Annons:
Etiketttävlingar-samt-annat-bus-och-skoj
Läst 3715 ggr
Candy123
8/21/13, 5:21 PM

varulvsleken 7

Hej! om en stund drar vi sjunde varulvleken igång 🙂

 detta väntar vi , alla skall få sina roller via pm och efter det kommer en introstory. och efter introstoryn har kommit är det fritt fram för deltagarna att skriva itråden. På denna länk hittar ni lathunden där det står hur leken och rollerna går till. Här hittar ni förra lekens början.

Kom ihåg ingen skriver i tråden före vi har skrivit introstoryn!

Ps. Lycka till och kom-ihåg att bara de som deltar får skriva i tråden. //Lurvas11

🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂

😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓

Annons:
Candy123
8/21/13, 6:13 PM
#1

Dagen börjar närma sig sitt slut i den lilla byn. Byborna har haft en otroligt trevlig dag i den gamla skogsdungen som förr var täckt av skräp och saker som folk inte velat haft kvar, utan bara dumpat. Men idag bestämde alla bybor för att träffas där på förmiddagen. De hade jobbat hela dagen och på eftermiddagen var skogsdungen klar. Den fula soptippen hade blivit omgjord till en mysig plats att sitta på och fika med familjer och vänner, eller en plats att bara sitta och njuta på. Bänkar var uppsatta, allt skräp var borta och en stor gräsplätt var fixad för barnen att springa av sig på.

byborna började göra iordning sina stugor inför natten.

// Lurvas11

DELTAGARE:

1. Bluebäst

2. Pétit

3. Spooki

4. Lollynonna

5. Alvirpo

6. Lizzie20

7. Klara.b

8. Nathalie44

9. Justbe

10. Medde

11. Fliza

DET ÄR NATT.

Detta väntar vi på, detta sker via pm

  • varulvarna skall utsé sitt offer.
  • ängel skall välja vem hen skall skydda
  • siaren skall välja vem hen vill sia.
  • alla pm skickas till Lurvas11

 DL TORSDAGEN DEN 22 AUGUSTI KLOCKAN 20.30.

🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂

😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓

Justbe
8/21/13, 7:06 PM
#2

Bra jobbat alla bybor nu har vi ett trevligt ställe att ha en picknick  på.

Jag lever inte för att äta Jag äter för att leva.

Jag är en medis på Barnens iFokus.

lollynonna
8/21/13, 7:23 PM
#3

 vilken trevlig dag vi haft! så kul att vi äntligen har lyckats städa upp här👍

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Alvirpo
8/21/13, 7:35 PM
#4

Vilken trevlig dag vi har haft tillsammans! Fullt av skratt, visst har det varit kämpigt, men så härligt när det blev klart. Så fint!

(Lekledaren: Kan vara bra att länka till denna tråd i anmälnings-tråden så alla anmäla ser att leken startat, då alla kanske inte ser tråden i "senate inläggen")

Candy123
8/21/13, 7:43 PM
#5

#4 just nu så vet jag inte vad det är för fel på vår dator men det funkar inte att länka…

🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂

😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓

Klara.b
8/21/13, 7:47 PM
#6

Vad skönt att allt är färdigt, huh! Trevlig dag, vad roligt vi hade!

Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.


 

Annons:
Spooki
8/21/13, 8:53 PM
#7

Äntligen så har vi städat! Jag har haft en riktigt bra dag idag!

Åhh NINJA Ninja

lizzie20
8/21/13, 9:22 PM
#8

Jag känner mig väldigt glad på något sätt! Det blev verkligen fint! Jag ska absolut andvända bänkarna mycket ☺! *gäääsp* nu är det dags att sova, man blir trött efter en hel dags städning ;). Hoppas det blir lika fint väder imorgon som idag, jag hade planerat att gå och bada! :) någon som vill mötas på stranden imorgon? Godnatt! ☺

//Lisa :)

lollynonna
8/21/13, 9:43 PM
#9

jag har lust att bada med dig! fast gääääääääääsp nu är jag trött. godnatt kära vänner!

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

[nathalie44]
8/22/13, 2:25 PM
#10

Jag följer också gärna med och badar, det blir ju roligare ju fler det är och badar :D men nu är jag också trött så godnatt :)

Justbe
8/22/13, 3:31 PM
#11

Jag hänger gärna med och badar ses imån nu är det nog dags att sova ändå

Jag lever inte för att äta Jag äter för att leva.

Jag är en medis på Barnens iFokus.

BlueBäst
8/22/13, 3:59 PM
#12

Vilken tre3vlig dag!!!

Nej, nu säger jag godnatt!!

Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.

Medarbetare på barnens ifokusRegnbåge



Klara.b
8/22/13, 5:50 PM
#13

Jag vill också hänga med och bada! Om det inte är försent alltså….

Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.


 

Annons:
medde
8/22/13, 7:35 PM
#14

Ojoj just hem kommen efter har varit iväg och hämtat hem fåren från ängarna. Det börjar bli dags att ha dom  hemma nära byn nu.. Det är ju vara 4 månader kvar till jul. Kylan kommer snart. Men usch så dammig jag är efter ha vandrat efter fåren på vägen hem. Så jag springer ned och letar efter er alla vid vattnet. Behöver få bort allt damm. Kommer så fort jag fått in fåren i hagen.

fliza har varit med mig och hämtat fåren, så vi kommer och badar bägge två.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Lurvas11
8/22/13, 9:05 PM
#15

Sent in på kvällen gick några av byborna till den gamla sjön, en bit i från stugorna. De hade badat och kylt av sig i den varma sommarkvällen. På väg hem så genade byborna genom den lilla skogen. De vandrade på stigen när de plötsligt hörde en gren som knäcktes inne bland träden vid stigen. De förstod att de antagligen var ett rådjur eller liknande, så de fortsatte att vandra hemmåt.

Byborna slumrade lungt i sina sängar den natten. Alla var trötta och nöjda över hur fin den lilla skogsdungen blivit. Allt slit hade varit värt. Mitt i den lungna natten hörs ett skrik från en av stugorna. Byborna vaknar och beger sig direkt till stugan där ljudet kom ifrån. Dörren är öppen. Byborna kliver försiktigt in i den tysta stugan. Folkmassan går vidare till sovrummet. Mitt på golvet ligger en bybo livlös. Resten av byborna ruskar och försöker väcka liv i den medvetslösa kroppen, men de är förgäves.

Den stackars bybon medde hade blivit offer för någon som var hungrig. Men vem kan ha varit ute såhär sent på natten? Och vem äter en vanlig bybo?

DELTAGARE:

1. Bluebäst

2. Pétit

3. Spooki

4. Lollynonna

5. Alvirpo

6. Lizzie20

7. Klara.b

8. Nathalie44

9. Justbe

10. Medde- uppäten av varulvarna

11. Fliza

DET ÄR DAG.

Detta väntar vi på:

  • Byborna ska utse den skyldige!

 DL FREDAGEN DEN 23 AUGUSTI KLOCKAN 20.30.

Hälsningar Lurvas11Glad

medde
8/22/13, 9:18 PM
#16

#👻 Hahah jag han bara komma in byn så blir man uppäten av en bunt varulvar..Men tur denna gång att jag inte var ängeln.. Så nu bybor straffa dom skyldiga och vinn tillbaka byn. Alla kramar i världen till mina GODA grannar i byn👻 .,  jag tror på er

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Justbe
8/22/13, 9:21 PM
#17

ohh nej medde vem kan ha gjort detta!? Vi måste försöka hitta den skyldige/ de skyldiga

Jag lever inte för att äta Jag äter för att leva.

Jag är en medis på Barnens iFokus.

Alvirpo
8/22/13, 9:27 PM
#18

Åh Nej! Inte våran kära medde, vem kan ha gjort detta!? Nåhon måste ju ha gjort detta, men vem eller vad? För om man kollar på dessa rivsår på ryggen, och dessa egendomliga spår i gräset utanför så börjar man ju undra vad det är för någon som gjort detta mot våran medde❤️

lizzie20
8/22/13, 9:42 PM
#19

Vila i frid Medde! :( Jag undrar också vem som kan ha gjort det här! :/ det borde väl vara något slags djur… Eller?

//Lisa :)

lollynonna
8/23/13, 1:02 PM
#20

nej inte medde! ja det ser ut som en varg kanske men det här är större spår! vila i frid medde❤️

ska vi lyncha nån som gjort detta nu eller?

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Annons:
Spooki
8/23/13, 1:43 PM
#21

Vila i frid Medde!🌺❤️

#20 Jag tror det men jag har ju inte varit med förut.

Åhh NINJA Ninja

lizzie20
8/23/13, 1:47 PM
#22

Ja… Vi måste lyncha ngn innan i natt…. Ska vi samlas på torget? Jag har ingen aning vem som gjort detta bara… :,(

//Lisa :)

lollynonna
8/23/13, 1:55 PM
#23

#22 men vad svårt, hittar ingen som verkar misstänkt…

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

lizzie20
8/23/13, 2:52 PM
#24

#23 inte jag heller :,( någon annan som har sett någon ledtråd…? :)

//Lisa :)

Justbe
8/23/13, 3:15 PM
#25

Är det någon som har sett Pétit och Fliza, själv har jag inte sett av de sen vi städade. Någon som vet var de är?

Jag lever inte för att äta Jag äter för att leva.

Jag är en medis på Barnens iFokus.

Klara.b
8/23/13, 3:58 PM
#26

Herregud? Vad har hänt? medde, älskade medde! 

Jag följer med till torget, detta måste redas ut!

Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.


 

Pétit
8/23/13, 5:04 PM
#27

Förlåt för att jag inte varit med! Efter att vi städade var jag tvungen att åka iväg.. Väldigt tragiskt med detta med Medde och jag vet inte riktigt vad jag ska tro.. Vad kan ha hänt?

När jag flyttade till denna by var den någon gumma som berättade om varulvar. Enligt henne hade varulvarna redan utrotat byarna runt omkring , men jag trodde självklart inte på det här. Är det någon stolle som försöker dra upp denna historia igen och offra en stackars bybos liv? Jag kan inte tro det..

Jag kan tyvärr inte komma till torget , och jag ska iväg igen.. ( -.- )

Så jag måste rösta nu. Det känns knepigt.. Och jag vill inte att någon ska ta illa upp av den jag röstar på! Jag bara väljer en individ och hoppas att jag inte väljer fel! Det är otroligt svårt.. Men jag röstar på att BlueBäst har något med detta att göra. (Hoppas innerligen.)

------------------------------------------------

Om ni undrar så ska jag ikväll åka upp till min farmor och farfar och kmr inte vara framme förrens 21. Så , jag kanske har lite tillgång till dator på lördag , får vi hoppas iaf!

Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 Hjärta Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina

Annons:
Spooki
8/23/13, 5:27 PM
#28

Jag kommer till torget men kan inte komma på vem den skyldige är.

Åhh NINJA Ninja

Justbe
8/23/13, 5:30 PM
#29

då jag inte vet om jag kan komma till torget senare (ska hämta fåren så inte de får samma förfärliga öde som medde fick) så jag jag väll lägga min lynchnings röst nu. Jag röstar på Fliza då hon inte sätts till sedan vi städad. Hon kanske gömmer sig.

Jag lever inte för att äta Jag äter för att leva.

Jag är en medis på Barnens iFokus.

Lurvas11
8/23/13, 5:44 PM
#30

#29 Du måste fetmarkera din röst för att den ska gälla.

Hälsningar Lurvas11Glad

lollynonna
8/23/13, 5:50 PM
#31

det här var  ju svårt… det som jag inte tror på är petit, justbe,alvirpo,spooki,lizzie20 och tja kanske nån mer… så i stort sett alla… jag vet intw vem jag ska rösta på och det måste ju ske snart…

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Pétit
8/23/13, 5:59 PM
#32

Det är väldigt svårt nu i början att lyncha.. Fast egentligen , varför ska man lyncha? Det skulle vara så mycket enklare att bara ställa någon till svars .. :( 

Vet någon vad det skulle kunnat vara som dödade Medde? Kan det bara ha varit någon som klätt ut sig? Kan det vara ett blodtörstigt djur? För vitt jag vet så var väl inte Medde brutalt mördad och lemlästad? Jag har då inte sett henne , men var det så? Ifall hon var äten på så har jag svårt att tro att det var en människa.

Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 Hjärta Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina

lollynonna
8/23/13, 6:18 PM
#33

#32 ja jag tycker också så..- det såg ut som stora vargspår utanför huset, det var det enda jag hann se, för det var så mycket folk och jag var tvungen att gå hem. men jag tror inte att hon vart äten på men jag vet inte…

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Spooki
8/23/13, 7:06 PM
#34

Ja det är svårt men jag röstar nog också på Bluebäst.

Åhh NINJA Ninja

Annons:
lollynonna
8/23/13, 7:11 PM
#35

min röst faller på ********bluebäst*********

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

lizzie20
8/23/13, 7:36 PM
#36

Ingen aning om jag ska rösta på :,( Men röstar nog på **fliza** eftersom hon inte synts till… :/ hoppas jag röstat rätt!!!! :/

//Lisa :)

BlueBäst
8/23/13, 7:39 PM
#37

Leken började su nyss, så jag har faktist ingen aning!! Men, jag röstar på

fliza

eftersom jag inte sett henne här.

Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.

Medarbetare på barnens ifokusRegnbåge



fliza
8/23/13, 7:41 PM
#38

Jag är här och inte borta, medde skrev ju att jag följde med och badade under gårdagen. Men blev så ledsen att min mamma blev tagen av ulvarna att jag varit med hennes får och tagit hand om dom Jag saknar ju medde och blev ledsen och därav inte var aktiv, Men inte tillhör jag dom onda för det.. Utan bara ledsen,,

Jag röstar på "spookie"

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

 

lollynonna
8/23/13, 7:51 PM
#39

kan man ändra sin röst?

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Lurvas11
8/23/13, 8:10 PM
#40

#39 Ja, de kan man.

Hälsningar Lurvas11Glad

Alvirpo
8/23/13, 8:18 PM
#41

Ledsen har bråttom så jag röstar på Fliza, förklaring kommer nog imorgon!

Annons:
Klara.b
8/23/13, 9:35 PM
#42

Ledsen, missade lynchningen! (inte meningen, tittade på tv och missade deadlinen! Attans!)

Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.


 

Candy123
8/23/13, 10:01 PM
#43

DL är flyttad tills imorgon kl 12.00!! Här kommer kort om röstandet För att rösten ska vara giltig ska namnet på deltagaren skrivas med fet stil (om du skriver via telefon och inte kan få till texten skriver du istället ***namnet***). En röst får lov att ändras fram till deadline. Om du har lagt en röst som du vill ändra skriver du 'Jag ändrar min röst från ***namnet*** till ***nya namnet***

🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂

😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓

lollynonna
8/23/13, 10:11 PM
#44

jag vill ändra min röst  från *****bluebäst***** till fliza.

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Justbe
8/23/13, 10:15 PM
#45

Då jag inte hade min röst i fet still så röstar jag på petit

Jag lever inte för att äta Jag äter för att leva.

Jag är en medis på Barnens iFokus.

fliza
8/23/13, 10:30 PM
#46

Jag lämnar byn självmant och inga röster kan ges på mig. Jag  har flytta ut från byn från och med nu! Inget kul alls jag har varit med nu flera gånger och alltid samma roll och aldrig får jag en chans att vara med ett tag och leka.

bybon fliza har flyttat ut från byn. Flyttlasset är packat 

Bye Bye

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

 

lollynonna
8/23/13, 10:39 PM
#47

#46 men….men…. du måste stanna kvar!😮

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Klara.b
8/24/13, 11:51 AM
#48

#46 men… Jag fattar inte.

Då röstar jag på fliza eftersom hon flyttar ut, och jag vet inte vem jag ska rösta på annars!

Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.


 

Annons:
medde
8/24/13, 12:10 PM
#49

Det är ingen ide att rösta på fliza då hon meddelat att hon inte deltar i leken mer, och hon har ju också  ju meddelat  inlägget ovan att  hon är en bybo, och med hon talat om vad hon hade för roll så är det ingen röstning som kan vara rättvis.  

Mvh medde

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

lollynonna
8/24/13, 12:20 PM
#50

eftersom fliza flyttsar ut så är min röst som den var från början på bluebäst

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Justbe
8/24/13, 12:34 PM
#51

50# din röst är inte giltig då den kom in efter DL

Jag lever inte för att äta Jag äter för att leva.

Jag är en medis på Barnens iFokus.

medde
8/24/13, 12:41 PM
#52

#43 Se inlägg 43 samt det är bäst att den rösten räknas som var innan fliza lämnde leken.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Candy123
8/24/13, 12:42 PM
#53

Fliza har flyttat från byn så ingen kan rösta på henne, därför flyttar vi DL 20.00

🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂

😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓

lollynonna
8/24/13, 1:00 PM
#54

ok så min kom med ändå?

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Justbe
8/24/13, 1:07 PM
#55

ja det gjorde den

Jag lever inte för att äta Jag äter för att leva.

Jag är en medis på Barnens iFokus.

Annons:
BlueBäst
8/24/13, 3:58 PM
#56

Lotten fick nu bestämma,, och jag ändrar min röst till

Natahlie44

Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.

Medarbetare på barnens ifokusRegnbåge



Pétit
8/24/13, 4:18 PM
#57

Oj , här ändras DL mycket! ;P

En sak som många tror är att för att man inte visar sig eller skriver , då måste det vara något skumt på gång . men vet ni? Oftast är det inte så , oftast är det bara bybor som är rädda eller åkt bort. Enligt mig så skulle den skyldige skriva mer , få personer att välja en vis person , vara så godtrogen som möjligt för att inte få misstankar.

Bara lite så , man ska inte alltid rösta på den som är frånvarande någon dag.. (:

Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 Hjärta Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina

lizzie20
8/24/13, 4:49 PM
#58

#57 jaa, det kan ju vara sant! Men det är så svårt i början… Ingen aning vem jag ska rösta på nu… Eftersom Fliza har flyttat från byn… :/ måste tyvärr rösta nu så röstar på **bluebäst** eftersom fler har röstat på BB (bluebäst) och förhoppningsvis ligger det någon logisk förklaring till varför de röstat på BB… Hoppas verkligen det är rätt röstat!!! :S

//Lisa :)

Klara.b
8/24/13, 8:28 PM
#59

Åhhh! Missade dl igen!

Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.


 

lollynonna
8/24/13, 8:30 PM
#60

#29 nämen de skulle skriva kl 20.00 men de har inte gjort det så pröva att rösta så ,märker vi om det går ;)

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Pétit
8/24/13, 8:32 PM
#61

#60 DL är 20:00 och alla röster efter det räknas inte. Det spelar ingen roll när nämen kommer , inga röster efter 20:00 räknas. (:

Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 Hjärta Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina

lollynonna
8/24/13, 8:35 PM
#62

#61 ok det skulle ju vart igår typ kl 12 men men

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Annons:
lollynonna
8/24/13, 8:36 PM
#63

:)

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Pétit
8/24/13, 8:37 PM
#64

#62 Tror det skulle vart idag kl 12 men Candy flyttade fram den tills 20.

Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 Hjärta Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina

Justbe
8/24/13, 8:55 PM
#65

Varför är alla så säkra att Bluebäst var den som gjorde det? Jag tror Petit gjorde det man har ju sina egna tankar, men skulle vilja veta varför ni röstar på Bluebäst det finns inte många förklaringar, om några alls.

Jag lever inte för att äta Jag äter för att leva.

Jag är en medis på Barnens iFokus.

Pétit
8/24/13, 8:59 PM
#66

#65 Jag tog BlueBäst då för att hon hade skrivit ett inlägg , kort.. ganska enformigt. när jag noga tittade igenom allt så kändes hon som den jag skulle kunna tänkas rösta på. BlueBäst var den enda jag fick "känslan" av att det skulle kunna vara något på gång. Men såklart kan jag vara helt ute och cyklar förstås.

Vad har du för förklaring för din röst då? :3 (På mig då , men jag skulle gärna vilja att du förklarar ändå.)

Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 Hjärta Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina

Candy123
8/24/13, 9:17 PM
#67

mitt på den varma dagen bestämde bybon fiza p.g.a olika omständigheter att packa väskan och lämna byn. alla bybor var chockade och undrade vem och vad som hade mördat medde, alla bara gick fram och tillbaka men men blev inte smartare för det.

 så då bestämde byborna träff vid den stora statyn mitt på torget där de pratade mycket, och gjorde sedan en röstning och det blev bluebäst som fick flest röster. En bybo tog tag i bluebäst och hen skrek och vred sig, och försökte förklara åt dem att de gör fel att de kommer att mista en till bybo men ingen lyssnade. En tog fram ett rep och band hen vid en stolpe och en annan tog fram sitt gevär och rikta det mot bluebäst,som satt fastbunden vis stolpen med benen i kors och med huvudet hängande, så sköt bybon hen i hjärtat. Alla bybor såg på bluebäst och hoppades att det skulle komma en ond ande ur hen men det gjorde det inte.

Bluebäst var en vanlig bybo

DELTAGARE:

1. Bluebäst- lynchad dag 1

2. Pétit

3. Spooki

4. Lollynonna

5. Alvirpo

6. Lizzie20

7. Klara.b

8. Nathalie44

9. Justbe

10. medde- uppäten av varulvarna natt 1

11. Fliza- flyttade dag 1

DET ÄR NATT: alla pm skall skickas till Lurvas11

  • Ulvarna skall välja ett offer
  • siaren skall välja vem hen vill veta rollen på
  • ängeln skall välja vem hen vill skydda

DL IMORGON KLOCKAN 20.30

🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂

😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓

lizzie20
8/25/13, 9:13 AM
#68

Nej! Hur kunde vi vara så hemska?! Nu har varulvarna ett stort försprång… :S aja vi får vara försiktigare nästa gång… Vi har fortfarande en chans att vinna!! Vi kommer klara det! RIP BlueBäst :,( och förlåt :( Jag kommer aldrig kunna sova nu…. Tänk om varulvarna väljer ett till offer! :S Nu låser jag om mig med dubbla lås och går och sover!

//Lisa :)

lollynonna
8/25/13, 9:31 AM
#69

#68   vad då varulvar? hur vet du det ?

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Annons:
Justbe
8/25/13, 9:53 AM
#70

Jag visste att Blubäst var oskyldig.

Jag lever inte för att äta Jag äter för att leva.

Jag är en medis på Barnens iFokus.

Pétit
8/25/13, 10:13 AM
#71

#68 vadå varulvar? Vem har sagt något om varulvar?

Jag har hemskt mycket skuldkänsla nu.. Man kan ta så hemskt fel ibland , men jag har nya funderingar nu.. Vem jag tror gjorde det hemska med Medde..

Jag ska se till att du inte dödades förgäves Blue! Jag ska se till att den människan som gjorde det med Medde ska få sitt straff!

Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 Hjärta Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina

lollynonna
8/25/13, 10:20 AM
#72

förlåt bluebäst!:( jag som verkligen trodde det men det var fel  :(  nu måste vi hitta den skyldige !

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Pétit
8/25/13, 10:46 AM
#73

Jag skulle vilja hedra BlueBäst och sörja.. Skulle vi kunna mötas vid hennes stuga med ljus och blommor och ta en tyst minut? Det är hon värd.

Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 Hjärta Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina

Alvirpo
8/25/13, 11:01 AM
#74

Åhnej! Vi lynchade fel! Rest In Peace Bluebäst🌺 

Jag kommer med en lykta och en ros Pétit! Det är hon absolut värd, våran kära granne❤️

Spooki
8/25/13, 11:12 AM
#75

 Jag vill också komma med ljus och blommor🌺. RIP Bluebäst 😭💔.

Åhh NINJA Ninja

Klara.b
8/25/13, 11:41 AM
#76

Jag kommer också med lite blommor och möter upp er. 

Vad sjutton händer med vår lilla by? 

Rest in Peace BlueBäst!

Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.


 

Annons:
lizzie20
8/25/13, 12:51 PM
#77

#69 #71 ni kanske tror jag är galen men allt tyder på att det är ngt djur, större än en varg okej det kanske inte är en varulv men iallafall en GIGANTISK varg, tror inte det är en människa eftersom det såg ut som om ngt djur mördat Medde… Men jag vet inte… Kanske är helt ute och cyklar, men jag är lite skrockfull så tror faktiskt det kan vara en varulv eller liknande. Hört ryckten om att andra byar drabbats av liknande saker men jag vet inte.

//Lisa :)

Justbe
8/25/13, 1:22 PM
#78

RIP Bluebäst 😭😢

Jag lever inte för att äta Jag äter för att leva.

Jag är en medis på Barnens iFokus.

Pétit
8/25/13, 5:52 PM
#79

#77 Samma här , men näe.. Varulvar? ;| Har en aning svårt att tro på det , men vad i helsike kan det då vara? Jag blir galen! 

Btw , vi borde ju inte glömma Medde , vi borde nog gå med ljus och blommor till henne också.  <3

Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 Hjärta Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina

lizzie20
8/25/13, 8:23 PM
#80

Kommer också med blommor! Det här är sorgligt, vi kanske kan sjunga något också, någon som kan någon psalm eller liknande?

//Lisa :)

Lurvas11
8/25/13, 9:06 PM
#81

När natten kom var byborna på sin vakt. De låste och bommade igen ytterdörrarna. Men trots det var byborna inte säkra.

Odjuren var mycket aggresiva och smög tyst in i en av bybornas stuga. Bybon vaknade när ytterdörren bröts upp. Hon tog tag i ett järnrör och försökte försvara sig mot varulvarna, men varulvarna var fler och starkare. De rev den stackars bybon i bitar och innan grynigen var där hade de hemska djuren gett sig av. När de övriga byborna fick se vad som hänt blev de ledsna. Deras fina lilla Alvripo, som bara varit en osyldig bybo, fanns inte mer.

När de sörjandes gick från stugan hittade en av byborna ett spår som liknade en blandning mellan björn och varg…

DELTAGARE:

1. Bluebäst- lynchad dag 1

2. Pétit

3. Spooki

4. Lollynonna

5. Alvirpo- Uppäten natt 2

6. Lizzie20

7. Klara.b

8. Nathalie44

9. Justbe

10. medde- uppäten av varulvarna natt 1

11. Fliza- flyttade dag 1

DET ÄR DAG: 

  • En skyldig ska utses!

DL IMORGON KLOCKAN 20.30

Hälsningar Lurvas11Glad

Justbe
8/25/13, 9:58 PM
#82

oh nej inte igen vad kan det vara för spår, ska vi kanske gå till en annan by och be om hjälp, de kanske har varit med om liknande saker.

RIP Alvirpo

Jag lever inte för att äta Jag äter för att leva.

Jag är en medis på Barnens iFokus.

lizzie20
8/26/13, 2:56 PM
#83

Ånej! Det här är så hemskt!! :,( #82 det är smart! Det finns en by ca tre kilometer här ifrån där det finns en klok gammal gumma kanske ska vi be henne om hjälp? Det här måste få ett stopp!

//Lisa :)

Annons:
Justbe
8/26/13, 3:33 PM
#84

jag gick dit tidigare idag då jag behövde handla och tänkte att gå ditt och handla om jag ändå behövde gå ditt och det här var svaret jag fick: 

--------------------------------------------------

Det var illa, er by är förbannad av hemska varelser som inte kommer stoppa till de alla är utplånade. 

___________

jag fick även veta att det är varulvar som gömmer sig i människor på dagen men blir sitt rätta jag på natten då de är hungriga.

____________
_

den goda nyheten är att byn alltid blir varnad innan av två magiska kreaturen en ängel som på natten kan välja en bybo som ängeln tror kan vara i fara och skydda dens liv och en spå dam som varje natt kan se en bybos rätta jag genom en kristallkula

Jag lever inte för att äta Jag äter för att leva.

Jag är en medis på Barnens iFokus.

Klara.b
8/26/13, 4:29 PM
#85

Gud vad hemskt! #84 

R.i.p Alvirpo

Någon som vill följa med till allas gravar ikväll?

Det här måste ta ett stopp innan det är försent!

Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.


 

Pétit
8/26/13, 4:29 PM
#86

Det måste varit den gumman som pratade med mig när jag flyttade hit. ;( Ucsh , Varulvar? Men kan det vara så att dem kmr från våran by? Verkligen?! Kan dem inte komma från skogen kanske? ;( Annars betyder det.. *Svälj*.. Att någon bland oss är en varulv..

RIP Alvirpo <33

Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 Hjärta Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina

Spooki
8/26/13, 5:38 PM
#87

Vila I Frid Alvipro!❤️🌺

 Varulvar? Åånej inte vår by också!  

Vi måste hitta de/den skyldige! !

Åhh NINJA Ninja

lizzie20
8/26/13, 6:18 PM
#88

Vad hemskt…. Men hur ska vi klura ut vilka som är varulvar…? :/ Jag följer med till allas gravar!

//Lisa :)

lizzie20
8/26/13, 6:37 PM
#89

Här kommer en lista om vad jag tror om alla här i byn! •Pétit- tycker det verkar som Pétit är den man kan lita mest på, men jag kan ju ha fel… Verkar inte vara misstänksam iallafall. •Spooki- har inte fått så stor uppfattning av Spooki men verkar god :) • Lollynonna- vet inte :/ kan vara god eller ond (tror mest på god) •Klara.b- Klara är nog den jag tror mest på att vara varulv, hon verkar inte riktigt som vanligt men jag vet inte hon kanske är god… •Nathalie44- när jag tänker efter har jag inte sett Nathalie på länge, var är hon? Hmm… Konstigt… Men ingen aning om hon är ond eller god eftersom jag inte sett henne så mycket. •Justbe- verkar god, hade rätt om BlueBäst iallafall…:) Det var vad jag tror om alla (men det är ganska tidigt o säga nu så detta är bara funderingar) men gjorde den för vet inte vem jag ska rösta på… Så vilka tror ni är onda/goda?

//Lisa :)

Pétit
8/26/13, 7:52 PM
#90

Ska vi se.. Den som jag har en aning uppfattning av är Justbe , antingen är hon den goda personen som jag funderar på eller så har hon bara lyckas lura än och döljer egentligen en mörk , lurvig päls.

Annars har jag nog ingen annan. Man önska att personer på något sätt kunde vara mer.. hm .. aktiva , så att man får lite mer att luska bland. Men , så är det ändå bara andra dagen… Men , vi får inte förlora för många bybor , eller våra kära beskyddare!

Följer med till gravarna , jag tycker alla döda förtjänar det. <3

Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 Hjärta Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina

Annons:
Spooki
8/26/13, 8:17 PM
#91

Jag vill följa med till gravarna 🌺 jag tar med mig blommor också.

Jag röstar på Lollynonna det är den ända jag kan komma på som verkar misstänkt.

Åhh NINJA Ninja

Justbe
8/26/13, 8:18 PM
#92

jag har också en lista som liknar lizzies fast jag har en uppfattning av lizzie att hon är god

Jag lever inte för att äta Jag äter för att leva.

Jag är en medis på Barnens iFokus.

Candy123
8/26/13, 8:26 PM
#93

DL är flyttad tills imorgon kl. 20.30

🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂

😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓

lollynonna
8/27/13, 6:45 AM
#94

#91 varför då? om det är att jag inte varit inne är för jag var sjuk igår men var inne och kollade men jag orkade inte skriva :) och jag följer gärna med till gravarna!

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Pétit
8/27/13, 2:06 PM
#95

Jag röstar på.. Spooki…Jag har har inte direkt bevis , men det står mellan några som är med på min lista att rösta på , och idag blev det att jag valde Spooki. Jag har svårt att säga varför , likaså att jag skulle ha svårt om jag tog en annan . Ingen står ut särsligt mycket efter vad alla har skrivit.

Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 Hjärta Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina

Justbe
8/27/13, 3:37 PM
#96

Jag röstar på Nathalie44 fick en känsla i dag bara

Jag lever inte för att äta Jag äter för att leva.

Jag är en medis på Barnens iFokus.

Pétit
8/27/13, 4:03 PM
#97

#96 Hur menar du med känsla? ;3

Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 Hjärta Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina

Annons:
Klara.b
8/27/13, 4:49 PM
#98

Jag tror jag röstar på Justbe.

Hon verkar annorlunda, antingen god eller ond. Men jag vet inte alls. i #96 skrev hon att hon fick en känsla, och hon skriver inte så mycket. men jag har faktist ingen aning. 

Misstänker inte ngn annan så där, så jag vet inte riktigt :S

Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.


 

Justbe
8/27/13, 5:30 PM
#99

97# det är svårt att förklara ibland får jag bara en känsla av något ock den har oftast varit rätt

98# jag skriver inte mycket då jag inte är inne på datorn så mycket längre pga massa läxor

Jag lever inte för att äta Jag äter för att leva.

Jag är en medis på Barnens iFokus.

lizzie20
8/27/13, 7:31 PM
#100

Alla röstar olika… Vet inte vem jag ska rösta på (som vanligt xD) men röstar nog på **klara.b** eftersom jag tycker hon verkar misstänksam… Och det jag skrev i #89 Hoppas inte alla börjar rösta på henne för vet absolut inte om hon är skyldig men klara är nog den jag tror på mest. :/ :) så röstar på henne iallafall (hoppas det är rätt, hoppas, hoppas )

//Lisa :)

Spooki
8/27/13, 7:49 PM
#101

#94 Jag har tittat på de flesta kommentarer men jag vet inte vem som är den skyldige så jag typ famlar i mörkret.

Åhh NINJA Ninja

Candy123
8/27/13, 9:02 PM
#102

Uppdateringen kommer imorgon ca klockan 2,3 tiden. Bara så ni vet :)

🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂

😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓

Pétit
8/28/13, 2:17 PM
#103

Kommer inte vara inne så mkt idag , jag fyller ju år och ska iväg lite senare , sen så kommer jag antagligen sitta fast klistrad framför min nya expansion till The Sims!

Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 Hjärta Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina

lizzie20
8/28/13, 4:46 PM
#104

Grattis #103 :D

//Lisa :)

Annons:
Candy123
8/28/13, 5:07 PM
#105

Ursäkta om uppdateringen dröjer, behöver invänta några pm :)

🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂

😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓

Justbe
8/28/13, 9:46 PM
#106

OFFFFFF OfOfOFOFOFOF

När kommer uppdateringen?

Jag lever inte för att äta Jag äter för att leva.

Jag är en medis på Barnens iFokus.

Candy123
8/29/13, 6:38 AM
#107

#106 uppdateringen kommer efter jag varit i skolan

🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂

😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓

Candy123
8/29/13, 1:54 PM
#108

alla bybor var fundersamma vad det kunde vara som var i byn. En av byborna for till grann byn som bara låg några kilometer bort och talade med en gammal gumma som berättade att det kunde vara varulvar i byn, men ingen trodde riktigt på det för varulvar finns ju bara i sagor. Men dagen fortsatte och byborna måste komma på ett offer som kan ha dödat medde och Alvirpo, så de bestämde träff utanför den stora ladan.

När bybona hade samlats utanför ladan i duggregnet, så gjorde de en röstning men inte blev de smartare för de var oense om vem som skulle dö. Så de tog fram en låda och alla skrev på en lapp vem de ville att skulle dö och så drog klara.b lotten och läste förskräckt Klara.b. en bybo tog i klara band fast henne där man brukar binda fast hästar, och en annan bybo tog sitt långa svärd och hals högg henne. alla kollade på henne och ur henne kom ett moln som bildades till en varg liknande figur som ylade. Byborna tittade förskräckt på varandra det fanns ulvar i byn. Men byborna blev glada de hade fått en ulv nu gäller det bara att lista ut vem de 2 andra är.

men det var något som inte stämde var är Nathalie44. De tittade frågande på varandra och bestämde sig för att gå till hennes stuga och kolla. När de kom fram såg de en lapp på hennes dörr

hej alla bybor hoppas ni hittar denna lapp. jag har flyttat ut ur byn jag hoppas ni klarar er bra utan mig, och lyckas lista ut vem de skyldiga är.

med vänliga hälsningar Nathalie44

Byborna kollade undrande på varandra. "vem är det som går där är inte det fliza" undrade en bybo och alla andar ropade "ja" och sprang ner till henne och gav henne en kram

kort sammanfattning

- ni lynchade Klara.b (varulv)

- Nathalie44 lämnade byn p.g.a att hon missade 2 röstningar

- fliza tar över nathalie44's roll

DELTAGARE:

1. Bluebäst- lynchad dag 1

2. Pétit

3. Spooki

4. Lollynonna

5. Alvirpo- Uppäten natt 2

6. Lizzie20

7. Klara.b, lynchad dag 2

8. Nathalie44, flyttade dag 2

9. Justbe

10. medde- uppäten av varulvarna natt 1

11. Fliza- flyttade dag 1, tillbaka dag 2

Roller 

1 ulv ,1 demon, 1 siare, 1 ängel, 3 bybor.

DET ÄR NATT- Alla pm skickas till Lurvas11.

- ulvarna skall välja sitt offer

-siaren skall välja vem hen vill sia

- ängeln skall välja vem hen vill skydda

DL IMORGON, FREDAG KL 21.00!!

Dock kan DL ske tidigare, om Lurvas har fått in alla pm.

🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂

😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓

Pétit
8/29/13, 2:53 PM
#109

Ja! Nu kanske man borde snoka igenom vad Klara.B har skrivit? Hur , och vilka hon har riktat sina misstankar åt.

Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 Hjärta Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina

Justbe
8/29/13, 3:07 PM
#110

108# jag tror det har blivit lite fel det ska nog vara

1 varulv 1 demon 1 siare 1 ängel och 2 bybor då vi är 6st spelare inte 7

Jag lever inte för att äta Jag äter för att leva.

Jag är en medis på Barnens iFokus.

lizzie20
8/29/13, 6:33 PM
#111

Ja!!!:D jippie :D Dock är jag lite orolig…. Det var trots allt jag som började att misstänka klara… Tänk om varulvarna vill hämnas :S Välkommen tillbaka Fliza :D

//Lisa :)

Annons:
lollynonna
8/29/13, 8:11 PM
#112

yes! en ulv! välkommen tillbaka fliza!

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Justbe
8/30/13, 3:48 PM
#113

Jag äntligen fick vi rätt

Jag lever inte för att äta Jag äter för att leva.

Jag är en medis på Barnens iFokus.

Spooki
8/30/13, 8:43 PM
#114

Ja! Äntligen så fick vi en!!!!!

Åhh NINJA Ninja

Lurvas11
8/30/13, 9:28 PM
#115

När natten kom var varulvarna lika glupska som förut. De smög sig tyst ur sin lya i skogen och igenom byn, vidare till stuga nummer sju. De krossade ett av fönsterna till stugan. Bybon vaknade, men kunde inget göra innan hon blev sliten i stycken.  Resten av byborna vaknade nästa morgon och samlades vid den gamla dammen, för att borsta tänderna, precis som varje morgon. Men en av bybornaLizzie20 kom aldrig till damen.

DELTAGARE:

1. Bluebäst- lynchad dag 1

2. Pétit

3. Spooki

4. Lollynonna

5. Alvirpo- Uppäten natt 2

6. Lizzie20- uppäten av varulvarna, natt 3

7. Klara.b, lynchad dag 2

8. Nathalie44, flyttade dag 2

9. Justbe

10. medde- uppäten av varulvarna natt 1

11. Fliza- flyttade dag 1, tillbaka dag 2

Roller 

1 ulv ,1 demon, 1 siare, 1 ängel, 1 bybo.

DET ÄR DAG:

-En skyldig ska utses!

DL IMORGON, SÖNDAG KL 20.30!!

Hälsningar Lurvas11Glad

lollynonna
8/30/13, 9:34 PM
#116

nej! stackars lizzie! 😭

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Spooki
8/30/13, 9:49 PM
#117

Va? Nej inte vår Lizzie!! RIP Lizzie❤️🌺

Åhh NINJA Ninja

Pétit
8/31/13, 10:01 AM
#118

Nej… Vad ska man tro nu? Alla blir offer , en o en. Det har bara gått 3 dar men byn har redan börjat utplånas. RIP Lizzie. <3

Någon som har några idér på en skyldig? Jag har svårt att se det med mina ögon , jag brukar mestadels se vem som är dem goda på det sättet dem uppför sig på. ;(

Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 Hjärta Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina

Annons:
Justbe
8/31/13, 10:47 AM
#119

ohh nej RiP Lizzie jag ska gå till hennes stuga och alla andras som dött med ljus och blommor

Jag lever inte för att äta Jag äter för att leva.

Jag är en medis på Barnens iFokus.

Justbe
8/31/13, 11:33 AM
#120

kom precis hem från att ha varit mer ljus och blommor

gör en snabb lista på var jag tror

Petit  = god då jag inte sätt något märkligt

Spooki = inte helt hundra men tror blandat

Lollnonna = tror god

jag = får ni avgöra

fliza = inte säker då hon inte varit med så länge

det är vad jag tror

Jag lever inte för att äta Jag äter för att leva.

Jag är en medis på Barnens iFokus.

Pétit
8/31/13, 11:45 AM
#121

#120 Fliza har rollen som Nathalie hade innan.

Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 Hjärta Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina

Justbe
8/31/13, 1:45 PM
#122

jag vet men ändå

Jag lever inte för att äta Jag äter för att leva.

Jag är en medis på Barnens iFokus.

fliza
8/31/13, 7:07 PM
#123

Skönt att vara här igen 🥵 

Just nu ska jag ut med min amerikanska wolfdog (varghybrid)   Jag menar vem kan skydda mig bättre än en varg själv. 😎

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

 

Spooki
8/31/13, 7:44 PM
#124

Jag vet inte vem vi ska rösta på men får väll ta Justbe för att min magkänsla säger typ det.

Hej roligt att du är tillbaka Fliza!😂

Åhh NINJA Ninja

lollynonna
8/31/13, 8:22 PM
#125

#124 jag tänker i samma kretsar men tror innerst inne att hon är god

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Annons:
Justbe
8/31/13, 9:01 PM
#126

124# kan du beskriva mer vad din magkänsla säger om mig?

Jag lever inte för att äta Jag äter för att leva.

Jag är en medis på Barnens iFokus.

Spooki
8/31/13, 10:16 PM
#127

#126 Allvarligt talat så vet jag inte. Jag kan ha fel.

Åhh NINJA Ninja

Justbe
9/1/13, 3:37 PM
#128

Jag röstar på Spooki för att min mage sa det till mig

Jag lever inte för att äta Jag äter för att leva.

Jag är en medis på Barnens iFokus.

Pétit
9/1/13, 4:55 PM
#129

Jag röstade på Spooki förra gången , så jag gör det denna gång också. Spooki får min röst.

Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 Hjärta Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina

Candy123
9/1/13, 9:15 PM
#130

Uppdateringen kommer imorgon, behöver vänta in några pm

🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂

😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓

fliza
9/2/13, 3:36 PM
#131

Dags att ta sig ut på en lova med min Wolfdog igen. Känns som han vill visa mig något…  Hmm undrar vad det kan vara han vill visa.

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

 

Pétit
9/2/13, 4:08 PM
#132

#131 🤔

Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 Hjärta Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina

Annons:
Justbe
9/2/13, 6:29 PM
#133

131# vad var det din hund ville visa dig?

Jag lever inte för att äta Jag äter för att leva.

Jag är en medis på Barnens iFokus.

Justbe
9/2/13, 6:35 PM
#134

OFFFFFFFFFOOOOOOFFFFFFFFFFF

när kommer uppdateringen?

Jag lever inte för att äta Jag äter för att leva.

Jag är en medis på Barnens iFokus.

Lurvas11
9/2/13, 8:13 PM
#135

(Jag tar denna dag då Candy ska bort, så tar Candy nästa natt)

_Dagen som kom var byborna upprörda. De hade förlorat flera bybor åt varulvarnas hunger. Nu skulle de vara nog! De samlades vid den gammla dammen. De skulle rösta. Någon ropade: Jag tror Justbe är skyldig! Någon annan ropade emot och sa: Spooki måste de vara!
Flera andra höll med och de tog sina högafflar och gick mot Spooki. Spooki försökte vända byborna från henne, men innan hon visste ordet av de hade byborna satt gaffeln i henne. Hon skrek och fräste och sa:      -Ni kommer aldrig klara er! Mohahaha!
Och precis innan hon skulle falla livlös på marken så förvandlades hennes kropp till en mörk, hårig varelse. En varulv.

_

GRATTIS BYBOR, NI HAR TAGIT EN VARULV!

DELTAGARE:

1. Bluebäst- lynchad dag 1

2. Pétit

3. Spooki- Lynchad dag 3

4. Lollynonna

5. Alvirpo- Uppäten natt 2

6. Lizzie20- uppäten av varulvarna, natt 3

7. Klara.b, lynchad dag 2

8. Nathalie44, flyttade dag 2

9. Justbe

10. medde- uppäten av varulvarna natt 1

11. Fliza- flyttade dag 1, tillbaka dag 2

Roller 

1 demon, 1 siare, 1 ängel, 1 bybo.

DET ÄR NATT: (ALLA PM SKICKAS TILL CANDY!)

-Varulvarna ska meddela sin middag.
-Ängeln ska meddela vem hon vill skydda.
-Siaren ska meddela vem hon vill sia.

DL IMORGON, TISDAG KL 20.30!!

Hälsningar Lurvas11Glad

Pétit
9/2/13, 9:50 PM
#136

Jaaa! Jag visste det! Nu är det en kvar , och jag har mina aningar till vem det kan vara. (: Men , sa inte den där gumman om att det skulle vara en demon också? Isåfall har vi kvar lite att jobba på. :S

Näe , det är sent och jag är ändå lite uppskakad över att ha dödat någon , fast det var en varulv.. Jag ska låsa min dörr och krypa i kojs för natten . Godnatt! Må ängeln vaka över er denna svarta natt! <33

Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 Hjärta Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina

medde
9/3/13, 9:27 AM
#137

#135!! OBS inlägget DL IMORGON, TISDAG KL 20.30!!

Som en liten påminnelse..

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Justbe
9/3/13, 1:00 PM
#138

jag är inte säker på att jag kommer att vara inne på min dator mer idag så jag ska rösta på Fliza då hon var den andra jag misstänkte

Jag lever inte för att äta Jag äter för att leva.

Jag är en medis på Barnens iFokus.

fliza
9/3/13, 1:36 PM
#139

jag är snäll och god. Inte skulle jag ha en wolfdog som skydd om jag var en ulv. Tänk på att läsa bak och se vem vilka som är drivande och vill styra till röster,,

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

 

Annons:
Pétit
9/3/13, 1:56 PM
#140

#138 skrivet

Det är inte lynchning idag. Det är natt.

Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 Hjärta Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina

Justbe
9/3/13, 5:17 PM
#141

140#  oj

Jag lever inte för att äta Jag äter för att leva.

Jag är en medis på Barnens iFokus.

Candy123
9/3/13, 9:24 PM
#142

Uppdateringen blir via mobilen då datorn är upptagen ----- Nu var det bara en ensam varulv som vandrade genom byn hen stannade vid mitten av byn och valde en stuga och gick mot den hen lufte sin stora tass och krossade fönstret och gick in. Hen såg *** petit *** ligga i sin säng och hade inte äns vaknat men plötsligt kom en bländande vägg som var ogenomtränglig, ulven försökte ta sig igenom men det gick inte så hen vände hungrig tillbaka till skogen **** petit hade änglavakt***** en till viktig sak lollynonna har lemnat byn och medde har tagit över rollen**** 1. Bluebäst- lynchad dag 1 2. Pétit- ulvens offer natt 4- skyddad av ängeln 3. Spooki- Lynchad dag 3 4. Lollynonna- lämnade byn natt 4 5. Alvirpo- Uppäten natt 2 6. Lizzie20- uppäten av varulvarna, natt 3 7. Klara.b, lynchad dag 2 8. Nathalie44, flyttade dag 2 9. Justbe 10. medde- uppäten av varulvarna natt 1- kom tillbaka natt 4 11. Fliza- flyttade dag 1, tillbaka dag 2 Roller 1 demon, 1 siare, 1 ängel, 1 bybo. DET ÄR DAG, DL 5 september kl 20.30 * den skyldige skall utses

🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂

😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓

medde
9/3/13, 9:28 PM
#143

Vilka är spelarna som är kvar i leken? Är alla med som står kvar på listan aktivt.. Kan någon skriva vilka som är kvar

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Justbe
9/3/13, 9:29 PM
#144

Petit hur är det efter denna hemska händelse, tur att du hade skydd!

Jag lever inte för att äta Jag äter för att leva.

Jag är en medis på Barnens iFokus.

Lurvas11
9/3/13, 10:04 PM
#145

#143 De är lollynonna, justbe, fliza och Petit som är kvar :)

Hälsningar Lurvas11Glad

Lurvas11
9/3/13, 10:06 PM
#146

Eller du blir de ju istället för lollynonna.

Hälsningar Lurvas11Glad

Annons:
Pétit
9/4/13, 2:40 PM
#147

Ojoj.. Jag kan inte fattat att detta hände.. Jag såg varelsen , och jag kunde nästan utskilja ett ansikte på det! Den såg väldigt mänsklig ut men ändå.. helt främmande.. Nej , en sådan vill jag inte möta igen! Jag ska minsasn lyncha den som vågar hoppa på mig! Men näe.. just nu vill jag bara sova ut lite och komma ifrån den hemska händelsen.

Någon som har en idé om vem som är demonen? Någon som har en känsla?

Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 Hjärta Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina

Justbe
9/4/13, 4:10 PM
#148

jag har misstankar mot Fliza som jag skrev tidigare…. Man inte säker då folk lämnat och nya kommit

Jag lever inte för att äta Jag äter för att leva.

Jag är en medis på Barnens iFokus.

fliza
9/5/13, 10:32 AM
#149

Jag tror det är petit som kan vara demonen själv. . Och min skyddande wolfdog tittar snett på petit. Och eftersom han blev skyddade kan det vara petit.

Min skyldiga #petit"

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

 

medde
9/5/13, 10:34 AM
#150

Jag är tillbaka i byn i en ny skepnad. Jag vet inte hur jag hamnade tillbaka riktigt, kanske var den en god fe vad vet jag? Men för jag återkommit tillbaka i in byn så gör det inte med till en ulv. Jag har övertagit rollen som lollynonna hade.  Jag hade tidigare misstankar mot Justbe och dom kommer att kvarstå till jag är säker. Men är man drivande så faller det som misstänk i mina ögon. Nu måste jag gå hem till alla som är kvar och se hur dom mår alla. Samt mina får ska skötas om då ingen tog hand om dom, så hela bunten är ute på fältet och springer lösa..

Min skyldiga är #Jusbe"

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Pétit
9/5/13, 2:55 PM
#151

#149 Demonen är inte tagen , och demonen kan ju inte försöka äta sig själv? Näe.. Du är nog lite fel ute. :s

Röstar på Fliza då hon har Nathalies roll och jag misstänkte henne förut.

Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 Hjärta Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina

lollynonna
9/5/13, 7:38 PM
#152

kan man vara sin roll igen eller är det försent? jag har inte haft tillgång till internet så det var lite synd att inte kunna vara med. hoppas det går bra nu då vi tagit en ulv!:)

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Justbe
9/5/13, 7:44 PM
#153

jag röstar på Fliza

Jag lever inte för att äta Jag äter för att leva.

Jag är en medis på Barnens iFokus.

Annons:
Candy123
9/5/13, 9:10 PM
#154

de hade varit en gaska lungn dag  i byn ingenting hade hänt. Men mitt på den varma höst dagen samlades de vid den stora tallen vid kanten av byn. De gjorde en röstning och flest röster fick fliza, blickarna vändes mot henne, hon försökte förklara åt dem att de gör fel de kommer göra det största misstag i deras liv. men en av byborna band fast henne i tallen och en annan tog fram sin revolver och den sista vände sig om. Och ut ur fliza kom en ulvs ande och for in i en annan bybo

fliza var en varulvs demon och demonen har nu omvandlat en annan bybo

DELTAGARE:

1. Bluebäst- lynchad dag 1

2. Pétit- Varulvarnas offer natt 4, skyddad av ängeln.

3. Spooki- Lynchad dag 3

4. Lollynonna- flyttade natt 4

5. Alvirpo- Uppäten natt 2

6. Lizzie20- uppäten av varulvarna, natt 3

7. Klara.b, lynchad dag 2

8. Nathalie44, flyttade dag 2

9. Justbe

10. medde- uppäten av varulvarna natt 1- kom tillbaka natt 4

11. Fliza- flyttade dag 1, tillbaka dag 2

Det är NATT- ALLA PM TILL Lurvas11!!

demonen skall ovandla någon

siaren skall sia

ängeln skall skydda

den nya ulven skall välja ett offer

DL IMORGON FREDAG KLOCKAN 20.30!!!!

🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂

😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓

Pétit
9/5/13, 9:13 PM
#155

Åh! :D Jag visste det! :D Så glad nu! ^^ Men vem är det som har svartade ögon nu? Orolig..

----------------------------------

#154  Glömde lägga till " 2. Pétite - Ulvens offer natt 4 - skyddad av ängeln." även när DL är.

Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 Hjärta Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina

Candy123
9/5/13, 9:26 PM
#156

#155 slipper tyvärr int och ändra de vet inte vad som är fel men DL är ett ? Beror på när jag/lurvas får in pm om vem demonen vill omvandla…

🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂

😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓

Lurvas11
9/5/13, 9:51 PM
#157

Skrev in att DL är 20.30 imorgon, men de kan ändras beroende på de som #156 skriver.

Hälsningar Lurvas11Glad

Pétit
9/6/13, 2:11 PM
#158

Jag tycker att det är tyst i byn , var är alla?

Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 Hjärta Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina

Justbe
9/6/13, 2:41 PM
#159

jag var i skolan sen gick jag och handlade

Jag lever inte för att äta Jag äter för att leva.

Jag är en medis på Barnens iFokus.

lollynonna
9/6/13, 3:59 PM
#160

fick man vara med eller hur var det?

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Annons:
Justbe
9/6/13, 4:03 PM
#161

160# tror att medde tog över din plats, så fråga medde  eller candy123

Jag lever inte för att äta Jag äter för att leva.

Jag är en medis på Barnens iFokus.

Pétit
9/6/13, 6:53 PM
#162

Azzå , jag tycker att vi borde hjälpa ängeln. Hur ska hon veta vem varulvarna ska ta annars? Jag är rädd , för jag känner mig inte säker. :s Vi måste skriva , vem tror ni det är? Och vem tror ni ulven väljer som offer?

Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 Hjärta Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina

Justbe
9/6/13, 7:10 PM
#163

jag vet inte vem ulven väljer som offer, vill inte bli ond.

Jag lever inte för att äta Jag äter för att leva.

Jag är en medis på Barnens iFokus.

Pétit
9/6/13, 7:14 PM
#164

Huh.. Jag är rädd för natten. En av våra goda kan nu vara onda. Jag kan inte lita på dem personerna som jag litade på förut. Jag känner mig riktigt otryggt och vill helst bara fly. Men , jag ska vinna för min by! Se till att vi klarade det och det hemska molnet över oss försvinner så vi kan bli en helt vanlig by igen!

Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 Hjärta Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina

medde
9/6/13, 8:38 PM
#165

#160 Så har jag blivit tillsagt att ta över efter dig, vet inte varför men fick frågan och jag tackade ja,

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

medde
9/6/13, 8:40 PM
#166

Jag vet inte heller vem som blivit drabbat, men visst är man rädd och det hela känns obehagligt tycker..Kanske därför vi alla som är kvar i byn har nog låst om  våra dörrar och sitter tyst och vill varken höras eller synas.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Lurvas11
9/6/13, 10:50 PM
#167

När natten kom vaknade den nya varulven i sin stuga, förklädd till en helt vanlig bybo. H*n knäpte med fingrarna samtidigt som hon snörrade runt. -Så, tänkte h*n. Äntligen mig själv igen. Hatar att behöva vara utklädd till bybo! Varulven smög sig tyst ut ur sin stuga och fram till sitt offers stuga. Alla andra i byn sov tungt. Den lilla bybon låg och sov när varulven listigt smög sig in i stuga. Varulven kastade sig över bybon och när hennes kropp föll livlöst ner på marken ändrades hennes skepnad från en bybo till en ängel! Ängeln tittade en sista gång på varulven innan hon sedan föll i en djup sömn. Varulven tog en sista tugga innan h*n sedan sprang tillbaka till sin stuga. När morgonen kom samlades alla vid frukosten. De kände direkt att något var fel. Var är Pétit? De gick till hennes stuga och tänkte att hon kanske hade försovit sig, vilket hade hänt förut. Men när byborna kom in i sovrummet låg en medvetslöskropp, men vingar och gloria, lysande på golvet.

Varulven hade gjort sig av med Pétit, byns ängel.

** Roller från början:**

1. Bluebäst- lynchad dag 1 Bybo

2. Pétit Varulvarnas offer natt 4, skyddad av ängeln. Uppäten natt 5. Ängel

3. Spooki- Lynchad dag 3 Varulv

4. Lollynonna- flyttade natt 4 Bybo från början, men flyttade sedan och medde övertog rollen

5. Alvirpo- Uppäten natt 2 Bybo

6. Lizzie20- uppäten av varulvarna, natt 3 Bybo

7. Klara.b, lynchad dag 2 Varulv

8. Nathalie44, flyttade dag 2 Varulvsdemon från början, men Fliza övertog rollen.

9. Justbe- Siare

10. medde- uppäten av varulvarna natt 1- kom tillbaka natt 4- Den nya varulven. (Bybo från början)

11. Fliza- flyttade dag 1, tillbaka dag 2. Varulvsdemon, lynchad dag 4.

StjärnorDENNA LEK ÄR OAVGJORD!Stjärnor

Hälsningar Lurvas11Glad

Annons:
medde
9/6/13, 11:09 PM
#168

Men det här var väl ett härligt slut. Oavgjort tycker jag var ett bra sätt att sluta leken på . Tack för jag fick vara med och leka med er alla. Det var roligt.  Är gärna med i nästa lek..

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Pétit
9/7/13, 9:56 AM
#169

Öh.. -.-'' Jag visste att jag skulle skydda mig inatt men eftersom jag är så sjukt j@vla glömsk så skickar man såklart inget PM..

Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 Hjärta Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina

Pétit
9/7/13, 9:57 AM
#170

Men , jag hade iaf rätt sedan leken började om vem som var siaren. (:

Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 Hjärta Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina

Justbe
9/7/13, 10:00 AM
#171

Jag visste att petit var ängel ok jag visst typ allas roller

Jag lever inte för att äta Jag äter för att leva.

Jag är en medis på Barnens iFokus.

lizzie20
9/7/13, 12:16 PM
#172

Det var kul! Fast jag blev uppäten ganska tidigt…. Hoppas det kommer en till lek snart ;)

//Lisa :)

Mirinda
9/7/13, 1:30 PM
#173

Tittar bara in för att tacka för en spännande underhållning. 🌺

Jag hade lyckats lista ut vem som var ängel. Siaren visade väldigt tydligt att den visste saker som sen visade sig stämma. Så att Justbe överlevde var antingen ett mirakel eller så hade ni en väldigt skicklig ängel. Den jag inte alls lyckades genomskåda förrän den allra sista lekdagen/natten var varulvsdemonen. Och det var helt enkelt genom uteslutningsmetoden.

🙂Det är så kul att se er på BiF leka, för ni gör det verkligen med stort engagemang och stor skicklighet.👍

Vem har sagt att vuxna skulle vara smartare än barn? I den här leken funkar det inte så. Det är det som gör det så roligt. Magkänsla och timing är lika viktig som att kunna tänka i flera steg. Att hänga med och läsa i tråden och kunna minnas bra brukar också göra det lättare att genomskåda varandra.

_Lycka till nästa gång om ni fortsätter att leka!
_

Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare

tusstuss
9/8/13, 1:15 PM
#174

Hejsan! Jag skulle gärna vilja vara med i nästa lek! anmäler jag mig här, eller i någon anna tråd?

Portal Is Love, Portal Is Life.

Annons:
Lurvas11
9/8/13, 1:17 PM
#175

Det kommer komma upp en anmälningslista i denna tråd när de börjar bli dags för en ny lek :)

Hälsningar Lurvas11Glad

lizzie20
9/18/13, 5:56 PM
#176

Hej! Jag är verkligen sugen på att börja en till lek redan nu… hehe…. så vet ni om den nya leken kommer snart eller om det är lång tid kvar?😇😉

//Lisa :)

Justbe
9/28/13, 4:48 PM
#177

Hej jag undra när leken börjar igen

Jag lever inte för att äta Jag äter för att leva.

Jag är en medis på Barnens iFokus.

Justbe
9/29/13, 1:55 PM
#178

Tycker det är dags för en ny lek då det gått 3 veckor sen den förra avslutades. Någon som har lust att spela?

Jag lever inte för att äta Jag äter för att leva.

Jag är en medis på Barnens iFokus.

Candy123
9/29/13, 2:39 PM
#179

ANMÄLNINGS LISTA till varulvsleken 8 Lekledare: Candy123 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂

😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓

Bello_O
9/29/13, 2:43 PM
#180

#178 Jag! Känns som att det har gått en evighet😮

Medarbetare på Sheltie Ifokus.

Bello_O
9/29/13, 2:44 PM
#181

1 Bello_O
2
3
4
5
6
7
8
9
10

Medarbetare på Sheltie Ifokus.

Annons:
Lurvas11
9/29/13, 2:49 PM
#182

Tänk på att ta med hela listan! :)

---------------

ANMÄLNINGS LISTA till varulvsleken 8

Lekledare: Candy123

1 Bello_O








10

Hälsningar Lurvas11Glad

Stortroll
9/29/13, 3:06 PM
#183

Vill gärna vara med men vet inte hur man gör.

Anmälnings lista till varulvsleken 8

Lekledare: Candy 123

1 Bello_o

2 Stortroll

3

4

5

6

7

8

9

10

Titta gärna in här ---> Min blogg

Lurvas11
9/29/13, 3:11 PM
#184

#183 Kolla här så kanske du förstår :)

Hälsningar Lurvas11Glad

Stortroll
9/29/13, 3:14 PM
#185

tack

Titta gärna in här ---> Min blogg

lollynonna
9/29/13, 4:19 PM
#186

lekledare:candy 123

1.bello_0

2.stortroll

3.lollynonna

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Stortroll
9/29/13, 4:32 PM
#187

Vad är pm? Hur kommer jag dit?

Titta gärna in här ---> Min blogg

Klara.b
9/29/13, 4:35 PM
#188

#187 Meddelanden, finns under din profil och det där med inställningar osv högst upp på sidan :)

Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.


 

Annons:
Lurvas11
9/29/13, 4:37 PM
#189

#187 pm=Privata meddelanden. Det är det meddelanden du kan skicka och ta emot via iFokus. Högst upp i högra hörnet, precis under "logga ut" hittar du de 🙂

Hälsningar Lurvas11Glad

Stortroll
9/29/13, 4:54 PM
#190

Jag vet vad privata meddelanden är men inte att pm är en förkortning av privata meddelanden.

Titta gärna in här ---> Min blogg

tusstuss
9/29/13, 5:08 PM
#191

1.bello_0

2.stortroll

3.lollynonna

4. Tusstuss

5.

6.

7.

8.

9.

10.

Portal Is Love, Portal Is Life.

Justbe
9/29/13, 5:41 PM
#192

Lekledare: Candy123

1.bello_0

2.stortroll

3.lollynonna

4. Tusstuss

5. Justbe

6.

7.

8.

9.

10.

Jag lever inte för att äta Jag äter för att leva.

Jag är en medis på Barnens iFokus.

Stortroll
9/29/13, 6:08 PM
#193

Vad står DL för?

Titta gärna in här ---> Min blogg

Lurvas11
9/29/13, 6:55 PM
#194

Dl= deadline. Det är sista tiden att rösta på dagen, eller sista tiden för specialrollerna att meddela sitt val till Lekledaren på natten.

Hälsningar Lurvas11Glad

Spooki
9/29/13, 7:29 PM
#195

Lekledare: Candy123

1.bello_0

2.stortroll

3.lollynonna

4. Tusstuss

5. Justbe

6.Spooki

7.

8.

9.

10.

Åhh NINJA Ninja

Annons:
Justbe
9/30/13, 6:37 PM
#196

Jag skriver en kommentar utan anledning babla babla. Någon mer som vill vara med?

Jag lever inte för att äta Jag äter för att leva.

Jag är en medis på Barnens iFokus.

BlueBäst
9/30/13, 6:39 PM
#197

Lekledare: Candy123

1.bello_0

2.stortroll

3.lollynonna

4. Tusstuss

5. Justbe

6.Spooki

7.Bluebäst

8.

9.

10.

Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.

Medarbetare på barnens ifokusRegnbåge



BlueBäst
9/30/13, 6:40 PM
#198

åhh vad kul med en ny omgång!! Jag är dock typ expert på att dö först av alla haaaha

Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.

Medarbetare på barnens ifokusRegnbåge



Bello_O
9/30/13, 8:18 PM
#199

Jag har ett stort O på slutet inte en nolla cx

Medarbetare på Sheltie Ifokus.

Bello_O
9/30/13, 8:19 PM
#200

Lekledare: Candy123

1.bello_O

2.stortroll

3.lollynonna

4. Tusstuss

5. Justbe

6.Spooki

7.Bluebäst

8.

9.

10.

Ändrad!

Medarbetare på Sheltie Ifokus.

lollynonna
9/30/13, 8:29 PM
#201

hi sorri  cx

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Stortroll
10/1/13, 4:11 PM
#202

199 Jag skrev rätt trodde det blev fel.

Titta gärna in här ---> Min blogg

Annons:
Bello_O
10/1/13, 8:24 PM
#203

Jaa det var rätt:)

Medarbetare på Sheltie Ifokus.

Gogrisen
10/3/13, 5:13 PM
#204

ANMÄLNINGS LISTA till varulvsleken 8

Lekledare: Candy123

1.bello_O

2.stortroll 

3.lollynonna 

4.Tusstuss 

5. Justbe 

6.Spooki 

7.Bluebäst 

8. Gogrisen

9. 

10.

                      Hund Animals are all you need.Katt

Bello_O
10/4/13, 5:57 PM
#205

Fler?:3

Medarbetare på Sheltie Ifokus.

Alvirpo
10/4/13, 8:21 PM
#206

#198  Du är inte ensam om det haha😉

-----------------------

ANMÄLNINGS LISTA till varulvsleken 8

Lekledare: Candy123

1.bello_O

2.stortroll 

3.lollynonna 

4.Tusstuss 

5. Justbe 

6.Spooki 

7.Bluebäst 

8. Gogrisen

9. Alvirpo

10.

Candy123
10/5/13, 11:22 AM
#207

Kom igen en till behövs för att vi skall kunna börja leka :)

🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂

😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓

tusstuss
10/5/13, 12:07 PM
#208

KOM IGEN DÅ!!! Vi behöver bara EN till person.😕

Portal Is Love, Portal Is Life.

Gerbilles
10/5/13, 2:23 PM
#209

ANMÄLNINGS LISTA till varulvsleken 8

Lekledare: Candy123

1.bello_O

2.stortroll 

3.lollynonna 

4.Tusstuss 

5. Justbe 

6.Spooki 

7.Bluebäst 

8. Gogrisen

9. Alvirpo

10. Agnes99

Annons:
tusstuss
10/5/13, 2:28 PM
#210

WOHO! När börjar vi? :D

Portal Is Love, Portal Is Life.

Lurvas11
10/5/13, 2:40 PM
#211

Vi väntar någon dag till så alla har chansen att anmäla sig :)

ANMÄLNINGS LISTA till varulvsleken 8

Lekledare: Candy123

1.bello_O

2.stortroll 

3.lollynonna 

4.Tusstuss 

5. Justbe 

6.Spooki 

7.Bluebäst 

8. Gogrisen

9. Alvirpo

10. Agnes99

11.

12.

13.

Hälsningar Lurvas11Glad

Stortroll
10/5/13, 3:25 PM
#212

nej jag som väntar så😕

Titta gärna in här ---> Min blogg

Candy123
10/5/13, 3:35 PM
#213

Ni kommer att få anmäla er tills söndan klockan 3 OBS!! DL kommer att vara kl 16 på vardagar och kl 19 på heljar för jag har ganska mycket läxor och prov just nu och jag brukar laga dem på kvällarna.

🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂

😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓

Stortroll
10/5/13, 4:12 PM
#214

213 vilken söndag? idag? Om det är idag så har tiden gått ut.🤔

Titta gärna in här ---> Min blogg

Gerbilles
10/5/13, 4:15 PM
#215

#214 Det är lördag idag, så imorgon! 😉

Stortroll
10/5/13, 4:43 PM
#216

Glömde lite tröt så😴

Titta gärna in här ---> Min blogg

Annons:
Bello_O
10/5/13, 5:51 PM
#217

hoppas jag hinner om DL är kl 16 på vardagar för jag slutar 15 tis,ons,to och jag har 1km att cykla och 1km att gå:/

Medarbetare på Sheltie Ifokus.

Stortroll
10/5/13, 5:55 PM
#218

217 jag har läst igenom tråden ofta blir DL försenad. Du är inte ensam jag kommer hem klockan c 16

Titta gärna in här ---> Min blogg

Bello_O
10/5/13, 5:59 PM
#219

tur isf🥵

Medarbetare på Sheltie Ifokus.

Mirinda
10/6/13, 2:49 AM
#220

#213 Förlåt att jag lägger mig i. Men jag måste bara fråga:

Är det verkligen bra att ha deadline kl 16.00 på vardagar? Det finns risk att många inte hinner hem. Du kanske kan tänka på saken Candy?

Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare

Candy123
10/6/13, 12:28 PM
#221

Går det bättre om DL är kl 19?

🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂

😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓

Justbe
10/6/13, 1:59 PM
#222

skulle tro det 221# då är alla hemma skulle jag tro:)

Jag lever inte för att äta Jag äter för att leva.

Jag är en medis på Barnens iFokus.

Gogrisen
10/6/13, 3:22 PM
#223

Den bästa tiden att ha deadline på tycker jag är kl 21.00 på vardagskvällar, som vi har på MiF just nu. På helgen spelar det ingen roll för mig när det är.

Jag tränar tre kvällar i veckan och kan inte passa deadline vid 19 då. Jag kan inte vara med i lynchningsdiskussionerna alls dom dagarna om deadline är så tidigt på kvällen.

                      Hund Animals are all you need.Katt

Annons:
Candy123
10/6/13, 3:52 PM
#224

Det skulle nog gå att ha DL kl 21 men isåfall skulle uppdateringen komma kl 16 nästa dag

🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂

😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓

Gogrisen
10/6/13, 4:13 PM
#225

#224 Det är helt OK med mig. Uppdatera när det passar dig.🙂

                      Hund Animals are all you need.Katt

Stortroll
10/6/13, 8:09 PM
#226

Bättre för mig då hinner man ju rösta

Titta gärna in här ---> Min blogg

Upp till toppen
Annons: