Annons:
Etiketttv-film-och-bio
Läst 936 ggr
KaninPiggelin
6/16/12, 7:16 PM

"Forrest Gump"

Någon här på Barnens som sett den filmen? (från 11 år)

Jag såg den första gången i 5:an om jag inte minns fel, i skolan såg jag den. Såg den även idag då den sändes på tv. Riktigt bra film tycker jag, en av de bästa filmerna jag sett! Helt otroligt hur man kan få ihop en film på det viset.. Man måste liksom se hela filmen för att förstå, missar man en del av filmen går det liksom inte att berätta vad som hänt :)

Filmen handlar om Forrest Gump, man får följa hans liv bakåt i tiden. Han berättar historier från när var barn tills han blev vuxen, om sina stora äventyr som förändrade hans liv. Han berättar om hur barn skrattade åt honom när han var liten, att han hade för lågt IQ för att komma in på en normal skola och att han som äldre blev soldat i armén och mycket,mycket mer.

Filmen handlar om så himla många saker så den är inte tråkig en sekund, fast att den nästan är 3 timmar lång. Jag kan inte heller berätta mer än såhär för att inte avslöja allt spännande och bra filmen. Ni får kolla själva helt enkelt, superbra film! ^^ Sorglig också, grät en del i slutet…

 /Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

Annons:
NaDa...
6/16/12, 7:17 PM
#1

Har sett en del av den, missade början. Jag ÄLSKAR DEN. :3

~ Kram Nadja ♥
Ålandskaninhoppare VardagsbloggKaninblogg

Caroline.H
6/16/12, 7:17 PM
#2

Ahhh OMG, den är så bra….:D:D:D

//Caroline


Bamse 08
6/16/12, 7:32 PM
#3

Såg 3-4 minuter av filmen idag.

What doesn't kill you makes you stronger.

Dipsie'n'Poo
6/16/12, 10:28 PM
#4

Vart i hela friden försvann min text? x)

Men, ja jag har sett den. Vi hade vikarie i matte och han visste inte vad vi skulle göra, så den filmen satte han på eftersom han älskade den. Och jag tyckte den var bra. Grät även jag lite… ;3

/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.seHjärta

nadilda
6/17/12, 6:49 AM
#5

Jag har sett den, tycker den är jätte bra! Glad

medde
6/17/12, 1:17 PM
#6

Jag fastande igår framför Tv:en, har sett filmen flera gånger. Men jag fatsnade återigen.. Så kan bara säga filmen är verkligen bra..

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
Upp till toppen
Annons: