Annons:
Etikettdjur
Läst 1014 ggr
linn8
10/13/13, 10:22 AM

Häst vana?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Hur stor häst vana här ni?(häst vana-vet hur man ska vara i stallet och hantera hästarna) hur stora hästar är du van vid?

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

Annons:
linn8
10/13/13, 10:24 AM
#1

Jag har häst vana. Sköter hästar mellan 98-150 cm mankhöjd

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

[JollyJustin]
10/13/13, 10:33 AM
#2

Jag förstod inte riktigt meningen så tog ingen men ifall du mena att man är van i hästar så skulle jag tagit mycket

Candy123
10/13/13, 11:09 AM
#3

Jag har varit med hästar/ponnyer ända sedan jag var ca 5år och nu har vi en egen, så jag skulle nog säga att jag har ganska stor häst vana :)

🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂

😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓

[JollyJustin]
10/13/13, 11:12 AM
#4

Eller sådär kanske.

[etsan]
10/13/13, 5:55 PM
#5

Jag tog mycket, jag har haft egen häst förut och ridit på ridskola i 9 år och har sköthäst och haft foderhäst och medryttarhäst sedan min kusin fick ta över min häst (shettis) när jag växte ur han.

Bello_O
10/13/13, 8:04 PM
#6

jag har ridit sen jag var 3 år😇

Medarbetare på Sheltie Ifokus.

Annons:
Lavèn
10/13/13, 9:21 PM
#7

Jag bor mitt ute i stallet med små minishettisar, gotlandsruss och tinker, så jag är jätte häst van, en utav dem har som hobbi att bussa o testa om man kan göra som man vill

Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens  🙂

panini
10/14/13, 3:38 PM
#8

Jag har mycket häst vana. Det största jag har ridit är D-ponny :)

medde
10/15/13, 10:37 AM
#9

Jag skrev "jätte mycket". Men blir man verkligen fullärd då det  gäller hästar. jag tycker det inte i alla fall, 

Men jag har haft hästar under många år, under flera år hade jag eget stall och hyrde ut stallplaster. under den tiden födde jag upp några egna hästar. Jag började med ridhästar för att sedan gå helt över till att enbart ha travhästar. Som jag tränade för travet.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[etsan]
10/15/13, 6:25 PM
#10

Oj juste, den största häst jag hanterat och ridit är min fasters jättesnälla och jätte stora Degistivio som är 1,76 cm i mankhöjd. Väldigt stor men hur snäll som helst.

Upp till toppen
Annons: