Annons:
Etikettserietidningar-och-böcker
Läst 2478 ggr
Lellson
4/1/12, 1:55 PM

Boktips!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, här kan ni skriva om böker ni tycker man borde läsa.Eller bara böker ni vill läsa^^ Eller som ni läser just nu^^

Jag läser boken Cirkeln just nu. Den är asläskig och man fattar inget föräns typ 100 sidor^^ Men den är bra!

♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥

Union J and Jedward

 

Annons:
ks.gerbil
4/1/12, 2:18 PM
#1

är det typ spökgrej eller?

eragon böckerna tycker jag alla borde läsa!

Gerbil-hemsidan hittar du R

Luckyt5
4/1/12, 2:21 PM
#2

Jag har den boken, men jag orkar inte läsa den Oskyldig

Jag gillar Klara-böckerna, fullblodsböcker, Heartland… (Jag gillar inte alls hästböcker Oskyldig)

Jag gillar Twilight också! :D

/ Tilda

ks.gerbil
4/1/12, 2:23 PM
#3

bökerna jag ska läsa ska tilltala mig något från deras framsida :P men jag är allvarlig! jag läser ej en bok som inte säger något genom framsidan! ändå om det är den nyaste coolaste boken

Gerbil-hemsidan hittar du R

Bamse 08
4/1/12, 2:27 PM
#4

Jag rekomenderar Black Beauty och böckerna om Tess för häst intresserade

What doesn't kill you makes you stronger.

Lellson
4/1/12, 2:31 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Cirkeln handlar om några som har typ superkraft^^

Den är läsvärd^^

Jag gillar bökerna av Katarina von Bredow^^(Tror hon heter Katarina)

♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥

Union J and Jedward

 

[SporeDiatrymisss]
4/1/12, 6:21 PM
#6

Ni MÅSTE läsa vargbröder!!!!! Det handlar om en kille från stenåldern som… A, ni får läsa själva :-)

Annons:
KaninPiggelin
4/1/12, 6:21 PM
#7

I taket lyser stjärnorna är en sjukt bra bok! Även den boken har blivit en film :)

 /Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

[SporeDiatrymisss]
4/1/12, 6:24 PM
#8

#7 den finns på min skola! Var det där mamman hade cancer… Eller? Var så länge sedan jag läste den…!

KaninPiggelin
4/1/12, 6:52 PM
#9

#8 aa det stämmer.

 /Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

Caroline.H
4/1/12, 6:55 PM
#10

#6 Vargbröder är sjukt bra!

Annars tycker jag om "Lydias Hemlighet" väldigt mycket, den är lite svår att förstå ibland då den är lite knasigt skriven men den är jättebra! Sen finns det en massa andra bra böcker, haha, skulle kunna hålla på att berätta om böcker hur länge som helst ;)

//Caroline


ara11
4/1/12, 7:25 PM
#11

Inte bara tennis hela serien, Varg bröder och eldens hemlighet + hela serien. Jag håller på och läser varg bröder jag förstår inte så mycket men det är annars bra.

// Ara11! :)

Medarbetare på tennisifokus och barnens

 

dermot
4/1/12, 7:30 PM
#12

Twilight (hela serien) och Gudarnas Ö (både ettan o tvåan) är sjukt najsa ;D

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 




ara11
4/1/12, 8:01 PM
#13

Oj! Det ska inte stå håller på att läser varg bröder det ska stå håller på att läser cirkeln.

// Ara11! :)

Medarbetare på tennisifokus och barnens

 

Annons:
Lellson
4/1/12, 8:51 PM
#14

Haha, man måste läsa Hungerspelen^^ Fast jag har det inte men den äger iallafall^^

♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥

Union J and Jedward

 

ara11
4/2/12, 7:13 AM
#15

#14 Va inte den lite läskig när barn dödar andra barn. Den filmen eller boken verkar inte va något för mig.

// Ara11! :)

Medarbetare på tennisifokus och barnens

 

ks.gerbil
4/2/12, 7:29 AM
#16

Alla tre assassins creed böcker! Fast de är i väldigt advancerad engelska jag har läst klart den första…

Gerbil-hemsidan hittar du R

BlueBäst
4/2/12, 4:24 PM
#17

Bokserien Skämmerskans barn. Jag läser jättemånga böcker och skulle kunna säga tusen serier.

Böckerna om Sandra och Vildros är också bra

Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.

Medarbetare på barnens ifokusRegnbåge



Bamse 08
4/2/12, 4:25 PM
#18

#17 Skämmerskan läser vi som högläsningsbok i skolan, sjukt tråkigt tycker jag, haha Tungan ute

What doesn't kill you makes you stronger.

BlueBäst
4/2/12, 4:37 PM
#19

<Haha, man har olika smak, vet du

Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.

Medarbetare på barnens ifokusRegnbåge



Bamse 08
4/2/12, 4:38 PM
#20

#19 Japp, smaken är som baken Tungan ute

What doesn't kill you makes you stronger.

Annons:
Lellson
4/2/12, 5:18 PM
#21

:D

♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥

Union J and Jedward

 

[SporeDiatrymisss]
4/3/12, 8:23 AM
#22

Och så måste ni förstås också. Läsa "dagbok för alla mina fans" som är en jättekul serie dagböcker skrivna av Greg. Många goa skratt blir det!! :-D

ks.gerbil
4/3/12, 10:04 AM
#23

22# jag har läst alla även den gula :D

Gerbil-hemsidan hittar du R

sallad
4/3/12, 7:45 PM
#24

Jag har nyss läst ut en bok av "Kim m kimselius" den hete "svarta döden" eller nåt sånt :P Just nu läser jag en bok av samma författare som heter "faraos förbannelse", Boken handlar om när Ramona och Theo reser tillbaka i tiden till faraoernas tid (eller vad det heter) där Ramona och Theo möter massor av äventyr. Det finns många böcker om Ramona och Theo när dom reser tillbaks i tide till vikingatiden, medeltiden, Pompeji m.m. Alla böckerna hänger liksom ihop så man ska gärna läsa dom i ordning om man har lust :)

-Rasmus 🌈

[SporeDiatrymisss]
4/4/12, 2:59 PM
#25

#23 det har kommit en ny; den bistra sanningen och dn är lila. I höst kommer "Mannys manöver"

lillamarsvinet
4/4/12, 3:36 PM
#26

Cirkeln är SÅ HIMLA BRA!!:DD läste den på 3 timmar:D den är 500 sidor lång….hehe riktig bokmal jag e:)

♥kram Linnea♥

Lellson
4/4/12, 6:57 PM
#27

" 26 Är på sida nr. 345^^

Älskar hela boken^^ Den är så bra så man kan dör:D SKA läsa 2:an!

♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥

Union J and Jedward

 

Annons:
lillamarsvinet
4/5/12, 6:10 PM
#28

26# den är ganska läskig när dom tvinas till att ta själv mord av "den mystiska rösten" som jag inte kan berätta för då blir det ju inge spännande för dig!:D

♥kram Linnea♥

Lellson
4/5/12, 6:20 PM
#29

Jag har läst klart den nu:( Jag gråter för mig själv:( Den är så bra att man vill dö! Ska läsa Eld^^

♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥

Union J and Jedward

 

ks.gerbil
4/5/12, 6:24 PM
#30

nu sa jag att alla ska gå och läsa alla assassnins creed böker! näskojar :P

Gerbil-hemsidan hittar du R

Lellson
4/5/12, 6:27 PM
#31

# 30 Kan läsa dom sen^^

♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥

Union J and Jedward

 

dermot
4/5/12, 6:30 PM
#32

ah.. juste!

The Host/Genom dina ögon, är också jättebra! Rätt klyddig och svårläst i början, men sen är den faktiskt bra! :)

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 




Lellson
4/5/12, 8:02 PM
#33

# 32 Okej^^ Ska läsa den snart^^

♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥

Union J and Jedward

 

Spooki
3/5/13, 5:40 PM
#34

Jag bara ÄLSKAR vampyrer så jag läser Vampire Academy har läst första och andra ( Törst och Skuggkysst) är på tredje boken nu det är sjukt spännande.

Har läst Cirkeln och Eld jag älskar de bökerna väntar på trean ( Nyckeln).

Åhh NINJA Ninja

Annons:
[nathalie44]
3/5/13, 5:45 PM
#35

nu läser jag sagan om ringen, Bert och sorgfjäril. rekommenderar sagan om brödraskapet/ringen och sorgfjäril starkt!

Spooki
3/5/13, 5:53 PM
#36

#35

 Jag tycker att Ingelin Angerborn är en riktigt bra författare 😂.

Åhh NINJA Ninja

[GerbilLooover]
3/5/13, 7:41 PM
#37

Hobbiten är superbra!

Tokyo
3/5/13, 7:48 PM
#38

#0 Jag läser också den boken! Tycker inte den är så läskig men den är bra.

#35 Sorgfjäril är jättebra! Jag rekommenderar Rum 213 också, den är nog den bästa boken jag läst av Ingelin Angerborn! :)

[Bambis]1
3/6/13, 1:35 PM
#39

#38 Rum 213 var skit läskig,särskilt när man är ensam hemma kl.10 på kvällen =3

Gerbilles
3/6/13, 3:22 PM
#40

Harry Potter böckerna och hungerspelstrilogin är jättespännande, mina favoritböcker. 🙂

Engelforstriologin är också jättebra böcker som är sjukt spännande, väntar spänt på sista delen!😉

tusstuss
3/6/13, 4:33 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#41

Jag säger nog att "WARRIOR CATS" serien är min favorit just nu. Den är på engelska och är anpassad för engelska barn och ungdomar, men jag har klarat både del 1 och del två nu! Jag skriver lite om den första boken som heter Into the wild. Huskatten Rusty har alltid drömt on att få sätta sina tassar utanför staketet och in i skogen. En natt tar han modet och rymmer från sina ägare som ropar på honom ut i den svarta natten. Rusty tvekar att gå ut i skogen när han hör sina ägare. Men han bästemmer sig för att gå ut i skogen i alla fall. Ute i skogen blir han attackerad av en katt i hans ålder, Gråtass. Gråtass ser att Rusty inte är en annan vildkatt, och börjar berätta om livet som vildkatt. Gråtass berrättar om flocken, eller klanen kanske vi ska säga, som har lever i. Den kallas för "Åsk-klan". Åskklan konkurerar mot Flodklan, Vindklan, och Skuggklan. De slåss om mat, och terretorium. Gråtass tränar för att bli en krigare, och hjälpa till att försvara Åskklans terretorium. Gråtass och Rusty får avsluta sitt samtal då två andra katter plötsligt dyker upp, de har legat gömda i skuggorna och hört och sätt allt. En av katterna, Lejonhjärta blir arg för att Rusty har gjort intrång på deras terretorium. Men av den andr katten får han ett erbjudande som han inte hade väntat sig. "Skulle du vilja bli en Åskklan lärling?" Katten som frågade hette Blåstjärna, och var ledare för klanen. Gråtass börjar protestera och säger att Rusty inte kan bli en klankatt. "Han har ju inte blodet från en sann krigare!" Katterna lämnar Rusty. Nästa dag har Rusty bestämmt sig. Han ska gå med i åskklan. Men han hade aldrig kunnat tänka sig att han skulle få så krafftfulla fiender, så många blodiga strider att delta i, och framförallt så skulle han inte vara den han är idag.

Portal Is Love, Portal Is Life.

Annons:
karro1999
3/6/13, 8:07 PM
#42

#6 jag började läsa och kom till fjärde boken tror jag orkar inte läsa färdigt.

 jag håller på att läsa twilight serien jag har bara läst första boken än så  länge den är mycket bättre än filmen.

Tokyo
3/6/13, 8:07 PM
#43

#38 Förstår vad du menar, tycker inte den är så läskig själv dock.

Skulle det hända irl skulle jag dö, haha. Lite småkuslig är den ändå :)

GerbilHund
4/27/13, 11:24 AM
#44

Du borde läsa Spejarens lärling, Harry Potter, ett hus utan speglar eller någons hjälte.🎂

BlueBäst
4/27/13, 4:33 PM
#45

;)

Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.

Medarbetare på barnens ifokusRegnbåge



Spooki
4/27/13, 6:36 PM
#46

Divergent!!!! 😍 Jag älskar den boken!!!!

Åhh NINJA Ninja

[lillakaninen]
4/28/13, 9:17 AM
#47

War Horse 😍 En av dom bästa böcker jag läst!

Alvirpo
4/28/13, 3:34 PM
#48

Bra böcker:

  • Eragon serien (4 böcker)
  • Skriet från vildmarken (1 bok)
  • Sagan Om Isfolket (47 böcker)
  • Häxmästaren (15 böcker)
  • Ljusets Rike (Isfolket och häxmästaren går ihop)(20 böcker)
  • Grottbörnens Folk (Folk Bästa serien jag någonsin läst!) (6 böcker)
  • Heartland (ca 14-15 böcker?)
  • Kulla Gulla (12 böcker)
  • Twilight (4 böcker)
Annons:
Upp till toppen
Annons: