Annons:
Etiketttv-film-och-bio
Läst 2249 ggr
Dumlesfumle
2014-02-02 22:08

Pa (ponnyakuten)

Hejsan! Är det någon rolig filur här inne som kollar på Pa (ponnyakuten)? Det går på Svtb kl 19.00 varje söndag. 

Berätta gärna lite om programmet och dina åsikter kring det. Kanske rider du och vill vara med eller liknande? 

Själv rider jag inte men jag gillar PA jättemycket. :)

Annons:
Alexxiis
2014-02-02 22:11
#1

Jag kollar på Ponnyakuten. Älskar programmet då jag dessutom rider själv och man får väldigt bra tips! Dock blir jag alltid så sugen på att skaffa häst när jag kollar på hästprogram (dock så får jag tyvärr inte skaffa häst pga tidsbrist mm..) 

Åh jag har verkligen förälskat mig i det arabiska fullblodet som är med, den är så söt att man smälter! 😍 Har alltid gillat arabsika fulllblod! :)

pinocchio96
2014-02-02 22:15
#2

Följer med spänning! Har följt serien sen den startade :))
Jag rider och har gjort sen några år tillbaka men tror även programmet lockar rätt många icke-hästintresserade :)
Dock kan jag bli lite irriterad på att de börjat lägga så mycket energi på att snacka och filma vyer osv.. Första säsongen och nu denna är ganska stor skillnad på, jag tycker inte det är någon förbättring! 

Menmen tittar med glädje vidare :)

Alexxiis
2014-02-02 22:28
#3

#2 Åh håller med, speciellt i andra avsnittet tror jag att det var. Då var det bara massa snack :( Mycket snack denna säsongen precis som du säger men hoppas det blir bättre!

Och förresten jag blev super chockad när dom fick sova i tält :o

Dumlesfumle
2014-02-02 22:29
#4

#2 #3 kunde inte sagt det bättre själv! Håller med er! :)

Ebbzenbabbzen
2014-02-04 17:27
#5

Jag tycker det är bra (jag rider också!:)) men jag håller med dig #2 !

Friends are like potatoes, if you eat them they die….;) 🐹🐴🏇 appelkvistens.weebly.com

[etsan]
2014-02-04 18:45
#6

håller med dig #2 . Har kollat på alla säsonger utom denhär och förra för då tröttnade jag. Började bli så tråkigt. På den tiden jag kollade red jag och hade sköthäst och medryttarhäst men nu efter jul la jag av helt med ridningen då jag inte har tid.

Annons:
Upp till toppen
Annons: