Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

00. God morgon, God dag, God kväll 01. Allt mellan himmel och jord 02. Skolan och fritids 03. Serietidningar och böcker 04. Sport och hobby 05. Djur 06. Lekar och bus 07. Lek och fritid 08. Spel i massor 09. Familj och hem 10. Musik 11. Tv, film och bio 12.Smilys 95. Frågor som söker svar 97. Om sajten och iFokus Tävlingar samt annat bus och skoj
07. Lek och fritid

Saker att göra när man har tråkigt

2014-11-28 15:26 #0 av: Hippieelsa

Hej! Jag startar den här tråden dels för att jag har tråkigt och dels för att jag tycker att det är kul :)

Skriv ditt tips på vad man kan göra och vad man behöver. Skriv gärna också om du testat någon annans tips om det var kul eller inteSkrattar

Anmäl
2014-11-28 15:33 #1 av: Hippieelsa

Själv kan jag ju säga att man kan spionera på random människor så att de verkligen märker det.

Det här behöver du: tidning med hål för ögonen, gärna stor rock, detektivhatt och solbrillor.

Välj ut ett lämpligt offer. Följ efter hen. Göm dig då och då bakom buskar o liknande men hen ska ändå se dig. Om du ser vart offret är på väg kan du springa iförväg och sen sätta dig på en bänk med tidningen som har hål för ögonen och kolla på hen när den kommer. Gapskrattar

Anmäl
2014-12-06 22:09 #2 av: Flöffo

Skriva en lista med saker du ska göra innan du dör och göra dom. :)

//Flöffo

Anmäl
2014-12-06 22:22 #3 av: Sasa Allie

Titta på molnen och se hur de ändras. 

Du behöver: vara utomhus eller ha tillgång till ett fönster och kunna se.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.