Annons:
Etiketttv-film-och-bio
Läst 1319 ggr
[nathalie44]
12/2/12, 10:54 AM

Musteriet på greveholms

har kan man skriva vad man tycker om årets julkalender och snaka om vad som hender

Annons:
[GerbilLooover]
12/2/12, 11:29 AM
#1

Jag blev ärligt talat skitsur på svt när jag såg den stackars gerbilen, ensam i dunabur, springhjul, plastsaker i buren och nästan inget spån att gräva i Rynkar på näsan Visst, den kanske har en bättre bostad in real life, men nu tittar ju människor i hela sverige på det här, antagligen blir det många ungar som önskar sig en gerbil nu och vet inte att det som är med i julkalendern är fel i gerbilens skötsel.

För övrigt har jag inte fattat mycket men det var nog för att alla pratade när jag såg den Tungan ute

[linnnmiolinnn]
12/2/12, 11:55 AM
#2
Håller med #1 :/ , ( oj stor text )
Gerbilles
12/2/12, 2:08 PM
#3

Håller oxå med #1

Tycker den är ganska tråkig, men det är nog oxå för att jag stör mig på hur dåligt gerbilen har det .. :/

Ratzo
12/2/12, 2:20 PM
#4

Dåliga skådespelare också! Och förresten dog greven i det riktiga mysteriet på greveholm…

I can't drown my demons, they know how to swim.

ks.gerbil
12/2/12, 4:28 PM
#5

J***** människor som inte fattar ett j*** skit nu kommer alla köpa en gerbil som om det vore något kul och de kommer få bo jätte dåligt och de kommer sen säljas på blocket!!!!!!!1

Gerbil-hemsidan hittar du R

Tokyo
12/2/12, 6:52 PM
#6

Jag ser den just nu, har inte sett första delen.

Jag tycker så synd om gerbilen. :(

Fast egentligen borde väl folk läsa på lite om gerbiler om dom ska skaffa en. Men så tänker inte alla, tyvärr.

Annons:
HejPåDig
12/2/12, 9:07 PM
#7

Jag störde mig på det där med gerbilen plus att skådespelarna är riktigt dåliga!

[nathalie44]
12/3/12, 4:26 PM
#8

jag stör mig på dialekten

sallad
12/3/12, 4:54 PM
#9

#8 Jag med! :P

-Rasmus 🌈

Tokyo
12/3/12, 5:29 PM
#10

#8 Jag med

Lellson
12/3/12, 5:51 PM
#11

Jag tycker den är okej, förra årets sög och denna är bättre. Jag fattar inte vart greven kom ifrån eftersom att han dog i första filmen… Desutom går det inte att ersätta den gamla med den nya filmen.

♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥

Union J and Jedward

 

Tokyo
12/3/12, 8:22 PM
#12

Tycker inte tillräckligt mycket om den för att komma ihåg att se den idag..

Glömde :3

Gerbilles
12/3/12, 8:56 PM
#13

Tycker att den är ganska okej efter att ha sett lite mer. :) Men det är inte den bästa julkalendern .. :p

Annons:
Upp till toppen
Annons: