Annons:
Etikettallt-mellan-himmel-och-jord
Läst 1096 ggr
fliza
9/12/10, 11:58 PM

Cheerleading

håller någon på med cheerleading?

jag vill så gärna börjame det.

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

 

Annons:
Jossangizmo
9/13/10, 7:17 PM
#1

Nej men jag går på hiphop och streetdance. Min kompis går på cheerleading Flört


riiffen
9/13/10, 8:52 PM
#2

Jag brukade hålla på med det på skolgympan i mellanstadiet med några kompisar^^,

medarbetare på allergier.ifokus .

fliza
9/14/10, 1:16 AM
#3

#1 vet du vilken cheerskola hon går på om du ej vet snälla kan du ta reda på detGlad

#2 va kul

här kommer en video!

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

 

Jossangizmo
9/14/10, 5:40 PM
#4

#3 LL dance studio ;)


[Lilllufsen]
9/15/10, 1:02 PM
#5

de dansar i blan på hocki

Brownis
6/26/12, 2:20 PM
#6

jag görSkrattande

Annons:
fliza
6/26/12, 5:14 PM
#7

#6 neeeej vad coolt!!! :) vart någon stans??? I Sthlm eller???? Jag vill så gärna börja

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

 

Holtan
8/22/12, 8:16 PM
#8

Jag har tränat i 7 år, precis slutat. Tränade i Haninge Power Cheer & Dance. Bästa :D

De har lag på nästan alla nivåer från nybörjare till avancerad :)

nadilda
8/23/12, 7:16 AM
#9

Jag tycker cheerleding är coolt, men förra gången jag gjorde en pyramid trillade jag och skadade mitt knä (igen, suck) så jaginte kunde gå på ett par dagar :-(

[lillakaninen]
8/23/12, 2:06 PM
#10

min kompis (lillamarsvinet haha) ska börja på cheerleading:)

Holtan
8/23/12, 7:08 PM
#11

#9 cheerleading är en tuff sport och skador får man räkna med. Man får bita ihop och kan man inte det så bör man tänka om och göra något annat.
Jag har suttit på akuten ett X antal gånger och fått röntga mm, en tjej har brutit näsan typ 3 ggr, två jag känner har slitit av minisk/korsband/skadat knät och fått gå på kryckor och opererats.
Så skador är tyvärr att räkna med.

nadilda
8/24/12, 7:03 AM
#12

Jag har gått på gymnastik i 10 år så jag vet hur det är. Det är bara det att det är typ 23:dje gången som jag "slår upp" mitt knä. Jag har bitit ihop i 2 år med mitt knä, tränat och tränat fast knät svullnat upp en massa. Ibland har jag sprungit för att göra något, och haltat mer och mer tills jag helt enkelt trillade om kull. Jag har levt i tron om att det kommer att bli bättre, men i våras sa knät i från och jag började hos en sjukgymnast. Han var jätte bra och jag fick mitt knä magnet röntgat, blev också tvingad att vila och nu har jag insett att jag inte kan fortsätta att elit-satsa och för mig gäller allt eller inget.

Är såklart inte min ända skada jag fått genom gymnastken :P

Upp till toppen
Annons: