Annons:
Etikettallt-mellan-himmel-och-jord
Läst 476 ggr
[Jag är jag]
7/29/12, 12:15 PM

Lisseberg

Nu ska vi åka till Lisseberg å ha kul. De blir i morron vi går dit för vi är väl nära i kväll. Vi ska åka nu å kjell håller på sätta i hop husvangnen å bilen.

Va ska ni hitta på i da

Annons:
Randen
7/29/12, 12:18 PM
#1

Åk balder den e skit kul med 90 graders stupet!

Vasilisa the beautiful•
7/29/12, 12:18 PM
#2

TA MED SIG MIG OCKSA!!!

:DDDDDDDDDDDDD

[Jag är jag]
7/29/12, 12:22 PM
#3

Balder ska vi åka å en massa mer flumride å höjdskräck

[SelmaP]
7/29/12, 4:25 PM
#4

Oh, det var så superduperkul i liseberg när jag var där, var kanske två veckor sedan. Iallafall så åkte vi, höjdskräcken, kanonen, (kanonen är så sjukt rolig)<3, vi gick in i spökhuset, haha det var så läskigt, mamma blev vettskrämd!, sen så finns det vattenkaruseller, dem åkte vi också, men jag varnar dig, du kommer bli väldigt blöt om du inte köper en sån där blå ''påse'' som typ täcker hela kroppen. Vi åkte mycket mer, orkar inte säga allt. Sen vann vi massa saker på lotto, en stoooor marabou choklad<3 ;)) jag vågade inte åka balder! o;

Ha så kul, hoppas du är modigare än mig och vågar åka balder haha. Kram // Selma.

PS: ta foton när du är där och ladda upp lite bilder här? skulle vara kul att se :))

Caroline.H
7/29/12, 5:01 PM
#5

Uuuuusch och fy för karuseller x3

Har ridit världens finaste ponny från betet och tillbaka till stallet och nu har jag planerat att göra typ, ingenting resten av kvällen x)

//Caroline


[Fruktiz]
7/29/12, 5:13 PM
#6

Vad kul att gå på Liseberg! Jag ska på Gröna Lund om några veckor :)

Jag har inte gjort så mycket idag, ska nog städa ur min garderob snart. Om jag orkar.. :P

Annons:
[SelmaP]
7/29/12, 5:59 PM
#7

6# Jag ska till Gröna Lund nästa vecka. (:

Men Liseberg är ändå så mycket bättre :P

Upp till toppen
Annons: