Annons:
Etikettfrågor-som-söker-svar
Läst 2105 ggr
missan´s
9/30/14, 7:00 AM

När är det halloween?

Hej!

Undrar när halloween är, vilket datum. Är det någon av er som vet? Mina kusiner kommer nämligen och vi ska gå halloween-runda tänkte vi. Kom dock på att det är ju inte säkert att halloween är just de dagarna då dom är här. 

Kan man gå halloween runda fastän det inte är just den dagen? 

Tacksam för snabbt svar! :)

Vänliga hälsningar Ellen GladStjärnor

Annons:
catcult
9/30/14, 7:10 AM
#1

Halloween är alltid 31:a oktober. Ska ni gå på en Halloween-runda på andra datum rekommenderar jag er att inte knacka på hos grannar/folk ni inte känner väl, eftersom många finner det störande.

"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six

missan´s
9/30/14, 4:57 PM
#2

#1 Okej, det var ju synd. Det är inte precis den veckan dom kommer så det blir väl bara ett halloween-party. Men men, blir säkert ändå kul! Tack för snabbt svar! :)

Vänliga hälsningar Ellen GladStjärnor

catcult
9/30/14, 5:17 PM
#3

#2 Det låter som det kan bli riktigt bra ändå i mina öron. 🙂 En  Halloweenfest där ni klär ut er, leker Anden i glaset, berättar spökhistorier för varandra och köper eget gott godis är betydligt roligare än att gå runt och knacka på folks dörrar.

"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six

Upp till toppen
Annons: