Annons:
Etikettallt-mellan-himmel-och-jord
Läst 2071 ggr
[Hallons]
2014-01-22 22:34

Reborns

Hej! Detta är min lilla tråd. För dig som är nyfiken, tycker det är kul eller har Reborns. Vad är en reborn? En reborn är en docka! som verkligen liknar en riktig bebis. Den väger som en bebis, ser ut som en bebis och har till och med samma klädstorlekar som en bebis har. Detta kan ju låta läskigt… Men för mig är detta en möjlighet för de som inte har barn, vill ha barn, eller inte kan få barn. En reborn tar lååång tid att göra, flera månader.. Det ligger timmars arbete bakom varje docka… Och det är en förklaring till det höga priset… Detta är då en egen tråd för min alldeles egna reborn Molly. Jag älskar henne och hon är som min bebis. Snart kommer hennes bror. Collin kommer han heta,, jag samlar just nu ihop pengarna till honom! Molly: väger ca 2,4kg. Är ca 52 cm lång och har brunt hår och gråa ögon. Typiskt: molly klär bäst i orda, mössor och kjolar Collin: väger ca 2,5kg (minns inte riktigt) är ca 50cm lång och har inte mycket hår på huvet ;) typiskt: Vi får se hur Collin triv här hemma och vad som är typiskt för honom när han kommer.

Annons:
[Hallons]
2014-01-23 09:57
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Molly: Idag har min lilla tjej ätit lite välling och fått en ny body. :)

[Hallons]
2014-01-23 09:59
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Molly

Blodfot
2014-01-23 12:38
#3

äter det och sånt också?

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

[Hallons]
2014-01-23 12:53
#4

#3 det väljer du själv, vissa har bara sina reborns som hobby eller samlingsprojekt medan andra har de som bebisar. Men de kan inte själva äta eller blunda. Utan ögonen/munnen är alltid stängd/öppen 😉

Denna kommentar har tagits bort.
[Hallons]
2014-01-23 21:12
#6

#5 du får inte ge reklam för andra sajter här på barnens ;)

Annons:
Weasley
2014-01-23 21:22
#7

Kan den typ "prata"?

Trololololololololololo

[Hallons]
2014-01-23 21:48
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

#7 vissa reborns kan det. Då har de någon typ av högtalare med baby skrik i "magen" men vanligt vis.. Nej. De är liksom dockor. Tänk såna som man köpte som liten kanske? Fast mycket finare, större och väger som en riktig bebis!! Molly: Idag har molly fått nya kläder!! Här är en gammal vinterbild

Flöffo
2014-01-27 21:53
#9

Jag var inne på din blogg för några dagrar sen. Trodde först att det var riktiga bebisar tills jag gick in på reborns iFokus. :P

//Flöffo

[Hallons]
2014-01-27 22:02
#10

#9 lätt att tro det! :)

Upp till toppen
Annons: