Annons:
Etiketttv-film-och-bio
Läst 1493 ggr
Alexxiis
5/13/14, 8:26 PM

Let's dance

Kollade du på Let's dance detta året? Om du gjorde det så vet du säkert att Benjamin Wahlgren och Steffo Törnquist mötte varandra i finalen. Tycker du att Benjamin var den "rätte" att vinna? 

Personligen tycker jag inte det då Benjamin mötte den äldsta mannen som deltog i Let's dance detta året, dessutom så har Benjamin tydligen tagit lektioner i dans innan programmet vilket egentligen är fusk. Med tanke på att Steffo också var så duktig på att dansa och så "lätt"/smidig trots att han är 58 år. Han hade dessutom fått ryggskott ett tag innan finalen. Jag tycker helt enkelt Steffo borde ha vunnit!

Vad tycker DU om Steffo och Benjamin? 🙂

Annons:
Alexxiis
5/13/14, 8:27 PM
#1

"Man måste väl nästan säga att Benjamin är favorit med alla fullpoängare från juryn. Har du någon chans att vinna? 

Steffo – Absolut. Vill folk att den som utvecklats mest ska vinna, från 0-100, vinner jag. Vill de att den som dansar bäst ska vinna blir det Benjamin."

Den citerade texten från Steffo precis ovan tycker jag säger precis det jag ville ha sagt!

Mlyy
5/13/14, 8:31 PM
#2

Steffo var absolut den mest värdiga vinnaren då han verkligen har utvecklats så otroligt mycket! Riktigt tråkigt att han inte vann! ;/

Alexxiis
5/13/14, 9:02 PM
#3

#2 Precis vad jag tycker, därför tycker jag att det citatet jag klistrade in som Steffo sa stämde helt och hållet!

Mlyy
5/13/14, 9:04 PM
#4

#3 Ja, det stämmer ju, men Steffo är ju också duktig på att dansa såklart! :)

Alexxiis
5/13/14, 9:05 PM
#5

#4 aa :)

Dumlesfumle
5/13/14, 9:07 PM
#6

Håller inte med er, Benjamin dansade ju bäst enligt dommare och publik och enligt mig då han dessutom var snygg också!

Annons:
Alexxiis
5/13/14, 9:11 PM
#7

Ja allas åsikter är ju olika, Benjamin var väldigt duktig men tycker fortfarande att Steffo förtjänade att vinna mer än Benjamin! :P

Upp till toppen
Annons: