Annons:
Etikettdjur
Läst 645 ggr
medde
6/11/12, 3:02 PM

Svt Barnkanalen söker

Här på sajten är det ju många som har djur, och tyvärr har varit med om det tråkiga också att förlora ett djur. Nu söker Tv.e kanalen Barnkanalen barn mellan 8 till 12 år. För att program som heter Snoffe, Döden & jag.

Så här skriver dom lite på sin hemsida:Snoffe, Döden & Jag" är ett barnprogram som handlar om tankarna barn har när deras husdjur blir sjukt och dör.

Kika gärna in direkt på deras hemsida och läs mer. Kanske någon av er härinne känner väl igen sig, och tycker det här verkar vara något för just er.. Elle rkänner någon som passar att vara med i programet.

Länk till Svt Barnkanalen.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
medde
6/11/12, 10:02 PM
#1

Någon som tycker som svarat på sökningen?

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

ara11
6/12/12, 6:44 AM
#2

Nej, jag vill inte vara med eftersom bara min systers fågel. Jag gillar heller inte att så på scen eller vara med framför så mycket folk.

// Ara11! :)

Medarbetare på tennisifokus och barnens

 

ks.gerbil
6/12/12, 3:45 PM
#3

det kommer säkert bara vara barn som säger å jag är ledsen å jag är ledsen men är djuret t.ex. sjuk så lider den och går det ej att bota så måste den somna in…. klart man blir ledsen men man måste tänka på djuret också. så tänker jag. jag har fått se två älskningar somna in och jag va såklart ledsen men tänker man tillbaka så var det den ända och bästa lösninngen

Gerbil-hemsidan hittar du R

ks.gerbil
6/12/12, 3:45 PM
#4

eller det är ju inte här jag ska berätta det x)

Gerbil-hemsidan hittar du R

Upp till toppen
Annons: