Annons:
Etikettallt-mellan-himmel-och-jord
Läst 451 ggr
Lurvas11
2014-01-12 23:01

Drömmar och mål

Har ni någon speciell dröm eller något mål som ni vill nå? Och hur jobbar ni för att nå målet eller drömmen?

Hälsningar Lurvas11Glad

Annons:
>Totoo
2014-03-13 18:09
#1

Min dröm är att bli världens största författare! 😃 Sikta högt, för om man missar, träffar man stjärnorna!
   Eller är det ett mål?

Hur jag försöker nå min dröm? Jag försöker skriva så mycket som möjligt och läsa böcker av alla möjliga slag!

Alexxiis
2014-03-13 20:04
#2

Min dröm är att bli världskänd hoppryttare inom ridsport! :D

Jag rider på ridskola och har gjort det i snart 7 år. På sikt kommer jag även att skaffa medryttare så jag utvecklas för fullt :P

[Bambis]2
2014-03-14 09:02
#3

Jag skall välja spanska som tillvals ämne i 7:an så att jag sedan efter gymnasiet kan åka till Gran-Canaria och jobba som en djurskötare eller något :) det är mitt mål! :) annars skulle det väl vara rätt kul att bli världskänd också ;)

Jossangizmo
2014-03-14 13:50
#4

Mitt mål är att åka till Australien och förhoppningsvis plugga eller jobba där. Då kommer jag jobba som djurskötare. Just nu håller jag på att spara pengar men kommer tyvärr inte räcka långt pga att jag ska ta körkort.


[MARWAKE]
2014-03-14 21:32
#5

Jag vill flytta till Falun och börja med Backhoppning och tävla i OS! Eller börja med speedskiing! Ja, eller både och :P Fast mamma vill inte det… det kan man ju förstå… Under denna vecka har jag varit i Idre och idag var jag och kollade på när dem tränade speedski i Chocken. Det gick riktigt fort kan jag säga…

Upp till toppen
Annons: