Annons:
Etikettallt-mellan-himmel-och-jord
Läst 404 ggr
fliza
2012-06-27 11:45

Domän

Har ni något domän? Jag har en som heter jedward =) Vad har ni i så fall?

______________________________________________________

För ni som inte vet vad ett domän är läs här http://sv.wikipedia.org/wiki/Dom%C3%A4nnamn tror att ni får rätt information där. Om inte finns det någon som kan förklara? Jag kan förklara lite grann

Ett domän är en slax ip adress.  vi säger att barnens.se är vårt domän då kan du använda det som email ( lekar@barnens.se ) den sissta biten som är markerad det är ert. och man kan använda det till en hemsida ( www.barnens.se) man kan använda domän i alla ip, adresser . bloggar. Och man får använda det hur många gånger som ni vill, ni kan ha upp till  100 emails med barnens.se , hemsider och bloggar allt som går.

_________________________________________________

Så nu har jag förklarat lite är det något som ni undrar eller så så fråga då kanske jag kan ta reda på det. =)

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

 

Annons:
[Fruktiz]
2012-06-27 13:08
#1

Ska du ha en hemsida som heter jedward också?

[Jag är jag]
2012-06-27 22:14
#2

Har inge hemsia å påst

fliza
2012-06-28 19:59
#3

1#  ja jag tror det. =)

2# okej. Men det kommer nog någon dag

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

 

[Jag är jag]
2012-06-28 20:15
#4

Jo ska prata me kjelle sen när allt är stilla hemma

fliza
2012-06-28 20:18
#5

Okej =)

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

 

Dodat
2012-06-30 11:55
#6

Dodat.se har jag :3

Hålelr på att göra en webbshop

// Dodat :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: