Annons:
Etikettallt-mellan-himmel-och-jord
Läst 473 ggr
fliza
2012-12-23 20:12

Hur ser eran julgran ut?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej. Undrar lite om eran julgran. Skulle va kul att veta hur ni har den 1.Hur ser eran julgran ut? ( lägg gärna in en bild) 2.Brukar ni ha julgran? 3.Har du en fake eller riktig gran? 4.Om ni har en fake vilken färg har ni grön eller någon annan cool färg? 5.Hur stor är eran gran normal 210cm eller större? 6.brukar ni pynta eran gran? Vilka saker använder ni? ------------------------------------------- [ mina svar ] 1. Min har massa pynt. 2. Ja varje år! 3. Min är fake. 4. Min är silver glittrig. 5. Min är 210cm. 6. Ja, jag pyntar grannen. Jag använder julgrans kulor ( med lite roliga figurer och färger) och julgrans lamor i vanlig lamp färg { gulaktiga}

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

 

Annons:
Ratzo
2012-12-23 20:18
#1

1. Har ingen bild just nu men den ser ut som en julgran.

2. Ja alltid.

3. Den är inte fake utan den är bara gjord i plast.

4. Grön.

5. Vet inte.

6. Röda, guldiga, silvriga och blå kulor. Chokladtomtar som vi ska äta upp på julafton och ekollon i plast.

I can't drown my demons, they know how to swim.

Dipsie'n'Poo
2012-12-23 20:23
#2

1. Har ingen bild :P

2. Ja, alltid! :)

3. Riktig!!

4. Eftersom den är riktig så är den grön Flört

5. Mamma vill inte ha för stor så den kanske är 180 (?)

6. Vi pyntar med röda och guldiga julkulor, en stjärna på toppen och en "vanlig" ljusslinga runt om hela granen. :)

/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.seHjärta

[nathalie44]
2012-12-23 20:28
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

1. jag har en bild

2. ja varje år

3. vi ska snart flytta så vi kunnde inte ha en riktig så det är en fake

4. grön

5. jag vet inte

6. vitt gliter, rött gliter, röda kulor, gula kulor och grejer jag och min lille bror har gort vi hadde inte nån sjärna i år så jag fick göra en av plast.

Gerbilles
2012-12-23 20:29
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

1. (Bild) 2. Alltid (; 3. Har plastgran för jag o mamma är allergiska. :) 4. Grön :D 5. Tror den är 210 cm … :p 6. Ni ser nog på bilden … ;D Men har vanliga julgranskulor, en stjärna i toppen, glitter, julgranslampor och lite olika djurjulgranskulor .. :3

Upp till toppen
Annons: