Annons:
Etikettsport-och-hobby
Läst 1132 ggr
nadilda
6/13/12, 6:06 PM

Tränings tips

Idag har jag tagit beslutet att sluta på gymnastik, jag grät en massa! Har tränat gymnastik sen jag var 3, i år fyller jag 14. Har i ca 3 år tränat i över 10 timamar i veckan. Jag älskar gymnastik, men min kropp håller inte! Har haft massor problem med mitt knä och min handled. Gråter

Har ångest men jag vet att jag inte har nått valGråter

Men jag måste träna något för annars blir jag galet rastlös, jag rider men vill även göra något annat. Har någon några tips?

Här är listan på sporter jag inte vill börja på:

Inga bollsporter, har noll bollkoll.

Inte fridrott

Inte något som sliter en massa på kroppen.

Inte simmning

Inga sporter där man inte använder kroppen, som ex. schack

Annons:
HejPåDig
6/13/12, 6:41 PM
#1

Dans kanske?

Måste bara fråga: Gick du i ag eller i trupp? Jag är gymnastik intresserad men går inte själv på det.

ks.gerbil
6/13/12, 6:42 PM
#2

å är precis i ditt sick Obestämd har också tränat gymnastik men fick lite problem med knät jag kan inte köra bollsporter för det går inte XD och inte smining Obestämd det ända som skulle funka är innebandy (jag vet boll sport :P) men jag är inte ledig på torsdagar (när det är träning)

Gerbil-hemsidan hittar du R

nadilda
6/13/12, 6:47 PM
#3

#1 Trupp :-D va verkligen jätte kul!

Kan inte fatta att jag verkligen slutat, va så lite när jag började att jag inte kommer ihåg tiden innan gympan. Har varit så självklart Gråter

Det ända som inte va lika kul va fristående, dansen alså :P

#2 Samma för mig bollsporter går inte, inte äns innebandy Tungan ute

Har funderat lite på klättring men det känns inte helt rätt, det är inte gympa :-(

ks.gerbil
6/13/12, 6:49 PM
#4

klättring är kul.. det kanske jag ska titta på :) dans nja venne :P

Gerbil-hemsidan hittar du R

nadilda
6/13/12, 6:54 PM
#5

#4 Ska fundera lite mer på klättring!

Fick en idé (kanske inte super seriös), du börjar på klättring och det gör jag med.Sen får vi se till att börja i samma grupp på samma ställe, vi bildar en grupp som heter "dom knäskadade gymnasterna" och så blir vi kompisar och jag kan få pussa på din söta häst Tungan ute

Mina kompisar mobbar mig för mina skruvade idèer Tungan ute

nadilda
6/13/12, 6:56 PM
#6

#5 såg att du också har bott utomland, då kan vi heta

"dom förre detta utomlandsboeende knäskadade gymnasterna"

Annons:
ks.gerbil
6/13/12, 7:08 PM
#7

5-6# meh gud xD ja vi gör det :D du får gärna rida också om du vill ;D dock vart bor du? XD eller jag har en ännnu bättre namn: "knäppisarna med knä skador från ett annat land XD

Gerbil-hemsidan hittar du R

nadilda
6/13/12, 7:17 PM
#8

#7 Å jippie! finns inget bättre än att rida!

Å ditt namn rockar!Skrattande

Jag är en liten skåning Glad

ks.gerbil
6/13/12, 8:11 PM
#9

8# nä synd jag bor uppe i småland Rynkar på näsan

Gerbil-hemsidan hittar du R

nadilda
6/13/12, 8:34 PM
#10

#9 syndRynkar på näsan

Men jag bor i småland minst 2 veckor varje sommar Skrattande

Vi får gå en snabb kurs i klättringFlört

Hade faktiskt varit lite kul att brevväxla med dig!Glad Känns som vi har rätt så mycket gemensamt!

Hihi, vilken OT-tråd detta har blivitFörvånadGlad

HejPåDig
6/13/12, 8:59 PM
#11

Vilken klubb gick du på :)

KaninPiggelin
6/13/12, 9:00 PM
#12

Nej vad synd!

Ridning kan vara en bra grej, men kanske inte om du har problem med knäna :/ Ponnytrav kanske?

 /Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

ks.gerbil
6/13/12, 9:19 PM
#13

10# å vilken bra ide :D :D :D :D det måste vi prata mer om :D :D :D

Gerbil-hemsidan hittar du R

Annons:
nadilda
6/14/12, 6:45 AM
#14

#11 Lugi Glad

#12 Jag rider redan och oftast funkar det bra med knäna, ridning är bäst! Jag tror intr det finns något ställe där man kan tröna ponnytrav i närheten, men ska kolla för jag har kört en hos en kompis och det var galet kul! Tack för tipset! Glad

#13 Kul att du tycker det! Menar du brevväxlingen eller snabbkursen i klättring?Flört Hade tyckt att det var jätte kul att brev växla med dig!Skrattande Vi måste ju ha något att trösta oss med nu när bi inte fick börja på klättring och bilda en klubbTungan ute

ks.gerbil
6/14/12, 1:52 PM
#15

13# haha PM ;D

Gerbil-hemsidan hittar du R

tove1717
12/9/12, 5:06 PM
#16

Jag rider och tränar gymnastik 3 gånger i veckan ( Går på täby GF) Jag kommer inte ihåg vad det hette men det är typ gymnastik på häst fast du kanse inte kan göra det med ditt knä. Man gör typ flickisar och handvolt på hästen.Kan inte så mycket om det där men jag tror det!

ks.gerbil
12/9/12, 5:09 PM
#17

du kanske menar voltige? det är jätte kul har gjort det ett par gånger på ridläger :D

Gerbil-hemsidan hittar du R

nadilda
12/9/12, 6:54 PM
#18

#16 Finns ingen voltige-förening i närheten tyvärr! Men nog är det kul har testade på det någon gång, men sen vet jag faktiskt inte om mitt lilla knä hade klarat det :(

Upp till toppen
Annons: