Annons:
Etikettallt-mellan-himmel-och-jord
Läst 387 ggr
medde
2012-11-26 19:14

Jurymedlem sökes

Inne på sheltiesajten har vi varje månad en tävling som heter "Månadens sheltie" Men under en månad om året är tävligen lite ändrad, och då är alla raser välkomna in och tävla.

I och med tävlingen för januari månad är just den månaden då andra raser får vara med. så vill vi ändra även lite i juryn under just denna månad.

Så jag söker nu tre stycken jurymedlemmar till sheltie sajten för tävlingen. Det ni ska göra att att se på massa fina bilder på hundar som medlemmarna skickat in i tävlingen, sedan ska ni ta ut sex stycken bilder  av dom som just du tycker bäst om och placera dom 1 tom 6. samt skicka ett pm med era svar.

Låter det här riktigt kul och ni skulle vilja vara med. Hör av er!

Ni som kommer bli jury kommer att rösta i slutet av december månad. Vi kommer att berätta så fort det är klart vilka 3 det kommer att bli som blir sheltiesajten tillfälliga jury från barnens

Som sagt vi behöver 3 stycken och gärna i en blandad ålder.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
CorneliaAndersson
2012-11-26 19:19
#1

Så, man ska bifoga bilderna i ett PM och PM:a till dig? :)

Är intresserad!:)

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus

medde
2012-11-26 19:27
#2

Nej man ska skriva ned vilka bilder man valt ut och hur man placerade dessa sex bilder man valde ut. Alla bilder kommer få ett nummer och en speciell jurytråd kommer att göras på sheltie sajten, och då det är dags kommer dom tre här från sajten att få ett pm om att det är dags att kika in på just den tråden.

Men nu ska vi först utse jurymedlemmarnaSkrattande

--------------------------------------

Exempel

1- plats bild 8

2-plats bild 4

3-plats bild 1

osv..

Så är det som ni ska skriva ned erat val av bild och vilken placering era sex favoriter kom

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[nathalie44]
2012-11-26 19:34
#3

vart är det man skulle anmäla sig till jurin

medde
2012-11-26 19:37
#4

Ni kan skriva i tråden, så kommer jag eller GittanL höra av oss då det är klart ang juren och ett inlägg i tråden att jury klar.

Tänk på att vi behöver rösterna under slutet av december, så ska ni resa bort mellan jul och ny år är det kanske inte så bra att vara med i juryn. Röstningen kommer att ske mellan jul och nyår.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[nathalie44]
2012-11-26 19:39
#5

då vill jag vara med i jurin jag ska inte åka bort

Lellson
2012-11-26 19:50
#6

Jag vill vara med :)

♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥

Union J and Jedward

 

Annons:
CorneliaAndersson
2012-11-26 20:12
#7

Oj, ja som sagt, jag vill vara med ;))

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus

Gerbilles
2012-11-26 20:13
#8

Jag vill vara med, kommer vara hemma hela julen! :)

medde
2012-12-02 21:52
#9

Under veckan kommer jag skriva i tråden vika som är den kommande jury i tävlingen på sheltie sajten. Det kommer att bli två stycken från tråden som blir jury. Den tredje platsen har jag vikt till en av sajten Medarbetare.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Upp till toppen
Annons: