01. Allt mellan himmel och jord

Vad tycker ni om manga?

2013-08-20 19:18 #0 av: fliza

Själv tycker jag mycket om manga. Brukar titta på japanska med engelsk text (Serier) Brukar inte läsa så mycket manga det händer ibland. Just nu läser jag lite av one piece. Skrattar

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

Anmäl
2013-08-21 10:06 #1 av: [nathalie44]

Tycker det är kul att rita manga :) men är inte så inne på Japan och sånt daLipar

Anmäl
2013-08-21 15:10 #2 av: [GerbilLooover]

Tycker det är fina bilder och det skulle nog va kul att rita, men har inte orkat haha Lipar

Anmäl
2013-08-21 16:00 #3 av: ara11

Jag älskar att läsa manga men skulle aldrig kunna rita det FörlägenMen min favorit är conan :)

// Ara11! :)

Medarbetare på tennisifokus och barnens

Anmäl
2013-08-21 16:58 #4 av: Gerbilles

Jag läser inte manga och ritar heller inte det,  men jag gillar ju Pokémon och det är ju lite liknande i alla fall. Skämtar Brukar titta på animen ibland och älskar att spela spelen! 

mina teckningar // #nicerinternet

Anmäl
2013-08-21 22:06 #5 av: [SporeDiatrymisss]

Neutral om man inte räknar Miyasakis verk, DVS Min granne Totoro, Ponyo på klippan vid havet och Legenden från övärlden. ;-)

Hälsa gärna på mig på min Deviantart: http://sporediatrymisss.deviantart.com/

Anmäl
2013-08-22 18:04 #6 av: Spooki

Totoro!!HjärtaKär Jag älskar Totoro!!!Hjärta

Anmäl
2013-08-24 19:37 #7 av: fliza

Jag med #6

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.