Annons:
Etikettallt-mellan-himmel-och-jord
Läst 540 ggr
ks.gerbil
2012-08-16 17:45

nån mer som känner som mig?

jag känner mig så olikt alla andra och mår ibland väldigt dåligt av det… jag kommer liksom från ett annat land och har väldigt tajt midja och stora höfter och muskölösa lår och svenska tjejer har jätte smala ben och väldigt raka midjor.. detta gör att de flesta bixor inte passar mig :( jag mår jätte dåligt av det och känner mig tjok och som jag inte tillhör här, idag började jag nästan gråta när jag inte kunde få på mig den typ 5:e bixorna jag provade i provrummet :( samma sak med dem dumma provdockorna som är världens smalaste :(

nån mer som mår dåligt ibland av att inte kunna ha bixor eller tröjor för de inte passar ens kroppsform?

Gerbil-hemsidan hittar du R

Annons:
KaninPiggelin
2012-08-16 18:01
#1

Du är fin som du är!

Så brukar jag tänka, när jag får såna tankar..

Håller med om provdockorna :@

Har du testat JC? De har jättebra jeans som de typ figursyr efter vad man behöver för storlek :)

Kämpa på, om alla skulle vara likadana så skulle världen vara mycket tråkigare!

 /Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

ks.gerbil
2012-08-16 18:02
#2

brukar inte gå på JC men kan gå dit och se hihi :)

Gerbil-hemsidan hittar du R

ara11
2012-08-16 19:21
#3

Du kan vara lugn för jag har också sån kropp smal höft och lite bredar och större lår fast jag är ändå inte tjock det är därför jag inte brukar använda för tajta jeans. Men du ska vara nöjd med din kropp.

// Ara11! :)

Medarbetare på tennisifokus och barnens

 

ks.gerbil
2012-08-16 19:26
#4

jag har smal midja och bred höft :P som manga människor har :P fast iatället för smala och långa ben har jag tjocka lår på grund av att dem är så muskolösa -.-

Gerbil-hemsidan hittar du R

Dipsie'n'Poo
2012-08-17 18:08
#5

Jo jag har typ också så. Ganska liten midja och breda höfter och stora lår (mina är dock fettiga :(( ). Men har hittat jätte mycket byxor! Fast då antar jag att du har mindre midja än mig då. Men iaf. Två par jeans från Stadium, ett par jeggings från ICA Maxi (skumt, jag vet), ett par treggings från Åhlens, ett par chinos från Gina, ett par röda från London osv osv.

Men som dem andra sagt, gå in i affärer som du vanligtvis inte köper kläder hos. Där kanske du hittar jeans som passar din figur. :)

Och håller med! Skyltdockorna… hur många är det som egentligen ser ut så? Majoriteten i Sverige ser inte ut så (tror jag… :S)

/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.seHjärta

ks.gerbil
2012-08-17 18:13
#6

5# ska det :D

nä ellehur bara typ super modeller är sånna :/

Gerbil-hemsidan hittar du R

Annons:
[Jag är jag]
2012-08-17 22:05
#7

man skanog inte bry sej om att man tycker nåt är fel för de är inte nåt som är fel man bara tror att andra tycker man har ett fel å bra mänskor bryr sig inte, de som är bäst är de som vi har inne i oss gott järta, snällhet å inte tycker illa om hur andra ser ut. Ja tordde alla skulle reta mej när jag fick glasögon å ja tyckte ja såg ful ut men ingen har sagt nåt illa.

ks.gerbil
2012-08-18 09:02
#8

Jag måste byta glasögon vill inte ha dem jag har nu… Aja du säger jätte fina saker jag är jag :)

Gerbil-hemsidan hittar du R

lillamarsvinet
2012-08-18 14:19
#9

gå till ginatricot och prova deras jeans där!!:D dom är väldigt stretchiga!!:D

♥kram Linnea♥

ks.gerbil
2012-08-18 15:55
#10

har precis varit i stan och köpt tå jätte bra jean på JC :D :D :D

9# nästa gång jag är i stan så får jag titta på dem med :D

Gerbil-hemsidan hittar du R

KaninPiggelin
2012-08-18 17:48
#11

#10 :D

 /Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

Caroline.H
2012-08-18 19:56
#12

Du är perfekt precis som du är, glöm inte det! :)

Jeans är alltid svårast för mig också… Mina blir av någon anledning alltid för korta och så tar man längre så blir dom för stora i midjan…Ilandsproblem med andra ord ;)

Skönt att du hittade ett par i alla fall, JCs jeans är toppen! :)

//Caroline


ks.gerbil
2012-08-18 20:04
#13

12# :D

Gerbil-hemsidan hittar du R

Annons:
lillamarsvinet
2012-08-18 22:19
#14

Jag har ganska långa ben, men liten rumpa och midja, så byxorna som jag provar brukar sitta perfekt över benen, men blir hängiga sär bak, så jag får oxå anstränga mig lite haha:3

♥kram Linnea♥

Upp till toppen
Annons: