Annons:
Etikettdjur
Läst 723 ggr
fliza
9/14/13, 10:46 AM

Ditt dröm djur

Om du får bestämma ett djur i värden att ha so ditt djur vad skulle det då vara? Och va skulle du vilja göra med djuret?

Min dröm är ju att hålla på med hästar och ha ett eget stall som mamma hade. Så jag väljer solklart en häst ❤️ Jag har 7st favorit raser så jag vet inte vilken av dom. Men knabstrupper har alltid vart min absoluta favorit ras, så en knabstrupper häst skulle det nog bli. 

Jag vet att jag kommer få en runt 18 års ålder om jag inte börjar röka så det är något jag aldrig kommer göra.

Min dröm är ju också att bli hoppryttare så jag skulle nog vilja tränna hoppning med den.

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

 

Annons:
linn8
9/14/13, 10:52 AM
#1

Antingen ett hundstall för att hjälpa hundar och självklart ha minst en egen hund och köra agility:) Eller ha en häst och träna hoppning. Om det gick puma.

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

lizzie20
9/14/13, 11:00 AM
#2

Jag skulle vilja ha en haflinger!!! Älskar den rasen :) då skulle jag rida i skogen, hoppa, tävla och mest ha kul ;)

//Lisa :)

fliza
9/14/13, 12:02 PM
#3

1 2# det låter underbart =)

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

 

Lavèn
9/14/13, 12:50 PM
#4

jag har ju mina drömdjur, kor, hästar o höns…

men om det var vilket djur som helst skulle det vara en sengångare, är så fasenerad av dem och när jag fick klappa en för första gången i sommar ville jag ha en mycket mer!!

Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens  🙂

[GerbilLooover]
9/14/13, 1:20 PM
#5

Har mitt drömdjur redan, gerbiler, men annars, en sånhär :3 fast riktig då, hittade ingen bra bild på det och det blir bara suddigt när man print screenar från musikvideon.

Lavèn
9/14/13, 1:53 PM
#6

#5 vet du vad de heter?

Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens  🙂

Annons:
[GerbilLooover]
9/14/13, 2:04 PM
#7

#6 Nepp, det finns inga sånna djur på riktigt, men det skulle va rätt awesome att ha en :3

Lavèn
9/15/13, 3:19 PM
#8

#7 Haha!Aaa skulle jag inte säga nej till ;)

Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens  🙂

Upp till toppen
Annons: