Annons:
Etikettallt-mellan-himmel-och-jord
Läst 365 ggr
linn8
10/19/13, 4:52 PM

Gillar du...

…snö? Skriv varför oxå!

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

Annons:
Jesperlinden97
10/19/13, 4:53 PM
#1

Ne, snö är kallt. Enough said.

You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus

linn8
10/19/13, 4:53 PM
#2

Jag ÄLSKAR snö:D! Man kan göra vad man vill med det. PS det är inte kallt om man inte är nakenXD

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

Jesperlinden97
10/19/13, 4:55 PM
#3

#2 Haha, klart det fortfarande är kallt även om du tar på dig mycket kläder!

You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus

[JollyJustin]
10/19/13, 4:58 PM
#4

Klicka nej för det mesta är bu

Dåligt: Kallt, Snö i ansiktet, skotta, gå med för varma kläder , frysa hela tiden , sjuk ,  djur fryser ihjäl m.m

Bra: Kramsnö,Skidor, pulka , första snön

linn8
10/19/13, 4:59 PM
#5

#4 du ska utgå från dig själv inte djuren:)

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

[JollyJustin]
10/19/13, 5:00 PM
#6

Jaja… :)

Annons:
[etsan]
10/19/13, 9:55 PM
#7

Såklart, dte är vitt, mysigt, fluffigt, skidor, snöbollskrig (spöa ner storebrorsan) snömuoa folk, slalom och ja, sånt. :D

Lavèn
10/20/13, 12:01 AM
#8

#4 om djuren lever ute från sommaren till hösten så får de vinter päls (om det inte är ett djur från varmare ställe som man har som husdjur)

Men jag älskar snöö! vinterpäsen på hästarna, fint, älskar att frysa(låter konstigt jag vet) finns massa bra saker med det! 😃

Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens  🙂

panini
10/20/13, 12:13 AM
#9

Jag gillar och hatar snö! Jag hatar snö för det är kallt, jag kan inte cykla till skolan och måste då gå istället, man fryser, det vara jättelänge. Jag gillar snö för att då får islandhästarna tjock och mysig päls, man har en anledning för att sitta inne och spela Happy Wheels hela dagarna, det är mysigt att titta ut genom fönstren och se när de fallet ner från himmelen. Jag tycker att det borde bara vara snö på julafton och nyår, det är speciella tillfällen och då är det mysigt med lite snö ute :)

Stortroll
10/20/13, 2:31 PM
#10

tog nej men både ja och nej blir fel.

Nej: kallt, måste ha på sig mycket kläder och mörkt.

Ja: kul

Titta gärna in här ---> Min blogg

[[tjattehonung]]
10/20/13, 6:08 PM
#11

Självklart!!! Man kan göra snölyktor och åka snowracer, dessutom är det mysigt på julafton med snö. Och i skolan får man bomba vem man vill på crossbanan! I år ska jag hämnas……

Gogrisen
10/20/13, 9:30 PM
#12

Jag älskar snö! Snöbollar,snögubbar,åka pulka,mula folk och varm choklad.

                      Hund Animals are all you need.Katt

Upp till toppen
Annons: