Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

00. God morgon, God dag, God kväll 01. Allt mellan himmel och jord 02. Skolan och fritids 03. Serietidningar och böcker 04. Sport och hobby 05. Djur 06. Lekar och bus 07. Lek och fritid 08. Spel i massor 09. Familj och hem 10. Musik 11. Tv, film och bio 12.Smilys 95. Frågor som söker svar 97. Om sajten och iFokus Tävlingar samt annat bus och skoj
07. Lek och fritid

För gammal

2014-05-26 21:55 #0 av: [Smultronet Ella]

Hej, jag är 12 år och jag och hela min klass leker. Vi har även gosedjur. Är vi barnsliga?

Anmäl
2014-05-26 21:56 #1 av: [Konstig]

Ni är barn, fortsätt vara barn så länge ni kan vuxenlivet är tillräckligt långt jag lovar.

Anmäl
2014-05-27 11:14 #2 av: axa

Nej det skulle jag inte säga. Jag har gosedjur, men som prydnad. Alla slutar leka på det sättet när dom känner att det är klart, så lek och ha kul så länge du kan. Du är ju trots allt ett barn.
Jag kom över den åldern rätt tidigt, min mamma tyckte även jag var för gammal så jag slutade tidigt. Jag har även inte tid med det i skolan och på fritiden. Djuren tar ALL min tid..

Anmäl
2014-05-27 22:03 #3 av: Flöffo

Nej det är du absolut inte. Skulle själv verkligen vilja leka igen, men har inte tillräckligt med fantasi = blir jätte tråkigt och slutar med att jag sitter och känner mig väldigt fejkad eftersom jag försöker vara någon som jag inte är. Men lek så länge du tycker det är roligt tycker jag!

//Flöffo

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.