Annons:
Etikettallt-mellan-himmel-och-jord
Läst 1201 ggr
Amandapanda
10/3/12, 9:30 PM

Hur ska eran framtid se ut ? :))

Tänkte det vore roligt att veta hur alla våra framtidar (eller framtidER ksk det heter…) ska eller ialla fall vill ska se ut :)) så min lilla plan är såhääärr… Jag ska börja plugga som Journalist eller makeup-artist. Sedan ska jag åka till England, då förhoppningsvis London (♥) och plugga i 1-2 år, Jag åker hem till sverige och flyttar in T stan (i stockholm ofc..) och jag skaffar ett jobb. och sedan ksk jag hittar ''The love of my life'' och så kanske vi skaffar typ 1 barn (ett till ngt år efter) Vi kommer oxxå köpa en hund en yorkie eller någon annan liten ras. efter några år när barnen är lite större flyttar vi till England! Det är så långt jag kommer på att tänka nu  :)) Nu äre eran tur!

Annons:
nadilda
10/4/12, 6:53 AM
#1

Jag kommer plugga till typ vetrinär (orkar inte förklara bättre) och bo i en mysig lägenhet, med två hundar en lagotto romangnolo och en labrador. Jag ska föda upp dvärghamstrar.

Sedan ska jag få en sambo och tillsammans ska vi flytta ut till en lagom stor gård i Blentarp. Evuntullt skaffar jag en till hund där, en tollare. Dessutom ska jag ha en massa smådjur och fortsätta föda upp dvärgar. Två hästar ska vi också ha, en som tävlar och en nordsvensk som jag bara tränar, kör och har kul med.

När vi bott i vår gård och allt flyter på så ska jag bli gravid och vi ska få ett super sött barn som älskar djur, barnet ska sedan få ett syskon. Vi ska köpa en shettis som det äldsta barnet får och sedan får den shettisen ett föl som det andra barnet får.

Kan tillägga att i framtiden är mitt knä helt bra, behöver inte ha ont.

Just det jag ska vara gymnastik tränare, men om jag har tur får jag börja med det redan efter jul!

ara11
10/4/12, 7:09 AM
#2

Jag vill bli forskare, Jag ska studera på unervestitet i stockholm och sen på kvar där tills jag hittar en kille och sen ska vi flytta till los angeles. Jag vill jobba där som forskare och bli en stor forskare som ska jobba om hitta medecin om Pontine Glioma ( en cancer ) Jag vill ha 2 barn en tjej och en kille som ska gå på en bra skola i hollywood.

// Ara11! :)

Medarbetare på tennisifokus och barnens

 

nadilda
10/4/12, 7:22 AM
#3

Alla vill bo i stora städer utomlands, mendans jag vill bo ca en km utanför Blentarp, Blentarp har ca 200 ivnånare och den största sffären är typ tempo.

Blentarp in my <3

Ratzo
10/4/12, 3:44 PM
#4

Har inte bestämt vad jag vill jobba med, men i allafall, när jag flyttat hemifrån till en lägenhet så ska jag skaffa mig en valp, antingen en shetland sheepdog eller fransk bulldogg. Vi ska träna lydnad och jag ska ta med mig hunden överallt! Jag ska också ha råttor och föda upp snälla och friska råttor. Om jag hittar en man (någon som älskar djur, och någon som absolut inte vill ha barn!) så ska vi köpa en gård. Då ska vi skaffa får, och så ska jag ha en minigris som ska heta Olof och han ska ha en fru som ska heta Astrid. De ska få små kultingar som jag ska behålla allihopa. Och så ska jag ha ett privat hem för katter som blivit övergivna. Och skaffa en STOOR svart långhårig hund (älskar hundar som ser ut så). Kommer säkert att ha fler djur, men det här är vad jag kommer på just nu.

I can't drown my demons, they know how to swim.

hahael
10/4/12, 6:45 PM
#5

Jag ska plugga och sen ska jag förmodligen skaffa mig en stabil ekonomi sen så kommer jag och min bästa vän starta marsvinshem med ett stalls boxar som burar (kommer såklart värma upp stallet!) kommer nog ha hamster uppföddning på sidan om och leva livet så att säga Oskyldig

Klart att laxen ska ha en jolle

hahael
10/4/12, 6:47 PM
#6

Så mina vänner! Håll utkit efter MH's marsvinshem!

Klart att laxen ska ha en jolle

Annons:
ks.gerbil
10/4/12, 6:52 PM
#7

Plugga plugga och plugga för att sedan välja vad för sorts vet jag vill bli: marin, vild eller smådjur veyerinär. Beroende på det flyttar jag till Afrika Norge eller stannar i Sverige. Eller så flytten jag till skottland :) Hitta en kille vill man ju såjlart och barn vet jag inte.

Gerbil-hemsidan hittar du R

karro1999
10/5/12, 3:42 PM
#8

jag ska plugga till kock bli mästerkock hitta en bra man och få åtta barn

medde
4/18/13, 9:21 PM
#9

Hittade på den här tråden, den var riktigt spännande att läsa

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

karro1999
4/18/13, 9:25 PM
#10

jag har en liten sak att tillägga jag ska flytta till skåne eller usa

[Ebidda98]
4/19/13, 10:04 AM
#11

Jag bor med djuren och kanske en fin man med barn? :)

minihamster
4/19/13, 10:16 AM
#12

Jag ska bo i USA och ha 1 afghan hund och en papillon. Sen vill jag vara skådis och spela in filmer. Jag vill gärna gifta mig och skaffa barn. Vi ska bo i ett fint hus med pool och jag vill att mina barn ska älska djur lika mycket som jag. Jag ska ha vintervita dvärghamstrar och kanske en uppfödning i mindre skala. 😃

//Josephine :)

Mikaela120
4/19/13, 10:57 AM
#13

Först ska jag flytta till Uppsala och plugga till Psykolog. Sedan ska jag flytta till Storbritannien och skaffa några får och hundar.

Annons:
Gerbilles
4/19/13, 2:27 PM
#14

Jag vill bli illustratör och ha minst 2 gerbiler! 🐖 Och så vill jag bo kvar i Sverige, helst där jag bor nu. 👍

Lavèn
4/19/13, 3:46 PM
#15

jag vill gå naturvetenskaps gymnasium sedan när jag gått ut det vill jag jobba utom lands något år. Och efter det gå en högskole utbildning till vetinär eller lok förare. 

När jag har fått jobb och så så vill jag bo på en gård med ett få antal kor och hästar och några höns, getter o eventuelt någon åsa. Sen vill jag bo ihop med min kärlek men INGA(!) barn!

Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens  🙂

Lurvas11
4/19/13, 4:41 PM
#16

#15 Varför vill du inte har några barn? (nyfiken) 🙂

Hälsningar Lurvas11Glad

Quenzi
4/19/13, 5:08 PM
#17

Jag ska först plugga färdigt, sen ska jag flytta till en större Svensk stad, antagligen Göteborg och arbeta som konstnär ett par år, sen ska jag flytta till Amerika och gå på en massa konserter och fortsätta måla och göra lite andra saker. Och sen efter ett par år ska zombie apokalypsen inträffa och jag ska överleva så länge jag kan, och när/om jag blir infekterad så ska Norman Reedus få skjuta mig i huvudet. :3 Det är väll lite vad jag hoppas på iallafall. x)

PJUM

[GerbilLooover]
4/19/13, 6:08 PM
#18

#17 MÄH! Du och dina zombies xD

---

Jag vet inte hur min framtid ska göra 😇

[NettanNo]
4/19/13, 7:13 PM
#19

Ska bli vetrenär. Sen ska jag ha en stor lägenhet där jag och min man ska bo och vi ska ha två barn. I lägenheten kommer det finnas några hamstrar oxå. Sen kommer mamma och hälsar på då och då och vi pratar om allt möjlit.

Mina barn ska må bra och bli duktiga.

[etsan]
4/19/13, 8:46 PM
#20

Jag vill bli ekonomi ansvarig för ett företag. Sen ska jag ha dvärghamsteruppfödning och ett omplaceringshem för dvärghamstrar. Jag vill bo på en gård och ha några hästar också! Det blir nog inte riktigt så, men det är det jag hoppas på nu!

Annons:
Jossangizmo
4/19/13, 9:13 PM
#21

Något som jag faktiskt ska göra är att flytta hemifrån nu i höst. Ska gå i en gymnasieskola i Ystad, inriktning Naturbruk. Ska bli djurskötare med specialitet djurpark. Senare i framtiden hoppas jag på att kunna flytta till Australien och jobba på Australia Zoo. 🙂


Quenzi
4/19/13, 9:41 PM
#22

#18 Zombies är awesome

PJUM

[nathalie44]
4/19/13, 10:11 PM
#23

#17 haha xD

karro1999
4/20/13, 11:44 AM
#24

ja ska ha marsvin och hund fast det blir nog inte så bra

[SporeDiatrymisss]
4/20/13, 12:32 PM
#25

Jag ska plugga i gymnasiet och universitet innan jag ska bli en biotekniker, nere i en grotta skrapandes efter bakterier :3 Jag vet, men man kan hitta mycket i grottor, upptäcka nya och enligt mig är grottorna och djuphaven de minst utforskade ställena i världen. Där ska jag vara och hjälpa till att expandera kunskapen om grottor. ^^ om det inte går, får jag väl vara marinbiolog eller konstnär. Eller alla tre samtidigt. xD

BlueBäst
4/20/13, 6:29 PM
#26

Ingen aning😛

Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.

Medarbetare på barnens ifokusRegnbåge



ks.gerbil
4/29/13, 5:45 PM
#27

just nu vet har jag inte en aning, vet inte om jag kommer kunna bli veterinär eller om jag ens.. ja. just nu försöker jag bara överleva kan inte se ett så ljust framtid MEN min dröm skulle va att bli veterinär då och flytta till skottland

Gerbil-hemsidan hittar du R

Annons:
Upp till toppen
Annons: