Annons:
Etikettallt-mellan-himmel-och-jord
Läst 361 ggr
ks.gerbil
6/26/12, 8:24 PM

inlines?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

är den nån här som har inlines? kan ni några trix? ja ni får gärna visa dem också :D

här är mina men de börjar bli lite små :P jag kan hoppa och göra en 180 hopp + om man kan kalla det ett trick kan jag göra en "over step" där man licksom sätter ena foten över den andra så att de korsar och sen ta den andra och "okorsa" sina fötter haha om ni fattar xD

Gerbil-hemsidan hittar du R

Annons:
ara11
6/27/12, 7:32 AM
#1

Jag har inga inlines jag skulle bara ramla.

// Ara11! :)

Medarbetare på tennisifokus och barnens

 

ks.gerbil
6/27/12, 9:18 AM
#2

Man lär sig ju ;) det är därför det finns knäskydd arbågskydd och handledsskygg ;D och jag lovar dig det är inte så svårt :)

Gerbil-hemsidan hittar du R

[Jag är jag]
6/27/12, 10:41 AM
#3

Ha du provat inlinehocky å de står lite om de på hocky iFokus om du vill läsa om de

ks.gerbil
6/27/12, 10:53 AM
#4

finns det :o coolt tack ska genast làsa om det :D

Gerbil-hemsidan hittar du R

fliza
6/27/12, 11:06 AM
#5

Jag vill åka men jag kan inte och mamma säger att jag bara konmmer att slå ihjäl mig!  Skäms

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

 

ks.gerbil
6/27/12, 11:07 AM
#6

5# man börjar alltid med att ta det lugnt och mamma kan ju vara med och hjälpa dig :) gå på dem brukar vara det första man gör :)

Gerbil-hemsidan hittar du R

Annons:
fliza
6/27/12, 11:11 AM
#7

6# Haha. Ja jag ska försäka chata till mig nåra inlines. Jag håller just nu på och åker skatebord. (inte just nu då nu siter jag vid datorn XD) "men jag håler på att lära mig jag är på god väg, jag käner mig stolt "LOL! "

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

 

ks.gerbil
6/27/12, 11:13 AM
#8

7 men det är ju bra!

Gerbil-hemsidan hittar du R

fliza
6/27/12, 11:13 AM
#9

8# Haha ja…

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

 

[lejdyga]
6/27/12, 12:01 PM
#10

Jag har jag har åkt i snart tre år ;) jag trixar ochså!, kan någon åka men samtidit gå åt sidan ? p.s använder inte skydd ända om mamma och pappa vill det ;P

Upp till toppen
Annons: