Annons:
Etikettskolan-och-fritids
Läst 892 ggr
Weasley
2014-02-04 07:18

Världens bästa teknik idé!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! På tekniken ska vi göra en bil i trä och kartong. Bilen har riktig motor (inte en bilmotor) och så kan kan styra genom att använda en svitch som vi har gjort. Buppe (för vår tekniklärare heta) säger Switch men jag säger styrkontroll (för det är ju det!) Sedan, ska det antagligen sitta en gubbe i bilen, och jag har kommit på en jättebra! Här är ritningen, men först skriver jag stegen (vad man ska göra i tur och ordning) när man har gjort trämodellen som jag har kommit på. 1. klä in överkroppen i papper (samma papper runt) 2. Klä in armarna i papper (hela runt) 3. Klä in benen i papper (lika som armar) OBS! Bara smalbenen 4. Klä in höfterna i papper 5. Klä in lår i papper 6. Sätt på händer och fötter 7. Måla ansikte Det finns en rund boll på ritningen, och gubben sitter ner, och jag ritade den framifrån (inte mitt bästa) och de runda bollarna är knäna, så fortsätter låren fast man inte ser de. Här är ritningen: (Laddar upp bättre bild sen)

Trololololololololololo

Annons:
[etsan]
2014-02-04 15:07
#1

smart!

Alexxiis
2014-02-04 15:44
#2

Haha vad smart! :)

Ebbzenbabbzen
2014-02-04 17:24
#3

Är det till solracet? Min klass ska också vara med!

Friends are like potatoes, if you eat them they die….;) 🐹🐴🏇 appelkvistens.weebly.com

Upp till toppen
Annons: