Annons:
Etikettallt-mellan-himmel-och-jord
Läst 326 ggr
[SelmaP]
2012-08-05 20:01

Brevvän? :D

Hej, vill du vara min brevvän? Det är kul! Pma din mejl-adress eller skriv den i tråden, och så skickar vi brev till varandra. Sen om ni vill kan vi skriva '' riktiga '' brev. Då man skickar genom post, tycker det är mycket roligare. Om du vill ha min gatuadress m.m, är det bara att pma. ^^

I tråden kan du beskriva dig själv också! Så kanske någon också har likadana intressen som du, då är det också kul att skriva till en, för då är man så himla lika och kan prata om sånt som ni båda gillar. ;)

Då börjar jag beskriva mig då? ;)

Jag heter Selma och är snart 12 år, har 14 dvärghamstrar, älskar att kela och gosa med dem! ;)

Gillar att spela fotboll, vara med kompisar, hundar, (ska få en hund i sjuan), att pyssla, justin bieber, (inte värsta faaanneeet direkt, men han är helt okej!), är från Bosnien, djurärmittallt<3, godis, skolan, musik m.m!

Ja.. liten, kort och meningslös? haha :P

Om du vill mejla mig är det bara att skicka brev till Selma_tjejen@hotmail.com

Kramiiiiiissssaaarrr ;)

Annons:
ks.gerbil
2012-08-06 09:34
#1

Försiktigt med sånt här, hur kan du veta att det inte är någon gammal gubbe som skriver det till dig? Va försiktigt :-) Va

Gerbil-hemsidan hittar du R

[SelmaP]
2012-08-06 12:15
#2

1#

Oj, sant ..

Men jag kommer inte ge ut mer information ändå.. och vad kan han göra genom mejl? Ingenting! :)

ks.gerbil
2012-08-06 12:34
#3

Han kan komma in på den om han är duktig lägga in virus m. m.

Gerbil-hemsidan hittar du R

Upp till toppen
Annons: