Annons:
Etikettspel-i-massor
Läst 1269 ggr
[GerbilLooover]
6/5/13, 3:50 PM

Favoritspel?

Har ni något favoritspel? Vad är det för slags spel? osv

Mitt favoritspel är Alice: Madness Returns, nördar det 😃 Enligt wikipedia står det att det är ett skräckspel, men jag tycker inte det är något som är direkt läskigt eller något, men det beror väl på hur man ser på skräck. Men om man tittar på "riktiga" skräckspel på YouTube så är det stor skillnad på dom och Alice.

Annons:
Gerbilles
6/5/13, 4:11 PM
#1

Mitt absoluta favoritspel är nog Pokémon! Eller, det finns ju jättemånga men min favorit av dom är det "vanliga" då man är en tränare och går runt m.m 👍 Det kommer ett nytt sådant i oktober och längtar så sjukt mycket! 😃

Efter Pokémon kommer nog The Sims 3. 🙂

[SporeDiatrymisss]
6/5/13, 11:13 PM
#2

Spore och Minecraft. Kort sagt. Min lilla fjuttiga pruttdator klarar inte mer! xD

[lillakaninen]
6/6/13, 7:22 AM
#3

#0 Du spelar det också! :D Mitt favoritspel är antingen League of Legends eller Assassin's Creed, jag kan inte välja en av dom ^^ Båda är ganska kända och det finns inte så mycket att berätta, på LoL är man en champion och är med i ett lag och slåss mot ett annat lag och så ska man ha ner fiendens nexus, typ ett torn i deras bas :) i AC är man en kille som är lönnmördare och ska typ göra olika uppdrag som att mörda någon eller hämta något typ :)

Upp till toppen
Annons: