Annons:
Etikettallt-mellan-himmel-och-jord
Läst 395 ggr
[Akkurat]
2012-08-17 21:11

Hur är eran klädstil?

Ja, som rubriken, kan ni beskriva er klädstil, vad ni brukar ha på er? och vad tycker ni är snyggt? :D

Annons:
ara11
2012-08-17 21:34
#1

Min stil är elegant en blus, chinos och piké sånt brukar jag ha på mig. Men iband gillar jag bara att ha en munkjacka eller något.

// Ara11! :)

Medarbetare på tennisifokus och barnens

 

Dipsie'n'Poo
2012-08-17 21:54
#2

Ganska färgglatt. Har några färgglada byxor och min garderob består mest av färgglada T-shirt eller hoodar. Har även ganska mycket svart (byxor, hood, T-shirts). Använder då det svarta/vita med det färgglada (tex ett par blå byxor, en svart T-shirt och en svart hood osv osv). Och ibland känner jag att jag måste vara lite ''finare'' då tar jag tex ett spets-linne, en kofta och ett par chinos.

Har även 4 par Converse som jag varierar mellan. Glad

/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.seHjärta

[Jag är jag]
2012-08-17 21:55
#3

Jeans å t shirt

ks.gerbil
2012-08-18 11:34
#4

Avslappnad saker man lätt kan röra sig i så lite lösa bixor en tajt t-shirt och en luv tröja som brukar vara öppen ^^ sen gillar jag såna typ lite genomskinliga blusar har en sån :3 Gillar mest svart, vitt, grått och såna neutrala färger men lite färg kommer in ibland som rosa och blått :)

Gerbil-hemsidan hittar du R

KaninPiggelin
2012-08-18 11:37
#5

Om jag ska beskriva den med 3 ord blir det nog:

Färgglad. Enkel. Sparsam

xD

Men jag gillar färgglatt och tröjor med tryck :)

 /Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

lillamarsvinet
2012-08-18 14:16
#6

mest typ normalt^^ idag har jag ett par super tighta mörkblåa jens med en söt mörkblå blus från hollister:) jag har nästan alltid på mig jeans iaf och ett linne eller olika blusar till:)

♥kram Linnea♥

Annons:
Zorro_Tiger
2012-08-18 14:34
#7

Min favorit färg är svart så typ alla min kläder är svarta. En helt vanlig dag brukar jag väll typ se ut såhär: Svart linne och över det en för stor halvt isönderklippt+gnuggad med sandpapper T-shirt. Håliga mörka jeans plus min luv jacka och ALLTID värkligen ALLTID huvan uppe. Maasor av mascara.

"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"

ks.gerbil
2012-08-18 15:54
#8

får du ha på dig luvan inne i skolan? :O

lite mascara brukar jag också ha hihi.. men inte mycket bara typ lite för det är kul :P

Gerbil-hemsidan hittar du R

Zorro_Tiger
2012-08-18 16:30
#9

Nej men det har jag ändå XD

"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"

ks.gerbil
2012-08-18 16:32
#10

9# oj då skulle det inte gå bra för dig i vår nya skola :S

Gerbil-hemsidan hittar du R

Caroline.H
2012-08-18 20:12
#11

Ganska enkelt för det mesta. Skinnyjeans, converse och nån tröja, hoodie eller nån blus/t-shirt, vad jag känner för, det är vad jag trivs bäst i. Men att klä upp sig ibland om man ska iväg på fest eller något är ju inte heller helt fel :3

//Caroline


Randen
2012-08-18 22:10
#12

Färgglada t shirts och chinos :)

lillamarsvinet
2012-08-18 22:16
#13

Och så sminkar jag mig alldit. Vill inte gå hemifrån utan smink:o

♥kram Linnea♥

Annons:
sallad
2012-08-19 09:43
#14

Jag har alltid på mig t-shirt och Jeans, ofta lite tajtare jeans. Om det inte är varmt, då har jag ett linne och enfärgade shorts. :)

-Rasmus 🌈

Zorro_Tiger
2012-08-19 10:24
#15

10# Jodå det  skulle gå hur bra som helst bara man är lite envis eller som lärarna kallar mig "bråkig" så går det jääätte bra ;)

"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"

[Akkurat]
2012-08-19 12:19
#16

Jag gillar tighta jeans, hatar jeans som inte sitter åt :( känns liksom inte bra alls, haha.

Och sen gillar jag oftast vita, lite genomskinliga blusar, osv:)

Sen har jag ofta nå armband, ett halsband, alltid örhängen och alltid smink ^^

[SelmaP]
2012-08-19 12:52
#17

Min garderob består typ mest av jeans och t-shirts.

I skolan brukar jag inte ha liksom.. massa fina kläder på mig. Det som jag brukar ha på mig är typ ett par jeans, t-shirt och en kofta, enkelt liksom!

Sen brukar jag ha lätta gympadojor på mig, inte nå klack! xD

Brukar heller inte ha smink i skolan, kanske bara lite mascara eller nåt. Annars tycker jag man inte ska ha så mycket smink på sig alls, man är bra som man är! :)

Kram // Selma

Upp till toppen
Annons: