Annons:
Etikettskolan-och-fritids
Läst 443 ggr
Caroline.H
2012-12-09 20:25

Håll ut allihopa!

Nu börjar snart den näst sista veckan innan jullov(mång har ju inte ens en hel vecka nästa vecka)! Det klarar vi va? Skrattande Bara att kämpa på ;)

Hur ser eran kommade vecka ut? Ska ni göra något speciellt? :)

Min vecka är riktigt lugn, går halvdag på onsdag och på fredag är jag helt ledig! Dessutom har vi luciatåg tre gånger denna vecka så det försvinner massa tid på det också, sammanlagt har jag bara ca 3 skoldagar typ. Sen har jag lagt alla stora prov och så bakom mig så nu har jag bara ett lite större tyskaförhör på tisdag inplanerat vilket känns skönt :)

//Caroline


Annons:
ara11
2012-12-09 21:03
#1

Har den här veckan ganska fullt upp har 3 st prov då alla prov ger grunden till mitt betyg. Så har fullt och hel vecka. Men på torsdag om 2 veckor är det lov! :) *skönt*

// Ara11! :)

Medarbetare på tennisifokus och barnens

 

Gerbilles
2012-12-09 21:09
#2

Har mentorsdag på torsdag, och slutar på onsdag nästa vecka. :D Den här terminen har gått snabbt .. :o

Amandapanda
2012-12-10 08:04
#3

Denhär veckan äre vanlig vecka men har typ inga läxor eller prov, så det är feeta najjs! :DD

ks.gerbil
2012-12-10 08:33
#4

Fy jag vet inte om jag kan hålla ut 2 veckor .__. Skolan är så otroligt jobbigt och jag tappar bort mig och läxorna hela tiden, dey är otroligt jobbigt att hålla reda på allt och göra sitt bästa dag in och dag ut ._.

Gerbil-hemsidan hittar du R

sallad
2012-12-10 08:37
#5

Idag börjar jag 10.20 och slutar vid ett-tvåtiden. Och på onsdag så är det jultema dag, så då bakar man, pysslar och gör bara roliga saker. :)

-Rasmus 🌈

ks.gerbil
2012-12-10 09:03
#6

D: D: D: jag vill bli 5 år igen :(

Gerbil-hemsidan hittar du R

Annons:
Upp till toppen
Annons: