Annons:
Etikettallt-mellan-himmel-och-jord
Läst 462 ggr
Lilllufsen
6/16/13, 6:15 PM

Djuren ute

Du som har djur tar du ut djuret nu när de är sommar

Bästa sajten på internet? Barnens iFokus så klart!

Annons:
Alvirpo
6/16/13, 6:23 PM
#1

Under sommaren så bor mina kaniner ute i betesburar dygnet runt🙂 Förut hade jag bara under dagarna men har märkt att dem älskar att få bo ute hela tiden! 😃

Gerbilles
6/16/13, 6:31 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Jag brukar ta ut mina gerbiler i en hage så det får springa runt i det gröna gräset. Dom tycker det är jättespännande! 😃

medde
6/16/13, 7:03 PM
#3

Under åren jag hade hästar, så släpptes dom alltid ut i sommaren hagen under sommarens månader, men min hingst fick bara vara ute på dagarna, Han tog vi in det sista vi gjorde innan vi åkte hem. Han fick sällskap en en grannes häst som inte fick gå på grönbete dygnet runt. Så dom höll varandra sällskap under nätterna i stallet.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Lurvas11
6/16/13, 7:05 PM
#4

#3 Vad mysigt med häst! Hästarna brukar bli helt galna när det är dags att släppas på sommarbete 🤪

Hälsningar Lurvas11Glad

ara11
6/16/13, 7:34 PM
#5

Jag brukar ta ut min kanin i hans ute bur på dagarna och på natten är han inne.

// Ara11! :)

Medarbetare på tennisifokus och barnens

 

Tokyo
6/16/13, 7:38 PM
#6

Tar ut mina sköldpaddor på gräsmattan då det är tillräckligt varmt/fint väder. Äkta solljus är bra för dom :)

Annons:
medde
6/16/13, 8:06 PM
#7

#4 Jag har haft ett eget stall och tog Inackorderings hästar. Jag hade själv 5 stycken egna,, Mycket jobb.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Lurvas11
6/16/13, 8:16 PM
#8

#7 Ja, det blir en hel del jobb :) Mockning, ridning; foder osv

Hälsningar Lurvas11Glad

medde
6/16/13, 8:20 PM
#9

#8 En del… Oj oj vad det blir jobb, från tidiga morgonen till sena kvällen alla dagar i veckan…

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[GerbilLooover]
6/16/13, 8:40 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Jag fick mina gerbiler i höstas, så det här blir deras första sommar. Undulaterna har jag aldrig tagit ut, men jag har tagit ut gerbilerna 2 gånger än så länge i år. 🙂

Ratzo
6/18/13, 12:49 PM
#11

Jag brukar ta ut mina råttor, fast jag tror inte att jag vågar ta ut de nya bebisarna! Men får se när det blir fint väder, de brukar ju mest sitta i tröjan ändå. Och så ska jag gå på promenad med min katt som äääntligen kommit tillbaka efter 10 dagar på rymmen! 😃

I can't drown my demons, they know how to swim.

ara11
6/18/13, 12:54 PM
#12

#11 Va roligt och skönt att hon är tillbaka! :D

// Ara11! :)

Medarbetare på tennisifokus och barnens

 

[Springerpoo]
6/18/13, 2:12 PM
#13

Mina marsvin brukar få komma ut på dagarna i sin utebur när vädret tillåter. De fick stanna ute inatt och det gick jätte, så de ska bo ute nästan hela sommaren har jag nu bestämt. Fast de ska få komma in när vädret börjar bli dåligt. Sen brukar gerbilerna få komma ut men inte ofta. Vågar inte ha de ute för det finns rovfåglar här.

Annons:
lizzie20
6/18/13, 9:46 PM
#14

Jag vågar inte ta ut mina gerbiler utomhus, de är nämligen mästare på att klättra ut från sin hage… :/ ;) Och om de rymmer blir det svårt att fånga in dem igen….

//Lisa :)

fliza
6/19/13, 10:58 AM
#15

Jag tar ut mina fåglar i en bur på balkongen, men annars är det bara mina hundar som går ut med mig. Min katt vill inte och dom andra djuren är inte lämpliga att ta ut. :)

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

 

Upp till toppen
Annons: