror alexander och såklart mina två underbara gerbiler:D

är det något mer ni behöver veta om mig så är det bara att säga till:D

tjingelling!!

vickis
2010-12-22 14:52
#37

en sak jag vill tilägga om min presentation var att en gång i kapprummet kom det några tjejer och drog ner mina byxor så jag satt  där naken och försökte skydda mig för att dom där killarna kom:( det här hände när jag gick på miklagård då gick jag i ettan eller tvåan eller trean!!! kommer inte riktigt ihåg:(

Cazzos
2010-12-22 17:18
#38

#11 Först trodde jag att du menade "Älskar (att äta) räkor och hamstrar" men sen förstod jag Oskyldig

Jag heter Caroline, bor i Sthlm, är 14 år gammal.
Gör nada på min fritid, älskar att ta hand om djur och jag fick ett diplom av mina lärare för att ha tagit UTMÄRKT hand om sköldpaddorna i mitt klassrum hela terminen Skrattande Hehe.

Jag har en gammal katt hemma, Noggis heter han. HMM, det finns inget mer att säga Skrattande


MiniAndMe
2010-12-22 22:10
#39

Okej, jag kan väl också göra en då ;)

Jag heter Filippa, fyller 14 år i februari, går i 7:an och bor i skåne. Har 6 syskon (3 människor, 2 kaniner och 1 katt, men jag kallar alla för mina syskon. Fast jag är matte till djuren också såklart xD) Mina kaniner heter Ruth och Ruffsan och katten Moltass. Jag gillar att teckna och måla, lyssna på musik, vara med mina kompisar, sitta vid datan och vara med mina djur. Hemma har jag 4 akvarium också, jättekul! :D

Jag är totalt inne i en fantasy period också… Igen. Så just nu är det mest sånt jag tecknar, men en hel del annat också.

Jaa, nu kommer jag inte på mer faktiskt… ;)

Lellson
2011-01-09 00:39
#40

Jag heter Ellen 12år 13 till hösten.Älskar Hästar,hundar, hamstrar och katter.Går på hagaskolan.Har har 3 hamstrar(Hamid, Hani och simon) 1 katt(Sniff)

♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥

Union J and Jedward

 

Alexxiis
2015-10-24 18:26
#41

Mitt namn är Alexandra men jag kallas för Alex. Jag är en tjej på 15 år som nyss börjat 9an. Bor i ett stort hus i Göteborg tillsammans med min mamma, min pappa, min storasyster och min amstaff valp Dexter. 

Får fritiden när jag inte leker med Dexter, är med kompisar eller gör skolarbete så sitter jag framför datorn. Spelar massvis med spel som tex Cs Go, Payday 2 och H1Z1.  Sitter och kollar anime eller klickar runt på iFokus en del också. 

1 gång i veckan rider jag på Clarebergs ridklubb, har gjort det i ungefär 7 år nu och jag älskar hästar och ridning av hela mitt hjärta! Har även planer om att börja i kickboxning om några månader med en kompis, något jag ser fram emot väldigt mycket.

Är det något ni undrar eller vill veta mer om är det bara att fråga, jag svarar mer än gärna! 😃

Annons:
[Charlotte Kittenheart]
2015-10-24 20:04
#42

Jag Heter Charlotte och är 13 år. Jag är en hopplös datanörd som brinner för bla. Star Stable Online, The sims 2, Koyotl (Vilket jag är typ ensam i Sverige med att spela), Minecraft och många andra spel. Jag älskar även djur och vill mer än annat ha en hund, minigris, nymfparakiter eller råttor.

Upp till toppen
Annons: