Annons:
Etikettskolan-och-fritids
Läst 1208 ggr
Stortroll
11/19/13, 4:15 PM

Skolan

Hur har hade ni det i skolan i dag?

Titta gärna in här ---> Min blogg

Annons:
Stortroll
11/19/13, 4:16 PM
#1

jag är så iriterad på vår mat tant Smiley nounours cuisinier 49205.gif

Titta gärna in här ---> Min blogg

linn8
11/19/13, 4:18 PM
#2

Helt ok

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

Stortroll
11/19/13, 4:18 PM
#3

oj oj

Hon skäller på alla som kommer typ tre minuter över halv.

Titta gärna in här ---> Min blogg

linn8
11/19/13, 4:18 PM
#4

#3 varför? Låter onödigt…

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

Stortroll
11/19/13, 4:31 PM
#5

#4 vet inte vi slutar halv men hon säger att vi måste gå till mellis (mellanmål) så fort som möjligt. Men vi har idrott sista passet på tisdagar och måste hinna dursha, (stavning) en tjej han inte dursha (stavning) bara för att hon inte ville få skäll som vi fick föra veckan.
😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡

Titta gärna in här ---> Min blogg

Spooki
11/19/13, 4:53 PM
#6

Jag har haft det ganska jobbigt idag😢 fast nu är det över😃 och det kommer bara massor fler skoldagar😭.

Åhh NINJA Ninja

Annons:
[[tjattehonung]]
11/19/13, 5:31 PM
#7

Hade fika sista lektionen, så vi fick kakor. Innan så hade vi läxförhör i SO😕Tyvärr var det inte som för 2 veckor sen, då stod läraren och berättade historier om när han var liten hela lektionen….

[ElinTjej]
11/19/13, 6:17 PM
#8

haft en helt super bra dag i skolan ;) Vi har fått glass idag p.g.a. att en kille i vår klass fyller år idag, och då bjöd han på glass ;) Fast skolmaten idag var väll sådär :/ På musiken körde vi en tävling. Tjejerna VS Killarna! Tjejerna vann! :D Ja, sen hade vi lite fler lektioner ;) Idag slutade vi kl. 2. Emm, ja. Det var min dag ;)

tusstuss
11/19/13, 7:49 PM
#9

Det sög. :P Vi hade prov i musik, jag GILLAR musik, men vi hade bara tråkigt prov om typ hur instrument är uppbyggda. Lunchen SÖG, men som tur är so finns det chocolate-bars i tränignshallen där vi har gympa, så jag sket i lunchen och åt choklad istället. 😃

Portal Is Love, Portal Is Life.

DanceDiddi
11/19/13, 8:53 PM
#10

Hade samma vanliga dag som alla andra dagar…

Hälsningar mig, Brownie och Ville Pussmun

Weasley
11/19/13, 9:29 PM
#11

Har samma dag som elintjej!

Trololololololololololo

stinabest
11/20/13, 4:42 PM
#12

Braaaaa!!! :D Här är det frost och det ser ut som snö och så glittrade det så fint i alla träden och solen sken mellan molnen och det var så kallt att jag kunde ha min nya vinterjacka och alla i min klass var sådär goa som vanligt och jag hade en sådan gryyyyyym jullkänsla att jag var sådär hyperglad och ingenting var dåligt.

Är fortfarande en aning hyper btw.


Jossangizmo
11/20/13, 7:09 PM
#13

Det har varit bra, lite långtråkigt bara :)


Annons:
[[tjattehonung]]
11/20/13, 7:43 PM
#14

är less på skolan, var bara tråkiga lektioner idag. Och så är det inte så roligt att typ varje lektion få höra att man går i den bråkigaste klassen på hela skolan…..😕

tusstuss
11/21/13, 6:05 PM
#15

Skitmat idag igen. Sket i att äta någonting och köpte en smörgås med kalkon och ost, plus en äppeljuice när lunchen var slut.

Portal Is Love, Portal Is Life.

Candy123
11/21/13, 6:07 PM
#16

Var inte till skolan idag :) då jag och mamma skulle till vet och kastrera våra kaniner :)

🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂

😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓

[ElinTjej]
11/22/13, 2:16 PM
#17

jag har haft en super bra gympa lektion idag!! :D

Gympaläraren delade in alla i klassen i "par". Jag blev med en som heter Thea. Sen var det en i "paret" som skulle springa en hinderbana, och den andra skulle göra någon slags styrketräning i mitten av gympasalen. När den som sprungit runt i hinderbanan har sprungit ett varv så ska den byta med den som styrketränar så man får göra både och :)

Det var super roligt!! Bästa gympa lektionen på väldigt länge!! 🙂

Stortroll
11/22/13, 4:51 PM
#18

Alla i hela skolan var och åkte skridskor. Det var super roligt!

Titta gärna in här ---> Min blogg

Upp till toppen
Annons: