Annons:
Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 2763 ggr
medde
1/30/14, 10:30 AM

Medarbetare sökes

Barnens behöver Medarbetare. Hoppas just kanske  du vill bli en av oss här på sajten.

Du ska naturligtvis ha ett brinnade intresse för sajten och tycka det är väldigt kul att skriva här på sajten, och även starta nya trådar med både nyttiga saker som till exempel skolan! Självklart massa bus också.. Vi är ett toppen fint gäng härinne på sajten och vi ser fram imot en till i vårat trevliga gäng. Du ska hjälpa till att svara i trådar, se till att ingen svär eller är dum mot någon. Vara en god kamrat här på sajten.

Vi söker en person som utöver att delta i den dagliga aktiviteten på sajten även kan bidra till att den utvecklas i en positiv riktning genom att bjuda in nya medlemmar och genom att se till att god stämning råder i forumet.

Men du ska ha tid för det här, skolan och läxor ska inte bli lidande för att då "måste" in och skriva.

Om du är intresserad skicka ett pm till mig och berätta lite om dig själv.

Tyvärr så vill jag säga nu direkt att om vi får in många som vill bli Medarbetare, så är det ett måste att säga nej till någon eller några. Vilket är väldigt ledsamt, men i behöver i jämna mellanrum nya medisar, så ge inte upp! Blir det inte nu så vem vet kanske nästa gång är det din tur!

Mvh medde

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

  • Redigerat 9/21/20, 7:06 PM av Niklas
Annons:
medde
1/31/14, 11:22 AM
#1

TACK!   Till er som skickat pm till mig alla är verkligen bra och mycket trevliga. Vi kommer att vänta till i helgen att ta bort denna tråd, så kanske fler inte missar den. Men till er som skickat redan och kanske väntar på ett svar. Jag kommer att ta upp med våran admingrupp på sajten under helgen frågan ang sajten nya medis.   Så jag kommer därefter höra av mig i denna tråd hur vi har bestämt. 

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Dumlesfumle
2/8/14, 6:31 PM
#2

När får man veta vilka som blir Medarbetare? *spänd* :D

medde
2/9/14, 6:07 PM
#3

Det kommer att meddelas nu under början av vecka,

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Dumlesfumle
2/14/14, 7:56 PM
#4

Hmm nu har ju nästan hela veckan gått? (jag är väldigt punktlig) ;)

axa
2/15/14, 1:22 PM
#5

Kan man fortfarande pm:a?🙂

axa
2/16/14, 2:26 PM
#6
Annons:
Dumlesfumle
2/23/14, 4:59 PM
#7

Ehm det har gått rätt lång tid nu…?

axa
2/23/14, 6:18 PM
#8

Varför inga svar? :(

 antar att man inte kan pm:a längre, men ska inte Medarbetare vara aktiva och svara?

[MARWAKE]
2/23/14, 6:48 PM
#9

Ja det har gått rätt så lång tid nu och inga svar ju :P

Justbe
2/24/14, 8:51 PM
#10

Har mycket i skolan så kommer inte kunna vara inne här resten av veckan pga läxor och skolan.

Jag lever inte för att äta Jag äter för att leva.

Jag är en medis på Barnens iFokus.

Gittan
2/25/14, 10:37 AM
#11

Att det inte kommit svar kan bero på att sajtvärden inte haft möjlighet eller tid att ordna till detta med Medarbetare ännu, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Upp till toppen
Annons: