Annons:
Etikettgodmorgon-goddag-godkväll
Läst 2111 ggr
Weasley
2015-01-27 09:22

Feber, huvudvärk och ont i halsen

Godmorgon Godmorgon! Tut tut i lingonskogen godmorgorgon godmorgon till dej! (Det blir automatiskt så när jag skriver Godmorgon med liten bokstav XD) Jag är sjuuuuk :( Jag har inte så hög feber men lite iallafall. Sen så hade jag typ hur ont i huvudet som helst igår, men nu är det lite bättre. Och så pratar jag som en.. Kratta XD Jag har tappat rösten :| Och det gör hur ont som helst. Och sen när jag ska upp ur sängen och gå, så känner jag mig sååå tung och det känns som jag ska ramla hela tiden. Och så är det dåliga program på TV. Det här är denförstagången jag är sjuk på nästan hela 2014 och 2015. Jag är liksom så, att jag aldrig blir sjuk XD Så det är lite tråkigt. Men men, ja ja. Är det nån mer som är sjuk?

Trololololololololololo

Annons:
taylor__lambert
2015-01-27 09:55
#1

Lyckans ost du är som är så sjuk sällan, fast när det händer brukar man bli EXTREMT sjuk, min mamma är likadan.

Jag däremot som har uruselt immunförsvar blir sjuk en gång i månaden, så ja, jag har lite ögoninfektion just nu, lite smått förkyld och på köpet öroninflammation (som jag får oavsett vad för sjuk jag är) 😛

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

Flöffo
2015-01-29 17:04
#2

Jag är också sjuk :/

//Flöffo

Sasa Allie
2015-02-03 12:35
#3

Jag med. Februari ska ju vara den sjukaste månaden.


Ouroboros
2015-02-14 12:20
#4

Jag blev sjuk för en vecka sedan, men tack vare mamma så var det bara i 3 dagar.

Varför heter min skäggagam Ferrari? Jag har ingen aning..

Upp till toppen
Annons: