Annons:
Etikettskolan-och-fritids
Läst 777 ggr
Klara.b
3/26/13, 6:21 PM

Nationella prov

Hej allihopa! Nu går jag i 5:an och det betyder alltså att det är Nationella prov nästa år för mig. Jag är väldigt nervös, om man säger så. 

Jag gjorde ju nationella proven i trean, men jag kommer bara ihåg att  det var enkelt då.

Hur känner ni som gör/gjort nationella proven i 6:an? Var det enkelt? Behöver man stressa upp sig?

Är tacksam för åsikter 😉

Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.


 

Annons:
Lurvas11
3/26/13, 6:35 PM
#1

Inget man behöver stressa upp sig för! Jobba så bra du kan och så kommer det att gå fint! Vi har gjort Engelska muntligt, matte (alla) och svenska. Gör så gott du kan och ha ett lagom tempo. Vi har en tråd om det här som du kan läsa mer om :)

Hälsningar Lurvas11Glad

Klara.b
3/26/13, 7:01 PM
#2

#2 Ok, tack har inte sett den tråden ;P

Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.


 

ara11
3/26/13, 7:18 PM
#3

Ja har gjort matten och svenskan Svenska var väldigt enkelt och matte ja den var också enkelt fast JAG tyckte det var lite svårt.

// Ara11! :)

Medarbetare på tennisifokus och barnens

 

Jossangizmo
3/27/13, 10:12 AM
#4

Vad jag minns så tyckte jag det var lätt i 6:an :) Om du är intresserad kan du läsa vår andra tråd om nationella: Länk


Klara.b
3/27/13, 6:25 PM
#5

Ok ;)

Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.


 

BlueBäst
3/27/13, 6:51 PM
#6

Förra året när jag gick i trean hade jag ju det. Tyckte att det var väldigt   enkelt då hade bara några slarvfel. Till nationella ska man inte behöva plugga, utan lära sig det av lektionerna man har i de ämmnena.

Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.

Medarbetare på barnens ifokusRegnbåge



Annons:
[00livia]
3/30/13, 7:45 PM
#7

Jag går i 6:an. Nationella är sååå sjukt lätta! Det krävs ingenting gör att få ett A. Det är absolut inget att stressa upp sig för 🙂

bambiiii
3/31/13, 12:27 AM
#8

jag går i 6:an, jo de är ganska lätta.. MEN.. eftesom jag är en sån fegis och typ stressade upp mig själv under nationella så fick jag kramp i huvudet och kräktes av stress :S

 Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

 

 

 

 

 

 

Lurvas11
3/31/13, 11:04 AM
#9

#8 Jobbigt :/

Hälsningar Lurvas11Glad

[Lisen00joh]
4/27/13, 11:37 AM
#10

Jag känner mig helt lugn och det kan du också göra :)

Upp till toppen
Annons: