Annons:
Etikettskolan-och-fritids
Läst 1020 ggr
nelliececilia
11/3/13, 4:16 PM

nejjjjj

det kan inte vara sant de är skola imorgon ååååå!!!! visst det ska bli kul att träffa kompisar och så men att stressa till skolan på morgonen
liksom behöva gå upp tidigt för att stressa till skolan och sådana saker! och det är ju viktigt att gå till skolan men det är ju inte lika kul som viktigt!men jag får göra det jag gillar mest i skolan……..  vara med mina älskade bästa kompisar någonsin!!! men det är fortfarande jobbigt att stressa till alla lektioner! mm.                                            men det är ju kul om man kanske gillar något speciellt ämne kanke jag vet inte för jag gillar knappast  något i skolan. gillar ni skolan?      vilket ämne gillar ni mest? jag gillar nog musik mest av alla ämnen eller sy slöjd!!!!!!😭

Annons:
karro1999
11/3/13, 5:47 PM
#1

jag tog njaa jag är inte helt galen i den, jag gillar sv och eng

Josefinaaa
11/3/13, 5:57 PM
#2

Skolan är det värsta som finns! Men nu är jag sjuk så blir ingen skola för mig imon..

Nemo, Bamse, Tage, Trixi, Sprallis ❤️

[JollyJustin]
11/3/13, 6:01 PM
#3

ÅÅÅÅÅÅHHH!!!!! Jag vill inte ha skola heller D: :(((((

ÅÅÅHHHH!! NEJ NEJ NEJ!! BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

JAG ÄR INTE KLAR MED LÄXORNA ÄNS :( 😭

#2 Lycko dig! 😭 Jag vill också vara sjuuk!🤓

Lavèn
11/3/13, 6:14 PM
#4

Jag älskar skolan! Älskar att lära mig nya saker. fask är sjukt stressad

Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens  🙂

Josefinaaa
11/3/13, 6:20 PM
#5

#3 inte så kul att ha ont i halsen, 40 graders feber, ont i hela kroppen, yrseln, må illa, världens huvudvärk, iskall om händer och fötter men kokhet på resten av kroppen, jätte förkyld, öroninflammation och vätska som rinner i ögonen hela tiden.. Skulle hellre velat gå till skolan, vilket annars aldrig händer;)

Nemo, Bamse, Tage, Trixi, Sprallis ❤️

ladusvalan
11/3/13, 6:54 PM
#6

Ja tycker skolan är skoj

Vinter är skoj

Annons:
[etsan]
11/3/13, 9:23 PM
#7

Jag vet att det låter lite konstigt men jag verkligen ÄLSKAR skolan! Det är ju jättekul! Och jag tycker (konstigt nog) att det är skönt att gå upp på morgonen. Jag är en sådan är person som varje dag vaknar innan veckarklockan , kastar sig upp och är superglad att det är en ny dag. Haha, låter lite underligt kanske.

DanceDiddi
11/3/13, 10:48 PM
#8

Jag tog "jag gillar skolan". Det är kul. Drygt att vakna tidigt. Prov är också drygt. Alla läxor är dryga. Kompisar är bra mm. Älskar bild och hemkunskap.

Hälsningar mig, Brownie och Ville Pussmun

Josefinaaa
11/3/13, 11:33 PM
#9

#8 bild och hemkunskap är mina favorit ämnen ^^

Nemo, Bamse, Tage, Trixi, Sprallis ❤️

DanceDiddi
11/4/13, 8:08 AM
#10

#9 yay!

Hälsningar mig, Brownie och Ville Pussmun

[etsan]
11/4/13, 3:40 PM
#11

Inatt drömde jag att det kom fram en tant från komunen från vår skola och sa "viktigt alla barn, idag ska ni ha NP i HK" då blev jag jätterädd och vaknade ;)

Upp till toppen
Annons: