Annons:
Etikettskolan-och-fritids
Läst 1581 ggr
axa
5/6/14, 12:33 PM

Trött på mina vänner..

Jag är i en grupp på 7 personer. I skolan är vi ofta med varandra och gruppen startade på tre stycken personer, tills jag kom sedan ha det kommit tre till till gruppen. De tre "grundarna" är som oskiljaktiga och är med varandra hela tiden. De tre övriga, är också som en mindre grupp som går att skilja på. Men det är ändå "dom" jag gillar inte riktigt dom. Sen är det jag, en ensamströvande som inte har någon plats alls. Jag vill inte vara med dom, dom förstår mig inte. En av dessa sju gillar inte mig, det vet jag garanterat. Denna grupp kan inte hålla ihop… Det var lätt i början, men nu vet jag inte vad som händer en av oss ska byta skola, och även jag. Jag känner mig som deras svans. Jag skulle kunna kalla mig normal, men med dom är jag deras lilla "test".. Dom ville förändra mig för att jag skulle vara med dom, vilket dom har lyckats med. Jag vill inte vara som dom, dom är inte som jag. Lata och tråkiga och vill inte hitta på något. Vad ska jag göra? Prata med dom? Bryr mig inte om dom blir arga eller så, orkar ändå inte med dom längre och arga blir dom inte. Har varit utlämnad ända sen femman så jag är van med att ingen vill vara med mig. Finns så mycket mer jag skulle kunna säga om dom men det får räcka för just nu…. Om du var i min situation skulle du pratat med dom? Tror du det skulle hjälpt?

Annons:
[Budgies]
5/6/14, 4:40 PM
#1

Situationen är jobbig, jag förstår dig precis.

Jag tror inte det hjälper att prata med dom om jag ska vara ärlig, då blir de oftast sur på  en och kan ignorera.  Jag tycker att du ska vara dig själv och se vad de gör, om de inte vill vara med dig är det deras problem och du får nog vara med andra

Upp till toppen
Annons: