Annons:
Etikettallt-mellan-himmel-och-jord
Läst 480 ggr
lillamarsvinet
8/20/12, 5:21 PM

hur sminkar ni er?:)

tänkte göra en tråd hur ni sminkar er,om ni gör det,vilka produkter ni gillar osv^^

jag sminkar mig ganska vanligt:) först tvättar jag hela ansiktet från gamla rester/smuts, sedan tar jag puder (oftast men ibland fondation) sen tar jag concealer och sist mascara^^ så det ser naturellt ut och inte hårt sminkat ut:3

♥kram Linnea♥

Annons:
[SelmaP]
8/20/12, 5:26 PM
#1

Tycker inte man som barn ska sminka sig överhuvudtaget. ( Hoppas jag inte låter för ''mammig'' )

Annars lägger jag lite mascara/böjer ögonfransarna med en sån där '' böjare '' xD

På fester och högtider och sånt så lägger jag lite mer smink… mascara,

läppstift, och fondation! Lite lätt sådära ;)

[JBTVD]
8/20/12, 5:49 PM
#2

Använder bara mascara :)

ks.gerbil
8/20/12, 5:55 PM
#3

nja inte så mycket lite mascara ibland ag använder en som heter voluminous 4x av loreal paris. det finns få jag kan använda då mina ögon är ganska känsliga och då är det inte bra att jag använder varje dag. om man ska till fester så kan det bli ögonskugga också.

Gerbil-hemsidan hittar du R

ara11
8/20/12, 6:38 PM
#4

Sminkar mig aldrig, Kanske händer när jag är på fester men inte annars jag har ganska långa ögonbryn så man ser allafall nästan inget om jag har mascara eller inte.

// Ara11! :)

Medarbetare på tennisifokus och barnens

 

KaninPiggelin
8/20/12, 8:12 PM
#5

sminkar mig bara till fester eller liknande, aldrig till vardags :P

Men då blir det bara mascara + ögonskugga typ ^^

 /Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

Jossangizmo
8/20/12, 8:29 PM
#6

Smink är ett stort intresse för mig ^^ Men dagligt använder jag fondation, concealer, eyeliner, mascara och ibland kajal okså (:


Annons:
[Akkurat]
8/20/12, 9:25 PM
#7

Jag sminkar mig inte på helgerna när jag bara är hemma och så.

Men alltid när jag ska in till stan, till skolan osv.

Då har jag foundation, lite rouge så jag ser "naturlig" ut, och maskara, ibland eyeliner ^

fliza
8/20/12, 9:29 PM
#8

Jag älskar smink och tycker prisis som du Jossangizmo  smink är ett stort intresse för mig med =D #6 vi använder samma smink jag använder också fondation, concealer, eyeliner, mascara och kajal! Gud va coolt!!!

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

 

Caroline.H
8/20/12, 11:18 PM
#9

Foundation och mascara, sen räcker det för mig :) Har aldrig varit ett stort sminkfan så jag har lixom vant mig vid att vara utan C: Även om jag ville så skulle jag aldrig orka stå och fixa med eyeliner och en sånt på morgonen, haha :3

//Caroline


ks.gerbil
8/21/12, 7:52 AM
#10

Vad är kajal? Haha förlåt om jag är konstig men xD

Gerbil-hemsidan hittar du R

luckydragonriderkin
8/21/12, 8:07 AM
#11

#10 typ en penna man har runt ögonen(?)

jag brukade inte sminka mig ALLS förut men nu börjar jag i högstadiet så nu ska jag börja LITE. bara mascara (U U) jag orkar inte sminka mig mer varje dag -.-'

I like to draw *u* Skicka ett DM om du har några frågor C:

Jossangizmo
8/21/12, 8:21 AM
#12

#8 :D


Xia
8/21/12, 9:14 AM
#13

Sminkar mig inte (får inte)

Kram Xia
bloggen



Instagram: Xiah
twitter: Xia
h

wordfeud: xiahallding@hotmail.com

Annons:
mylife00
8/21/12, 10:27 AM
#14

Jag använder mascara, någon ljus ögonskugga och eyelinerSkrattande Ibland concealer och rouge.

♥♥♥ I love Justin Bieber and Twilight ♥♥♥

[EllenAlicia]
8/21/12, 1:47 PM
#15

nada :D

ks.gerbil
8/21/12, 2:14 PM
#16

jag sminkar mig inte så mycket då men jag älskar hålla min hy ren ^^ på morgonen använder jag typ en för att tvätta, en för att hålla finnar och pormaskar m.m. och en toner för att ge en kick och på kvällen använder jag en annan slags tvål för att tvätta ansiktet och ännu en gång den dära mot finnar pormaskar m.m. och en annan slags toner :P ibland tar jag ångbad för ansiktet och på helger tvättar jag även anisktet med grönt te :P

förlåt för OT

Gerbil-hemsidan hittar du R

karro1999
8/21/12, 3:30 PM
#17

jag sminkar mig bara till fester oc högtider . men när jag gör det tar jag mascara och ögonskugga iblan blir det lite puder också

Dipsie'n'Poo
8/21/12, 5:12 PM
#18

Använder bara mascara och kajal. Täcker nån finne ibland med ett stift. Använder jag inte typ fondation för jag är rädd att det ska blir mer finnar av det… :/

Men tvättar ansiktet 2 gånger om dagen (morgon och kväll). På kvällen tar jag då bort det gamla. Sätter på nytt på morgonen sedan. Använder saker från ett märke som heter Mary Kay. Har dock alldeles nyss köpt en ny mascara från Isadora som jag ska prova snart. ^^

/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.seHjärta

[EllenAlicia]
8/21/12, 5:27 PM
#19

elr ibland lipsmaker :) (?)

jag.tjejen
8/22/12, 6:01 PM
#20

använder fundation concealer mascara ögonskugga och ibland eyeliner ^^

Annons:
Upp till toppen
Annons: