Annons:
Etikettfrågor-som-söker-svar
Läst 567 ggr
Tokyo
9/2/12, 2:59 PM

Julklappar

Vad brukar ni ge era föräldrar i julklapp? Jag har märkt att när man ger dom saker man gjort själv säger dom "åh, så fint! vad duktig du är."

Ibland känns det som om dom säger så för att vara snälla, hahah.

Iallafall, vad brukar ni ge era föräldrar? Vad uppskattar dom att få av er?

Jag vet att det finns en sajt som heter Julen, men jag ville ju fråga barn, hah.

Annons:
ks.gerbil
9/2/12, 3:09 PM
#1

beror på brukar ge dem något jag gjort i slöjden eller köpt förra julen fick dem bara ett brev och en kram då jag inte hade hunnit göra något för slöjden och dem sa att det va den bästa presentet de någonsin har fått av mig :P

Gerbil-hemsidan hittar du R

[SelmaP]
9/2/12, 3:09 PM
#2

Jag ger lite olika varje år. :)

Och ja, mina föräldrar säger också så, '' åh, tack gumman, vad fint! '' t.ex, xD

Detta år ska jag ge min mamma ett armband där det står '' Mamma '', och ett stort stearinljus, (hon älskar verkligen stearinljus!). Och kanske någon ros eller något OskyldigSkrattande

Tokyo
9/2/12, 3:13 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

#1 Ja, slöjden är bra att ha ibland, hahah!

#2 Haha, ja, min mamma gillar doftljus, så det kanske skulle vara något.

Annars håller vi på med broderi i syslöjden just nu, och jag syr ett hjärta med en pil igenom, så det ska jag ge mina föräldrar.

Är det bara jag som längtar till vintern och julafton? :D

ks.gerbil
9/2/12, 3:24 PM
#4

sure gör jag för jag få se mina galna kusiner de är bara så snälla skulle vilja träffa dem varje dag :/ och så fyller jag ååår… och så julklappar och så snööö… m.m. men det får bli när det bli höst är jätte mysig också ^^

Gerbil-hemsidan hittar du R

karro1999
9/2/12, 3:38 PM
#5

jag brukar ge dem böcker,något som jagköpt eller något jag gjort i slöjden.

KaninPiggelin
9/2/12, 6:16 PM
#6

presentkort :D De säger alltid" Jag blir glad vad jag än får" så då får de presentkort :P

 /Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

Annons:
[Akkurat]
9/2/12, 6:44 PM
#7

Min mamma och pappa blir alltid gladast av sånt jag gjort själv än det jag köpt, de blir ju glada för allt såklart. men de blir gladare av sånt jag gjort själv, det ser jag ^^

[Juliaammouri]
9/5/12, 3:07 PM
#8

detta år ska jag ge min mamma doftljus och min pappa en slips kanske eller om min syster vill nya skor han behöver det xD.

[Fruktiz]
9/5/12, 4:11 PM
#9

Jag tycker det är så svårt att fixa julklappar till mina föräldrar.. Ibland får de något som jag gjort och ibland något jag köpt. De blir ändå glada vad de än blir Glad

karro1999
9/8/12, 6:17 PM
#10

jag ska ge min lillebror nån krigsarena till zhuzhu pets.

Upp till toppen
Annons: