Annons:
Etikettallt-mellan-himmel-och-jord
Läst 403 ggr
Caroline.H
12/9/12, 8:29 PM

Julklappar

Hur går det med era julklappar, har ni många klara än så länge?

Jag är så extremt dålig på julklappar, har inte fixat en enda änsålänge… Min ekonomi är ju inte på topp heller så det blir väl julgodis åt hela bunten, haha Skrattande

//Caroline


Annons:
Amandapanda
12/10/12, 8:08 AM
#1

Jag har fixxat till mina 4 klasskompisar och till min bästis har jag bara köpt ena saken men sedan måste jag köpa någontig till min brevkompis! Undra om jag kommer att hinna med allt! ;/// oh näääy! Jag brukar inte köpa till familjen så ofta isåfall tsm med anteligen mamma eller pappa osv men det tycker inte vi äh så viktigt men ååh nu blev det krångligt!

ara11
12/10/12, 8:15 AM
#2

Ska köpa till mina 2 bästisar men får aldrig tid men måste ta tag i det. Familjen köper jag inte till utan dom gör jag saker till.

// Ara11! :)

Medarbetare på tennisifokus och barnens

 

ks.gerbil
12/10/12, 8:34 AM
#3

mamma och pappa får en snäll dotter i julklapp

Gerbil-hemsidan hittar du R

[GerbilLooover]
12/10/12, 3:22 PM
#4

Haha jag har broderat en gerbil i syslöjden som ska föreställa min gerbil Nalle, och nu håller jag på med en till som ska föreställa Merry, och tänkte att dom skulle få det i julklapp :P Men de ska få ett ytt hus (fast troligen innan julafton, dom BEHÖVER ett nytt hus :P) och en till glasburk (jag har badsand i burken som jag har nu) fast i den ska dom få boa hur mycket dom vill utan att jag bryr mig om det! :D

Sen undulaterna…Dom älskar ju allt, typ, och det är något som man kan pilla sönder litegrann och gärna med någon bjällra så antingen göra jag egna leksaker eller köper, kanske gör om någon köpt :)

Sen kommer det svåraste…släkten :P Men jag kanske ska brodera något till dom, och virka till några och sen så kommer alla få två skumtomtar eller något :) :P

#3 Haha xD

fliza
12/10/12, 8:23 PM
#5

Jag är klar med alla julklappar som ska va ! Skriver inte va det är för då går mamma (medde) in och ser ju XD

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

 

[GerbilLooover]
12/10/12, 9:06 PM
#6

Jag glömde skriva i mitt första inlägg i denhär träden (4#) att jag kommer sätta upp "bilderna" jag broderat ska sitta på gerbilernas bur :)

Annons:
[GerbilLooover]
12/10/12, 9:07 PM
#7

tråden*

Lellson
12/10/12, 11:14 PM
#8

Jag har inte hunnit köpa några julklappar, känner hur paniken börjar komma eftersom jag måste köpa dom till veckan typ :/

♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥

Union J and Jedward

 

Jossangizmo
12/11/12, 5:50 PM
#9

Jag har inte köpt några än ^^ Men jag ska köpa snart, då jag åker till Ullared :)


Upp till toppen
Annons: