Annons:
Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 804 ggr
medde
2012-08-15 11:47

Medarbetare sökes till barnens

Nu söker vi på sajten Medarbetare. Det är ingen som ska sluta av dom andra duktiga medisarna. Men vi tycker vi behöver utöka lite.

Vi söker en person som brinner för Barnens iFokus och för det som har med den att göra. Vi söker en person som gillar att skriva. Vi söker en person som vill vara med och ta ansvar och som kan tillbringa lika mycket tid på Barnens iFokus som på andra sidor på internet.

Vi söker en person som utöver att delta i den dagliga aktiviteten på sajten även kan bidra till att den utvecklas i en positiv riktning genom att bjuda in nya medlemmar och genom att se till att god stämning råder i forumet. Men skolan och läxor måste naturligtvis komma i första hand.

Känner du att det här kan vara någon för dig, och att du vill vara med i det duktiga gänget av Medarbetare på sajten.

Så ta kontkat med medde via pm

Mvh medde och alla trevliga goa medisar på sajten Barnens iFokus

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
medde
2012-08-16 13:20
#2

Ni missar väl inte den här tråden! Men tänk på att det är ett ansvar som finns då man är Medarbetare.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

ks.gerbil
2012-08-16 17:36
#3

jag vill gärna :)

PS. har du kanske glömt Pmet jag skickade dig? ^^

Gerbil-hemsidan hittar du R

medde
2012-08-18 14:46
#4

Nu har tråden varit ute på sajten ett litet slag, och jag kommer att ta upp vika som hört av sig i admin gruppen under morgon dagen.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Luckyt5
2012-08-18 22:57
#5

Åh, skulle jättegärna vilja men jag hinner nog inte och jag är väldigt dålig på att vara aktiv ;/

/ Tilda

ara11
2012-08-20 15:12
#6

har ni bestämt än? när kommer ni säga vem som blir ny Medarbetare?

// Ara11! :)

Medarbetare på tennisifokus och barnens

 

Annons:
karro1999
2012-08-20 16:57
#7

jag vill gärna vara med men är inte så bra på att skrivaSkäms

medde
2012-08-25 21:14
#8

Eftersom dte var flera som svarade så har det tagit lite tid innan vi är klara. Men vi har inte glämt bort er som har skickat på om att vija bli medaretare på sajten

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[SelmaP]
2012-08-25 21:20
#9

8# Okej, vad skönt att höra! :)

Lilldockan
2012-08-25 22:51
#10

Inte nåt för mej.

___________________________
Bäst på iFokus: Barnens, Djurparker, Jedward

Upp till toppen
Annons: