Annons:
Etikettfamilj-och-hem
Läst 977 ggr
Caroline.H
2012-07-25 21:33

Kryssning

Har ni någonsin åkt på kryssning? Tycker ni att det är kul?

Jag tycker inte att det är ett dugg roligt…Gjorde det när jag var mindre men inte nu, näej…Så när min familj åker på kryssning så stannar jag hellre hemma, haha!

//Caroline


Annons:
KaninPiggelin
2012-07-25 23:47
#1

Jag har åkt en gång, till Åland. Sov dock inte på båten. Jag tyckte det var jättekul :D Älskar maten, haha (a)

 /Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

ara11
2012-07-26 07:02
#2

Jag har åkt till Tallinn jag tyckte det jätte kul, Maten var god och det var kul att åka så stor båt! :)

// Ara11! :)

Medarbetare på tennisifokus och barnens

 

ks.gerbil
2012-07-26 13:52
#3

men du kan ju bara vara på båten när du sett allt finns det ju inget mer att se :P

tråkigt håller med caroline stannar hellre hemma

Gerbil-hemsidan hittar du R

Jossangizmo
2012-07-26 14:23
#4

Har aldrig åkt kryssning :p


fliza
2012-07-26 18:54
#5

Jag har åkt på kryssning flera gånger och jag älskar det men jag är rädd att båten sjunkerGråterFörvånadSkämsGlad

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

 

[TheoA]
2012-07-26 21:28
#6

Jag har åkt ett par gånger, visst är det rätt så tråkigt men vi åker alltid men ganska många personer som vi känner och då är det jättekul :)

Har åkt Birka paradise (Bästa med en "beach") Tallink Silja Line, tycker själv att deras båt "Silja Festival"  är bäst utav de 2 som vi kryssat med.

Annons:
[Akkurat]
2012-07-26 23:07
#7

Jag har åkt på en lyxkryssare i en vecka i miami :P Från miami-en ö-en ö-bahamas-miami, vi åkte i en vecka och det var hur kul som helst!

Alla hade all-inclusive, så ingen på båten behövde betala, man gick bara till nån av de 17 resturanger och sa vad man ville ha, så fick man det! :)

Riktiga blue man group uppträdde på båten, och alla resturanger var RIKTIGT lyxiga och huuuur god mat som helst!

Dessutom fanns det flera glassbarer som det var bara att hugga in hur mycket glass som helst :DDDD

Var skitbrun när jag kom hem! :)

Randen
2012-07-26 23:47
#8

Jag har åkt kryssning till åland 5 gr, tycker det är ganska kul. Älskar maten XD :P

Upp till toppen
Annons: