Annons:
Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 1407 ggr
medde
10/23/13, 5:03 PM

Medarbetare sökes

Barnens behöver Medarbetare. Hoppas just kanske  du vill bli en av oss här på sajten.

Du ska naturligtvis ha ett brinnade intresse för sajten och tycka det är väldigt kul att skriva här på sajten, och även starta nya trådar med både nyttiga saker som till exempel skolan! Självklart massa bus också.. Vi är ett toppen fint gäng härinne på sajten och vi ser fram imot en till i vårat trevliga gäng. Du ska hjälpa till att svara i trådar, se till att ingen svär eller är dum mot någon. Vara en god kamrat här på sajten.

Vi söker en person som utöver att delta i den dagliga aktiviteten på sajten även kan bidra till att den utvecklas i en positiv riktning genom att bjuda in nya medlemmar och genom att se till att god stämning råder i forumet.

                     Medarbetare sökes. 

Men du ska ha tid för det här, skolan och läxor ska inte bli lidande för att då "måste" in och skriva.

Om du är intresserad skicka ett pm till mig och berätta lite om dig själv.

Tyvärr så vill jag säga nu direkt att om vi får in många som vill bli Medarbetare, så är det ett måste att säga nej till någon eller några. Vilket är väldigt ledsamt, men i behöver i jämna mellanrum nya medisar, så ge inte upp! Blir det inte nu så vem vet kanske nästa gång är det din tur!

Mvh medde

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
Stortroll
10/23/13, 6:19 PM
#1

är det ålders gräns?

Titta gärna in här ---> Min blogg

Gerbilles
10/23/13, 6:22 PM
#2

#1 Nej, det skulle jag inte tro. Bara du är under 16 år så, eftersom det här är Barnens. 🙂

Stortroll
10/23/13, 6:27 PM
#3

Ja det är jag

Titta gärna in här ---> Min blogg

medde
10/23/13, 8:40 PM
#4

Stämmer mycket väl i det svaret du fick av Agnes99. Då det ingen vuxen medis vi säker till sajten..I den "vuxna" delen är vi helt komplett och vi hade senast JossanGizmo som blev en av våra vuxna medisar då hon blev över 16 vilket var en bra övergång..

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

medde
10/23/13, 8:50 PM
#5

Jag har fått superfina pm vilket är super kul men eftersom tråden kom ut i dag så vill jag berätta att jag kommer inte bestämma mig i dag. Det kanske blir om några dagar. Det är för jag vill alla som vill ska få chansen att höra av sig och få en chans att bli medis. det är ju synd om man missade tråden för man inte var inne på någon dag. Samt att jag ska ta med mig mina tankar och tala med dom andra medisarna på sajten. Vi alla är med och tycker och tänker  till. vilket även med nya medisen kommer att få vara med om en dag om vi söker en till vid senare tillfälle. 

Så fortsätt att höra en er, och jag lovar jag och vi på sajten kommer att berätta så fort vi vet och har bestämt oss.

Mvh medde😃

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

medde
10/30/13, 1:30 PM
#6

Hej alla

Nu har den här tråden varit ute ett tag, och jag tror de flesta har hunnit sett det. Så i och med det så börjar vi i admin med vårat arbete.. 

Tack till er alla som skickat pm. Vi kommer att höra av oss snart

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
Upp till toppen
Annons: