Annons:
Etikettallt-mellan-himmel-och-jord
Läst 297 ggr
fliza
9/1/12, 10:10 PM

Undrar! en fråga som inte kan besvaras vad jag vet

Hej. Undrar bara en konstig sak om medlemmarna på barnens här. Varför har så många hästar ( eller går på ridskola "hästrelaterat") och kaniner ( många som har kanininer här håller på med kaninhopning) XD jag det är lite roligt det är inte många med hundar eller katter 'andra djur' (alla fall vad jag sett på flödet "inlägg och sådant") Haha vet inte varför jag undrar det men det är lustigt för jag har inte känt någon med med kaniner eller hästar sen när jag är här är det hur många som helst XD! Jag gick på ridskola och hade flera kaniner förut också! XD

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

 

Annons:
[TheoA]
9/1/12, 10:17 PM
#1

Har tänkt på samma sak jag me. Jag hade också flera kaniner förut och gick på ridskola :P

fliza
9/1/12, 10:19 PM
#2

1# haha roligt ! Vilket sammanträffande XD

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

 

Bamse 08
9/1/12, 10:42 PM
#3

Rider och har kanin jag med. xD

Vet inte varför det är så många som håller på med just det. Tungan ute

What doesn't kill you makes you stronger.

Caroline.H
9/1/12, 11:00 PM
#4

Haha jag rider och har kanin oops mainstream over here Skrattande

Svaret är enkelt dock: Det finns la inget mysigare än hästar och kaniner? Flört

//Caroline


ks.gerbil
9/2/12, 8:48 AM
#5

Hästveda dock inga kaniner.. Tänkte faktiskt på hur det skulle vara att ha en kanin

Gerbil-hemsidan hittar du R

[MiniPim]
9/2/12, 10:15 AM
#6

Haha, jag red och hade kaniner. Sen slutade jag med ridningen och satsade mer på kaninerna! ;)

Annons:
Upp till toppen
Annons: