Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

00. God morgon, God dag, God kväll 01. Allt mellan himmel och jord 02. Skolan och fritids 03. Serietidningar och böcker 04. Sport och hobby 05. Djur 06. Lekar och bus 07. Lek och fritid 08. Spel i massor 09. Familj och hem 10. Musik 11. Tv, film och bio 12.Smilys 95. Frågor som söker svar 97. Om sajten och iFokus Tävlingar samt annat bus och skoj
03. Serietidningar och böcker

The fault in our stars

2014-06-23 11:29 #0 av: tindra8899

Heej!

Jag äslkar att läsa och går på en bokklubb, För jääätte länge sedan så rekomenderade en tjej i bokklubben boken "förr eller senare exploderar jag". jag läste boken och den var ju super bra!

Jag och min kompis pratade om böcker , och då berättade hon om boken "The fault in our stars" och visade trailern på filmen. Då fick jag reda på att det var samma bok som jag hade läst fast jag hade läst den på svenska och hon på engelska.

Nu har jag köpt boken på engelska (orginaletSkämtar), och ska läsa den på engelska också. På onsdag ska jag se filmenSkrattar,ska bli jätte kul!

Har någon annan läst den? på svenska eller engelska? Har nån sett filmen?

Anmäl
2014-06-23 12:15 #1 av: Alexxiis

En liknande sak hände mig, för lääänge sen så läste jag boken på svenska och när jag sedan såg trailern så kom jag på att jag läst boken! Jag älskar boken så är väldigt taggad på filmen! Glad

Anmäl
2014-06-23 21:06 #2 av: Justbe

jag ska läsa boken på engelska. Ser fram emot det. 

Jag lever inte för att äta Jag äter för att leva.

Jag är en medis på Barnens iFokus.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.