Annons:
Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 1104 ggr
Lurvas11
4/1/13, 10:51 AM

Viktigt meddelande!

Eftersom att det händer att vuxna är här och skriver och vi har fått flera pm om att dom tycker att det är orättvist att bara vi barn får skriva här inne. 

Nu har vi inom admin grubblat fram och tillbaka och försökt komma på en bra lösning. 

Det kommer bli så, att en månad i sommar kommer sajten bara att vara för vuxna. Det för att få bort alla klagomål från det vuxna hållet.

Vi kommer vända på kakan, så att medde, som är Sajtvärd just nu, kommer att bli Medarbetare och ett av oss barn kommer att bli Sajtvärd.

Hälsningar Lurvas11Glad

Annons:
medde
4/1/13, 4:11 PM
#1

Vi vet ännu inte vem som kommer vara värd av dom "yngre" medisarna under den här månaden. Kanske vi ska ha en röst tråd om det på sajten. Kan det vara något? Men under denna månad är det endast vi vuxna som får skriva samt då den dåvarande värden

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[SporeDiatrymisss]
4/1/13, 7:16 PM
#2

…så barn får inte skriva alls på sajten en hel månad…? Har jag fattat rätt nu? På  BARNENS får inte BARN skriva? Tänkte bara… låter lite lustigt… xD Även om det är en månad bara… men det är vad jag tycker ^^

medde
4/1/13, 7:19 PM
#3

Vi har sett att det inkommer ibland vuxna på sajten, och reglerna på den här sajten är att den är "vuxenfri" Sajten är ju eran och inte vuxna. Men vi tyckte i admin att kanske det skulle vara bra att vuxna skulle få vara här och ha lika kul som ni har, men en begränsad period.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[rocklover]
4/1/13, 7:21 PM
#4

HAHAHHAHAHHAHAHHAH! 😂

lol girl
4/1/13, 7:23 PM
#5

Det är bara för de vuxna att starta sitt egna forum… 😉😃 :P

Mvh/ Filippa

Medarbetare på Vinthund

medde
4/1/13, 7:25 PM
#6

#5 10 poäng till dig!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
lol girl
4/1/13, 7:26 PM
#7

#6 Hehe

Mvh/ Filippa

Medarbetare på Vinthund

[SporeDiatrymisss]
4/1/13, 7:28 PM
#8

Vuxna har ju ALLA andra sajter i hela iFokus!!! Och så ska de ha barnens också! xD

lol girl
4/1/13, 7:30 PM
#9

#8 Hahahaha, PRECIS! XD 😃

Mvh/ Filippa

Medarbetare på Vinthund

Lilllufsen
4/1/13, 7:31 PM
#10

Kulit

Bästa sajten på internet? Barnens iFokus så klart!

Lurvas11
4/1/13, 7:38 PM
#11

Vi tänkte att Barnens är ju en sådann sajt man kan säga vad man vill på. Och det borde ju vuxna också få prova på… (…åtminstonde en månad) 🙂

Hälsningar Lurvas11Glad

Lurvas11
4/1/13, 8:23 PM
#12

April April!

Det är klart att Barnens sajt bara ska vara för Barn! Inga vuxna ska få någon månad där dom ska få skriva här inne. Det här är barnens sajt för er Barn. Precis som #8 sa så finns det ju andra sajter för vuxna får vara inne och skriva på.

Men Barnens är bara för er goa medlemmar som är så duktiga och skriver och håller en bra stämmning!

April april alla härliga medlemmar!

Hälsningar Lurvas11Glad

[nathalie44]
4/1/13, 8:26 PM
#13

#12 haha xD bra skämt😃 gick på det

Annons:
medde
4/1/13, 9:00 PM
#14

Klart vi inte ska öppna för vuxna. Sajten är eran och till för er..Dom enda vuxna i vi admin som ska finnas bland trådarna.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

lol girl
4/1/13, 9:04 PM
#15

#12 Hahahaha, GUD jag gick på det! Om jag bara hade kollat datumet! :D XD 😃

Mvh/ Filippa

Medarbetare på Vinthund

medde
4/1/13, 9:10 PM
#16

Det var ju lite meningen att man skulle gå på det lite i alla fall… Bus gillar vi.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[etsan]
4/1/13, 9:39 PM
#17

Gick inte på den, men den var RIKTIGT bra!

medde
4/2/13, 10:11 AM
#18

Så länge den var bra är vi glada.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[SporeDiatrymisss]
4/2/13, 11:38 AM
#19

Tyckte väl det lät konstigt! 🤪

medde
4/2/13, 12:15 PM
#20

#19 Men lite skoj var vi bara manade att göra. Vi hade kul med vårat bus..Hoppas det var okey?

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
karro1999
4/2/13, 1:17 PM
#21

jag tyckte det var lite konstigt men gick på det.

BlueBäst
4/2/13, 3:15 PM
#22

Gud vad lättlurad man är…

Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.

Medarbetare på barnens ifokusRegnbåge



Upp till toppen
Annons: