Annons:
Etikettlekar-och-bus
Läst 861 ggr
lollynonna
10/4/13, 6:35 PM

halooween utstyrsel

vad ska jag vara på halooween? jag hade tänkt vara zombie/frankenstain men hittar inte det jag behöver. så vad ska jag vara? jag har ett helt lakan som jag får göra vad jag vill med. hade tänkt köpa peruk  och lite andra läbbiga saker som  spindlar och sånt. och ni kan gärna skicka bilder på era kostymer🙂

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Annons:
Jossangizmo
10/4/13, 6:58 PM
#1

Om du ska vara zombie kan du ta gamla kläder som du gör hål i, skitar ner dem och skvätter röd färg :)


[GerbilLooover]
10/4/13, 7:50 PM
#2

tror inte jag ska klä ut mig eller nått och tror inte vi kommer ha halloween disco det här året, så då slipper jag gå på de (c:) men om jag måste så ska jag göra en Corey Taylor mask x)

lollynonna
10/4/13, 8:03 PM
#3

1 ska man rulla i gräs och sånt då…? vilken färg på kläderna tror du funkar? har ni tips på bra grönt smink då, jag är allergisk mot det vanliga som de säljer på typ leksaks butiker😕

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

karro1999
10/4/13, 8:19 PM
#4

Jag tror jag ska vara en Taylor Swift djävul😈 Men om jag är det känns det som att jag hatar henne

[SporeDiatrymisss]
10/4/13, 8:39 PM
#5

Bli en riktigt creepy psykopat! Eller nån creepypasta, typ som Jeff the killer eller Jane the killer! :-) 

Om du ska vara en psykopat ska du ta nån gammal tröja och kladda ner ärmarna med fuskblod FULLSTÄNDIGT! Skvätt ner fejset med fuskblod och ha en fuskkniv med fuskblod. Ha gjärna fuskblod på händerna, i och runt munnen och på någon amman valfri plats. Gå med ett creepy smile nästan alltid, du kan vila när ingen tittar dock.

Heheheee… >:-D

lollynonna
10/4/13, 9:32 PM
#6

#5 XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDDXDXDXDXD

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Annons:
tusstuss
10/4/13, 9:41 PM
#7

#6

Asså skitbra ide! >:3 Nu måste jag testa det för dethär året haloween.

Portal Is Love, Portal Is Life.

Jossangizmo
10/6/13, 4:47 PM
#8

#3 Ja, eller typ gnugga på jord. :) Vita kläder gör att det ser smutsigare och "värre" ut :)


lollynonna
10/6/13, 5:27 PM
#9

#8 ok ska prova det då :P

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

[lillakaninen]
10/7/13, 7:46 AM
#10

Haha även fast det halvt är min stil ska jag vara emo xd Planerar att vara lite yolo och färga håret rosa också även fast mamma kommer bli arg då ^^ Eller så ska jag vara typ Samara från the ring elr nåt sånt kul :)

[etsan]
10/9/13, 3:39 PM
#11

Jag ska gå med min bästis, hennes lillasyrra och hennes lillasyrras två kompisar. Jag och min bästis får 100 kronor var om vi gör det för de är för små för att vara ute själv, annars brukar inte jag klä ut mig, men nu måste jag nog göra det… xD Tror jag ska ha vanliga svarta kläder mycket svart ögonskugga och platta håret, det räcker nog, jag är ändå så läskig! :D

stinabest
10/9/13, 6:43 PM
#12

Tror jag ska vara Jigsaws docka från saw eftersom jag älskar filmerna! >:)


Stortroll
10/9/13, 7:23 PM
#13

Det ska vara en halooween uteritt på ridskolan där jag går. Har tänkt att klä ut mig till katt. Inte särskillt (stavning) läskitt men.

Titta gärna in här ---> Min blogg

Annons:
[ElinTjej]
10/10/13, 7:36 AM
#14

Jag ska vara psykopat hade jag tänkt. Vi ska ju vara utklädda i skolan också.. då blir jag nog nått mindre läskigt med tanken på att vi går på samma skolgård som F klass-3 klass.. då blir jag nog.. Kan nån ge mig tips på vad jag ska va i skolan???? O.o

Upp till toppen
Annons: