01. Allt mellan himmel och jord

Någon mer som älskar mattybraps?!?

2012-08-14 20:25 #0 av: fliza

Undrar bara om det är fler som älskar mattybraps fixar ett youtube klipp så fort jag fått tag i en dator! :D

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

Anmäl
2012-08-14 20:29 #1 av: Fruktiz

Har bara hört hans version av Boyfriend, och han sjunger bra och är jättegullig! Glad

Anmäl
2012-08-14 21:05 #2 av: [Jag är jag]

Ja gilla inte rap så mycke men boyfriend är bra

Anmäl
2012-08-14 21:12 #3 av: Caroline.H

Han är duktig på att rappa tycker jag, är inte helt förtjust i hans sång men det är mest för att han är så pass ung och har så väldigt ljus röst än så länge, och det är inget jag gillar ;) Men det är absolut inte falskt så när han blir äldre och för lite djupare röst så :3

//Caroline

Anmäl
2012-08-14 21:28 #4 av: ara11

Hört honom och han sjunger väldigt bra tycker jag och är super söt ;) Trodde bara det jag som visste vem det var :-D Haha

// Ara11! :)

Medarbetare på tennisifokus och barnens

Anmäl
2012-08-15 09:34 #5 av: fliza

Den här är min favorit av honom

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

Anmäl
2012-08-15 09:35 #6 av: fliza

Min andra favo som är grym av honom!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.