Annons:
Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 1312 ggr
medde
8/28/12, 11:05 AM

Sajtfrågor ang barnens

I den här tråden kan ni ställa frågor till oss som finns i admingruppen här på sajetn. Det kan vara om vad som helst bara det är inom ramen barnens sajt.. Men ni kanske ar undrat någon gång vad vi kan och gör inom admin. Så är du nyfiken och vill veta så ställ din fråga här i tråden. Vi alla i admin kommer att svara i tråden, men är det någon speciell du vill fråga skriv bara namnet innan frågan.

Vill gillar att ni frågar om man undrar någon, och frågar man inte så får man ju inte veta. Viktigast av allt: Ingen fråga är för dum för att ställas

Mvh medde och alla goa Medarbetare på sajten Barnens iFokus.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
[Akkurat]
8/28/12, 11:19 AM
#1

Jag undrar hur man får en sån där grå text under sitt inlägg..så som du har "Ad astra ♥ To the stars" Medde:)

Leffe
8/28/12, 11:33 AM
#2

Man måste ha iFokus Insider. Det är en betaltjänst som man betalar med riktiga pengar eller sina sparade Guldmynt, Man ser att man har Insider för då finns ett märke med bokstaven I vid avataren

[Akkurat]
8/28/12, 1:16 PM
#3

jahaaa okej tack för svaret! :)

[Akkurat]
8/28/12, 1:17 PM
#4

Vart ser man om man har några Guldmynt då?:)

medde
8/28/12, 1:21 PM
#5

#4 Har du hittat Guldmynt och klicka på dom någon gång?

Om du har det så kan du kika in på din personliga sida, på den ser du en skattkist och där står det hur många Guldmynt då har i din kista.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[Akkurat]
8/28/12, 1:34 PM
#6

Nej det har jag inte

Annons:
medde
8/28/12, 1:45 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Har du ingen skattkista eller har du Inte fångat några mynt menar du?

Kanske inte ksitan syns om du inte har några mynt i den, men kika på bilden så ser du var på sajten myten kan synas. Det är inte alltid det ligger ett mynt där. Men dom dyke rupp lite då och då. När du ser ett mynt i den tomma rutan i det blå fältet, klicka på myntet och det är fångat.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

medde
8/28/12, 1:50 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Så här ser det ut på min personliga sida., En kista och antal mynt. om du inte har mynt kanske intre kistan syns, Men nu vet du hur man fångar dom och kistan synd på den personliga sida

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Lurvas11
8/28/12, 4:15 PM
#9

Bra tråd Glad

När startade barnens? Och vem var den första medarbetaren?

Hälsningar Lurvas11Glad

Leffe
8/28/12, 4:31 PM
#10

4 juli 2010 klockan 13:42.

Den första medarbetaren tror jag var fliza eller sissie, men det vet nog medde bättre och kan säga hur det var när hon tittar in

ks.gerbil
8/28/12, 4:35 PM
#11

10# oj.. att du vet vilken tid ^^

Gerbil-hemsidan hittar du R

[SelmaP]
8/28/12, 5:54 PM
#12

11# Haha, det blev jag lite förvånad på också! :-)

Min fråga är: Vem blev den nya medisen ? :D

Grattis till dig ;))<3

ara11
8/28/12, 5:59 PM
#13

#12 Jag haha ;) Ks.gerbil skulle bli också om hon ville. Synd att du inte blev Selmap :(men du kanske blir nästa gång :)

// Ara11! :)

Medarbetare på tennisifokus och barnens

 

Annons:
[SelmaP]
8/28/12, 6:03 PM
#14

13# Dem valde rätt person. Dig! ;))

Medde förklarade att orsaken till att dem inte valde mig var för att jag är så ny här, och dem behöver bara lära känna mig lite mer :))!

Kram // Selma

KaninPiggelin
8/28/12, 6:05 PM
#15

då missade vi ju 2 års jubileum! :O

 /Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

medde
8/28/12, 7:18 PM
#16

#9 Den första medisen som kom in var fliza och sissie. Jag lade in dom två samtidigt. Så sissie var den första vuxna och fliza den första av dom ynge, vilka är dom som ska synas mest av admin ute på forumet.

#14 Det stämmer exakt vad du skrev i ditt inlägg. Vill även skriva igen att du är duktig på sajten och din tid som medis kommer nog också en dag.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

ks.gerbil
8/28/12, 8:06 PM
#17

jao jag också jag ^^ Flört

Gerbil-hemsidan hittar du R

medde
8/28/12, 8:11 PM
#18

#17 Rätt dom nya medisarna är ara11 och ks.gerbil och nu ska sajten söka efter en kille också som medis. Då vi endast har en kille och han behöver en allierad bland alla flickor på sajten. Vilket är även bra blandning, Vilket är bra för sajten.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

ks.gerbil
8/28/12, 8:46 PM
#19

hehehe tjejer rule the sajt Flört nä stackars kille Flört

Gerbil-hemsidan hittar du R

medde
8/28/12, 10:20 PM
#20

#19 Just därför en kille  till  behövsFlört

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
Upp till toppen
Annons: